طراحی سایت طلافروشی-اهوراوب

طراحی سایت طلا فروشی

طراحی سایت طلا فروشی نیاز هر طلافروشی و تولید کننده زیورآلات، برای معرفی و فروش بیشتر محصولات خود به مشتریان است. یکی از کسب و کارهایی است که این روزها در فضای اینترنت فعالیت می کنند طلافروشی ها میباشند.

در گذشته شاید افراد برای خرید طلا باید حتما به بازار میرفتند اما امروزه وقتی شما کلمه ی طلا فروشی را در اینترنت جستجو کنید وب سایت هایی که در زمینه ی طلا فروشی فعالیت می کنند به شما نمایش داده خواهند شد. تصور طلا فروشان این است که با زدن یک وب سایت نمی توانند خیلی خوب کسب درآمد کنند حق دارند چون نمی دانند چگونه می توانند از راه دور اعتماد مشتریان را به دست بیاورند.

طبق آمار به دست آماده خرید به صورت آنلاین درصد بیشتری نسبت به خرید حضوری داشته است پس با این حساب می توان گفت شما به عنوان یک طلا فروش با طراحی فروشگاه آنلاین طلا می توانید درآمد بیشتری برای خود به دست بیاورید. خانم های ایرانی همیشه در انتخاب سخت گیر هستند شما با زدن یک وب سایت طلا فروشی و قرار دادن عکس بسیار حرفه ای در سایت خود میتوانید به آن ها برای انتخاب زمان زیادی بدهید. می خواهید یک سایت قدرتمند و همچنین معتبر داشته باشید؟ نیازی نیست راه دوری بروید با ما همراه باشید تا با هم یک وب سایت طلا فروشی خلاقانه برای شما طراحی کنیم.

نکات مهم در طراحی سایت طلا فروشی را فراموش نکنید!

همه ی ما آدم ها این اخلاق را داریم که همیشه به نکات بزرگ توجه بیشتری می کنیم تا نکات ریز! اما باید بگوییم برای کاربران نکات ریز از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. برای مثال شما وقتی بخواهید طراحی سایت فروش طلا داشته باشید به ظاهر وب سایت توجه بیشتری می کنید.

این درست است که ظاهر وب سایت برای کاربر اهمیت زیادی دارد  و کاربر برای دیدن محصولات وارد وب سایت می شود پس حتما به عکس هایی که برای محصولات میگیرید توجه کافی داشته باشید تا کیفیت بالایی داشته باشند. باید اطلاعات کاملی از وزن ، عیار طلا و… را در اختیار کاربران قرار دهید تا آن ها بتوانند با توجه به اطلاعات و عکس های موجود انتخاب کنند.

شما کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که بگوید به طلا هیچ علاقه ای ندارد. وقتی طراحی سایت طلافروشی آنلاین جذابی داشته باشید آن دسته ای که به طلا هم علاقه ندارند جذب وب سایت شما خواهند شد چی بهتر از این برای کسب و کار شما خواهد بود؟

طراحی سایت طلا فروشی- طراحی وب سایت

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 
طراحی سایت طلا فروشی - طلا فروشی آنلاین

طراحی سایت طلا فروشی در دوران کرونا

این روزها بازار فروش حضوری به دلیل محدودیت ها و ویروس کرونا خیلی خراب شده است و کمتر کسی تمایل به خرید حضوری دارد. طلا فروشی یکی از مواردی است که می تواند باعث شود ویروس کرونا به اوج خود برسد و درصد مبتلایان را بالا ببرد.

هر چقدر هم طلا فروش بخواهد رعایت کند نمی شود چرا که بعضی از مشتریان می خواهند طلا را از نزدیک لمس کنند خب این خوب نیست. اما این وسط با کمک طراحی سایت طلا فروشی می توان به راحتی در دوران کرونا نیز فروش را چندین برابر کرد و هم کمکی به خود کنید تا باعث ویروس انتقال کرونا نشوید.

در خانه بمانید و از دور طلا و جواهرات خود را به فروش برسانید. مشتریان هم می توانند بدون آن از خانه بیرون بروند از وب سایت شما خرید کنند. با طراحی سایت می توانید از بیمار شدن خودتان و همچنین مشتریانتان جلوگیری کنید.

