طراحی سایت داینامیک - طراحی سایت اهوراوب

طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک یا پویا به نوعی از طراحی سایت گفته می شود که نیاز های مشتری بررسی می شود و براساس آن سایتی با انعطاف پذیری و کاربری راحت طراحی می گردد.

به منظور اینکه صاحب سایت می تواند تمام سایت را مورد بررسی قرار دهد بدون اینکه نیاز به طراح سایت داشته باشد و تمام محتویات سایت را به راحتی تغییر دهد ، عکسی یا مطلبی را به راحتی پاک کند.

به طور کل تمام تغییرات در سایت خود را بدون هیچ دغدغه ای اعمال کند و لازم نیست بابت هر تغییری هزینه ای به طراح سایت بپردازد.

خلاصه که طراحی سایت داینامیک کار را برای کاربرانی که در سایت فعالیت می کنند راحت کرده است و نیازی به کد نویسی و هزینه های بالایی ندارد.

طراحی سایت داینامیک - طراحی سایت مدارس - اهوراوب

چرا طراحی سایت داینامیک کاربری راحتی دارد؟

امروزه همه ی سایت ها به صورت داینامیک طراحی می شوند چراکه پنل کاربری راحتی دارد و اینکه هر شخصی می تواند محتویات سایت در هر زمانی که خواست تغییر دهد.

مثلا طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت مدارس ، طراحی سایت شرکتی که قابلیت ثبت نام را دارند به صورت داینامیک طراحی می شوند.

منبع طراحی سایت داینامیک یک بانک اطلاعاتی قوی است که تمام اطلاعات وارد شده در سایت در آن جا ذخیره می شود تا در روز مبادا که به همان اطلاعات احتیاج داشتید به راحتی دسترسی پیدا کنید.

برای اینکه راحت تر با مفهوم بانک اطلاعاتی آشنا شوید باید بگوییم که بانک اطلاعاتی یک سیستم بسیار منظم و اصولی است که تمام اطلاعات را نگهداری می کند.

برای طراحی وبسایت داینَمیک از زبان برنامه نویسی ساده ای استفاده می شود و اینکه یک پنل مدیریت هم ساخته می شود تا کاربران مختلف بتوانند داخل سایت فعالیت کنند و هر اطلاعاتی که در سایت هست را تغییر بدهند.

آنقدر کاربری اینگونه سایتها راحت است که یک بچه ی 12 ساله میتواند با آن کار کند.

طراحی سایت داینامیک یا استاتیک - طراحی سایت اهوراوب

طراحی سایت داینامیک بهتر است یا استاتیک ؟

اصولاً سایت های استاتیک ، سایت هایی هستند که ضرورتی برای تغییر مداوم اطلاعات آنها مشاهده نمی شود. یعنی اینکه تغییرات هر چندسال یک بار انجام می شود.

دلیل مدت زمان طولانی برای تغییرات در سایت استاتیک این است که شما باید از طراح سایت خود بخواهید این کار را برای شما انجام دهد و اینکه بابت هر تغییراتی باید هزینه ی جداگانه پرداخت کنید و اینکه هر تغییر هزینه های متفاوتی دارد.

عموماً سایت های استاتیک فقط برای معرفی مورد استفاده قرار می گیرند و هیچگونه امکان ارائه خدمات به صورت آنلاین را ندارند.

از همه مهمتر این است که هیچگونه پنل مدیریتی برای شما وجود ندارد و برای هر بروزرسانی اطلاعات داخل سایت باید هزینه های بالایی پرداخت کنید.

ولی طراحی وبسایت داینامیک اینگونه نیست به نوعی نقطه ی مقابل طراحی سایت استاتیک است.

به راحتی می توانید اطلاعات و محتوای داخل سایتتان را تغییر دهید و بنا بر نیاز خودتان و سنجش نیاز کاربران امکانات داخل سایت را گسترش بدهید.

ممکن است در ابتدا با هزینه ی بالای طراحی سایت پویا روبه رو شوید ولی بعدش دیگر هزینه های بعدی نخواهید داشت.

با یک بار هزینه طراحی سایت خود را انجام خواهید داد.

مزایای طراحی سایت پویا

* به راحتی آب خوردن میتوانید اطلاعات داخل سایت را به صورت آنلاین در هر جا و هر زمان تغییر دهید.

* ارائه انواع خدمات آنلاین به کاربران سایت مثل سفارش آنلاین محصولات یا خدمات

* حجم بالایی از اطلاعات را می توانید در سایت خود بدون هیچ محدودیتی قرار دهید. هرچقدر اطلاعات بیشتر در اختیار کاربران قرار گیرد آن ها بهتر شما را میشناسند.