مزایای طراحی سایت طلا فروشی برای کسب و کار شما

* امکان پرداخت به صورت آنلاین

* درج گالری محصولات

* امکان ثبت نظرات مشتریان

* امکان مقایسه محصولات با یکدیگر

* امکان فیلتر کردن محصولات

  • امکان دسته بندی کردن محصولات

* قرار دادن هر تعداد محصول که می خواهید

طراحی سایت طلا فروشی - طراحی سایت ریسپانسیو

* مدیریت راحت و آسان وب سایت

*  قرار دادن نرخ طلا و سکه آنلاین

* امکان تغییرات بر روی محصولات

*  ارتباط برقرار کردن با کاربران

* قرار دادن جدیدترین اخبار از دنیای طلا

* قرار دادن مطالب مربوط به طلا ، نقره و…

* جلب اعتماد مشتریان با اخذ اینماد

* امکان داشتن نرم افزار موبایل در کنار سایت

خدماتی که برای طراحی سایت طلا فروشی می توان در نظر گرفت

برای طراحی سایت فروشگاه آنلاین طلا باید از یک شرکت معتبر در این زمینه کمک بگیرید. خیلی ها طراحی سایت را شوخی فرض می کنند اما نمی دانند با رعایت نکاتی می توانند در کمترین زمان چه سودی از طراحی سایت فروشگاه آنلاین طلا داشته باشند.

شما به خدمات طراحی وبسایت طلا فروشی توجه داشته باشید تا بتوانید فروش بیشتری را تجربه کنید. توجه به موارد زیر را توصیه میکنیم:

  • طراحی سایت با قالب اختصاصی
  • طراحی سایت ریسپانسیو برای نمایش بهتر در تمام دستگاه ها
  • امکان دریافت نماد الکترونیکی برای فروشگاه طلا فروشی
  • امکان اتصال به CRM
  • امکان درج نرخ آنلاین طلا و سکه

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید:

اهمیت طراحی سایت طلا فروشی

طراحی سایت طلا فروشی - قیمت طراحی سایت

اهمیت عکاسی محصول برای طراحی سایت آنلاین طلا فروشی

از قدیم گفته اند انسانها عقلشان به چشمشان است ،یعنی هر چه به عکاسی حرفه ای تر از محصولات خود توجه کنید که کاملا درخشش طلا را نشان دهد امکان فروش شما چندین برابر میشود.

شما به عنوان یک طلا فروش به خوبی می دانید که برای افراد شکل ظاهری طلا از اهمیت بالایی برخوردار است. خودتان تصور کنید که می خواهید طلا بخرید آن هم به صورت اینترنتی! قطعا به اولین چیزی که توجه پیدا می کنید عکس محصول است و بعد قیمت. می توان گفت اهمیت عکس محصول در فروش بیشتر چقدر می تواند بالا باشد.

در زمان طراحی سایت طلا فروشی به این نکته توجه داشته باشید که از عکس های جذاب و باکیفیت استفاده کنید تا به مشکلی برنخورید.

سفارش طراحی سایت طلا فروشی

ما در مجموعه اهوراوب سعی بر آن داریم با بهره گیری از سال ها تجربه در زمینه ی طراحی سایت و سئو  کسب و کار مشتریان خود را رونق دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول طراحی سایت طلا فروشی

زمان بردن طراحی سایت طلا فروشی بستگی به خود شما دارد. اگر یک وب سایت معمولی بخواهید بین یک تا دو هفته زمان می برد اما اگر یک وب سایت اختصاصی برای کسب و کار خود نیاز داشته باشید حدودا یک ماه تا دو ماه زمان می برد.

خیر ، شما نیاز به این کار ندارید که آموزش های تخصصی را ببینید. تنها با آموزش پنل و مدیریت می توانید به راحتی با وب سایت فروشگاه طلا فروشی خود کار کنید.

نظرات (24)

  1. سمائیان
    آگوست 7, 2022

    سلام
    ما به تازگی قصد داریم فروش طلا آنلاین راه اندازی کنیم. شما علاوه بر طراحی سایت طلافروشی آیا لوگو را طراحی می کنین؟ کارهای مربوط به دریافت درگاه بانکی رو چطور؟

    پاسخ دادن
    • آگوست 9, 2022

      سلام همراه گرامی
      بله علاوه بر طراحی سایت فروش آنلاین محصولات، خدمات طراحی لوگو ، اخذ درگاه بانکی ، کد مالیاتی، اینماد، نماد ساماندهی و انواع مجوز هم ارائه میشه خدمتتون. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

      پاسخ دادن
  2. محمد گلستانیان
    آگوست 9, 2022

    سلام خسته نباشید. برای طراحی سایت طلا فروشی که فقط برای نمایش نمونه کار باشه و فروش نداشته باشه اما در آینده بتونیم فروش آنلاین داشته باشیم، ممنون میشم راهنمایی کنین. آیا از ابتدا فروشگاه راه اندازی کنیم یا در حد سایت ساده و شبیه به شرکتی کفایت میکنه و بعد میشه گسترشش داد؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 10, 2022

      درود بر شما همراه گرامی
      از ابتدا وبسایت فروشگاهی ایجاد میشه براتون و محصولات تعریف میشن و هر زمان تمایل داشته باشین میتونین درگاه وصل کنین و فروش آنلاین داشته باشین. این به صرفه جویی در زمان و هزینه شما کمک زیادی میکنه.

      پاسخ دادن
  3. جهرمی
    آگوست 10, 2022

    سلام و خسته نباشید. آیا بعد از طراحی سایت طلا فروشی آموزش میدین؟ اضافه کردن قابلیت های بیشتر برای سایت رو تصمیم داریم خودمون انجام بدیم و شما سایت اولیه رو طراحی کنید

    پاسخ دادن
  4. nima
    آگوست 13, 2022

    سلام و خسته نباشید. خیلی دوست دارم تجربیاتمو در همکاری با اهوراوب در زمینه طراحی سایت طلا و جواهر با بقیه به اشتراک بگذارم. در طی همکاری که با این مجموعه داشتیم سایت بسیار حرفه ای و دقیقا بر اساس چیزی که مدنظرمون بود طراحی شد و مهم تر از همه کاملا از نظر سئو استاندارد هست. ممنون از این تیم که پشتیبانی بسیار خوبی دارن حتی بعد از گذشت دو سال از تحویل پروژه

    پاسخ دادن
  5. رادمنش
    آگوست 14, 2022

    اول طراحی سایت طلافروشی رو فقط برای بروز نشون دادن کسب و کارم میخواستم و قصد داشتم فقط اطلاعات کاربردی مثل مجلات قرار بدم ولی با توجه توضیحاتتون بنظر برای فروش میتونه خیلی خوب باشه

    پاسخ دادن
    • آگوست 14, 2022

      سلام و درود بر شما
      بله سایت طلافروشی آنلاین میتونه بازخورد خوبی داشته باشه برای فروش آنلاین محصولات طلا و جواهر در سطح کشور و راه بین فروشنده و خریدار رو کوتاه کنه. در این زمینه میتونیم خدمات طراحی سایت و سئو این نوع سایتها و همچنین تبلیغات مناسبتی رو در خدمتتون باشیم. شاد باشید.

      پاسخ دادن
  6. yazdan
    آگوست 16, 2022

    سلام روز بخیر و خسته نباشید. قصد دارم سایت طلا فروشی راه اندازی کنم اما دقیقا نمیدونم چه قابلیت هایی باید داشته باشه و چطور میشه از این طریق به فروش بیشتر رسید. آیا شما در این زمینه مشاوره میدین؟ میتونین با بررسی رقبا مشخص کنین که چه ساتی برای ما خوبه و چه امکاناتی باید داشته باشه؟

    پاسخ دادن
  7. فولادیان
    آگوست 20, 2022

    سلام یک سایت تک صفحه ای برای طلا فروشی لازم دارم که بتونم برای معرفی محصولات استفاده کنم. البته قصد دارم در آینده تعداد صفحات اضافه بشن اما برای شروع کار تک برگه کافی هست. چقدر طراحی زمان میبره و آیا میشه همین سایت رو ارتقا داد و تعداد صفحات رو بیشتر کرد؟

    پاسخ دادن
  8. مهماندوست
    آگوست 22, 2022

    سلام پشتیبانی سایت فروش اینترنتی طلا به چه صورته و چه مدتی ادامه داره؟ آیا پشتیبانی قابل تمدید هست؟

    پاسخ دادن
  9. نادمی
    آگوست 22, 2022

    ما یک طلافروشی داریم که به تازگی تأسیس شده و هدفمون بیشتر فروش سکه آنلاین هست. به هیمن دلیل نیاز به یک سایت داریم. آیا امکان فروش سکه آنلاین هم وجود داره و قرارداد شما همراه با پشتیبانیه و سئو هست؟

    پاسخ دادن
  10. یکتانژاد
    آگوست 23, 2022

    سلام من 10 ساله که در بازار تهران طلافروشی دارم و هیچ اعتقادی فروش اینترنتی نداشتم. تا اینکه برای یکی از همکارانم طراحی سایت انجام دادین و بعد یک سال سئو به شدت فروش بالایی داره. ممنون میشم شرایط طراحی سایت فروش آنلاین طلا رو و برای من توضیح بدید.