* آپدیت همیشگی محتوا و اطلاعات سایت طوریکه مخاطبان با هر بار آمدن داخل سایت شما شگفت زده شوند و فعال بودن سایت را حس کنند. با اینکار شما مخاطبان بیشتری خواهید داشت.

* امنیت فوق العاده بالای سایت

* پشتیبانی سایت از چند زبان بدون مشکلی

* راحتی در اضافه کردن امکانات سفارش به سایت

* صرفه جویی در زمان و هزینه برای طراحی سایت

* مدیریت سایت بدون نیاز به تخصص خاصی

* صرفه جویی در هزینه ی نگهداری و پشتیبانی سایت

چرا باید طراحی سایت داینامیک انجام بدیم؟

در ادامه شما با آماری که از تجربه ی کاربران ، مشتریان و شرکت ها بدست آورده ایم آشنا میکنیم لطفا با دقت آن ها را بررسی کنید.

تجربه ی کاربران

کاربری راحت و سهولت دسترسی به تمام نقاط سایت را ملاک قرار داده اند.

مشتریان

سایت به روز میخواهند و به سایت های تاریخ مصرف گذشته اعتمادی ندارند.

شرکت ها

تجربه ی افزایش فروش و مشتریان را داشتند.

طراحی سایت داینامیک چه کمکی به سئو سایت می کند؟

با توجه به مزایایی که برای طراحی وبسایت داینامیک در بالا اشاره شد میتوان گفت که سئو سایت با قدرت بالایی پیشرفت می کند.

از موارد مهمی که در مزایای طراحی وبسایت داینامیک مهم است ، بروزرسانی محتواست. چون گوگل به محتوا اهمیت بسیار زیادی می دهد و به سایتهایی که محتوای صفحات داخلی و پست هایشان را بروز می کند صد در صد رتبه های بالاتری می دهد.

بنابراین از دلایلی که هر شرکت طراحی سایتی به شما پیشنهاد می کنند به صورت داینامیک سایت خود را طراحی کنید این است که می توانید هرچقدر که خواستید اطلاعات داخل سایت را به روز رسانی کنید حذف کنید.

کلا دسترسی راحتی به تغییر محتوای سایت خواهید داشت. همین امر موجب می شو سئو سایت شما قوی جلو برود.

هرچقدر پایه ی اولیه ی طراحی سایت شما قوی تر گذاشته شود صد در صد زودتر پیشرفت می کنید.

در نهایت طراحی سایت داینامیک انجام بدهیم یا نه؟

بی شک طراحی سایت داینامیک خیلی بهتر از سایت های استاتیک است و مزایای سایت داینامیک را خدمتتان عرض کردیم و شما می توانید با دید بازتری نسبت به روش طراحی سایت مورد نظرتان اقدام کنید.

دیگر دوره ی طراحی سایت ها به صورت استاتیک انجام می شدند به پایان رسیده است. ما هم به شما توصیه میکنیم که حتما برای راه اندازی و طراحی سایت خود از روش دینامیک استفاده کنید.

با طراحی سایت داینامیک به راحتی میتوانید با یک بار هزینه سایت مورد نظرتان را در عرض یک مدت کوتاهی داشته باشید و اینکه بتوانید بهترین بازدهی را از سمت کاربرانتان دریافت کنید ، اگر طراحی سایت فروشگاهی انجام دهید به راحتی میتوانید شاهد فروش روزانه تعداد بیشماری از محصولاتتان باشید.

برای ساخت و طراحی وبسایت خود به روش داینامیک کافیست با مجموعه طراحی سایت اهوراوب در ارتباط باشید.

پرسش های متداول

 

در ادامه ما سوالات رایج شما در این زمینه ذکر شده است. اگر هم سوالات شما در ادامه نبود حتما با ما در میان بگذارید.

چرا هزینه طراحی سایت داینامیک بیشتر است؟

طراحی وبسایت داینامیک به دلیل اینکه باید از همه نظر انعطاف پذیری بالایی داشته باشد و اینکه بتواند همه جوره دسترسی کاربران به تمام نقاط سایت را راحت کند میتواند از جمله عوامل هزینه ی بالای آن باشد ولی شما با یک بار هزینه یک سایت بسیار کاربردی با قابلیت بروزرسانی راحت خواهید داشت.

طراحی سایت داینامیک برای چه نوع سایت هایی مناسب است ؟

طراحی وبسایت داینامیک برای همه نوع سایتی مناسب است مخصوصا سایت هایی که نیاز به ثبت نام کاربر دارند و خدماتشان را به صورت آنلاین ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.