    پاسخ دادن
    • آگوست 23, 2022

      سلام ممنون از همراهی شما و خوشحالیم که همکار گرامیتون از عملکرد ما رضایت دارن. بهترین مسیر برای دستیابی به فروش بالاتر از سایت طلافروشی اینه که سایت فروش آنلاین باشه و مرتب قیمتها به روز بشن محصولات به خوبی به وسیله عکس با کیفیت محصول، بسته بندی محصولات و توضیحات کامل معرفی بشن تا بازخورد خوبی در جذب مخاطب براتون داشته باشه. در این مسیر سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل هم میتونه بازدید کننده هارو به سمت سایت شما هدایت کنه و فروشتون رو متحول کنه. حتما با مشاوران ما در تماس باشید خوشحال میشیم در گسترش کسب و کارتون همراهتون باشیم.

      پاسخ دادن
  11. طاهرزاده
    آگوست 27, 2022

    سلام و درود. آیا سایت طلافروشی که طراحی می کنین به crm متصل میشه؟ ممنون

    پاسخ دادن
  12. سیروس
    سپتامبر 3, 2022

    با سلام می خواستم بدونم چه زمانی طول میکشه تا طراحی سایت طلافروشی انجام بشه و سایت ترافیک بگیره؟ اصلا ممکن هست که بعد طراحی سایت رتبه بگیره یا حتما باید سئو انجام بشه؟

    پاسخ دادن
  13. اوجی
    سپتامبر 7, 2022

    سلام وقت بخیر. سایت طلافروشی اینترنتی که طراحی میکنین نوشتین به crm متصل میشه. این چه قابلیتی هست؟

    پاسخ دادن
  14. راسخی
    سپتامبر 10, 2022

    سلام سایت طلافروشی همراه با اپلیکیشن طراحی میکنین؟ روی اپلیکیشن هم امکان خرید آنلاین وجود داشته باشه و اخبار و مقالات نیز نمایش داده بشه

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 10, 2022

      درود بر شما بله در زمینه طراحی سایت طلافروشی در خدمتتون هستیم . برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

      پاسخ دادن
  15. لطفعلی زاده
    سپتامبر 12, 2022

    خیلی ممنونم از سایت فروش طلا که طراحی کردید سایت اصولی و استاندارد هست. بسیار مشتاقم پشتیبانی سایتمون رو هم به عهده بگیرین. سپاسگزارم از خدمات خوب شما

    پاسخ دادن
  16. عباسیان
    سپتامبر 14, 2022

    درود بر شما سایت فروش آنلاین طلا دارای گارانتی هست؟ تمام اشکالاتی که در مدت پشتیبانی رخ میده بدون هزینه برطرف میشه؟

    پاسخ دادن
  17. شمسیان
    سپتامبر 18, 2022

    سلام و خسته نباشید. سایت فروش طلا اینترنتی برای مجموعه ما طراحی کردید، سرعت پایینی داشت و چند اشکال در بخش های مختلف وجود داشت. خوشبختانه با پشتیبانی خوبی که داشتین این مشکلات خیلی زود برطرف شد. ممنون

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 20, 2022

      درود بر شما جناب شمسیان
      خوشحالیم که تونستیم رضایت شمارو حاصل کنیم و ممنون از به اشتراک گذاری نظرتون با بقیه دوستان و همراهان مجموعه اهوراوب.

      پاسخ دادن
  18. خادمی
    سپتامبر 25, 2022

    برای سایت طلافروشی دنبال یه طرح مینیمال و لوکس هستم که بین سایت های خارجی چند مدل رو کاندید کردم. کاملا مشابه با طحی که مد نظرمون باشه میتونین سایت رو طاحی کنین یا قالب های وردپرس محدویت دارن؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.