پشتیبانی سایت - اهورا وب

پشتیبانی سایت

 

برای یک سایت تنها طراحی قالب و زیبایی ظاهری یا سئو کردن کافی نیست. مانند هر کار دیگری نیاز است تا از به سایت هم رسیدگی شود تا همه چیز همیشه مرتب و به روز باشد. از این جهت لازم است تا پشتیبانی سایت انجام گیرد و تمام اطلاعات و مطالب به طور مرتب به روز رسانی شوند.

در حقیقت مهمترین وظیفه مدیر سایت پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوا سایت است. نمیتوانید انتظار داشته باشید که بعد از راه اندازی سایت و سئو دیگر کار تمام شود. بدون این رسیدگی ها و نظارت مرتب، شما سایت را از دست خواهید داد و تمام هزینه و زحماتتان به هدر خواهد رفت.

به طور کلی طراحی سایت مجموعه ای از خدمات است که از طرف مدیران سایت ارائه میشود. این خدمات با کمک نرم افزارها یا سخت افزارهای الکترونیکی و مکانیکی انجام خواهد شد تا مشکلی برای کاربران ایجاد نشود. برای صاحبین سایت ها مهم است که بتوانند آنرا حفظ کنند زیرا کسب و کارهای زیادی به ارتباط با مشتری از طریق وب سایت وابسته اند. چه سایت های فروشگاهی و چه سایت های شرکتی نیاز به پشتیبانی دارند تا منافع صاحبین خود را حفظ کنند.

پشتیبانی وب سایت شامل چه بخش هایی است؟

به طور کلی پشتیبانی سایت شامل دو بخش فنی و محتوایی است. نگهداری فنی از سایت شامل مواردی است که سایت شما دچار مشکلات احتمالی مانند نیاز به به روز رسانی وردپرس، عدم دسترسی به پنل مدیریت، ایراد در یکی از افزونه ها یا خذف شدن فایل و … میشود.

پشتیبانی محتوا بررسی و به روز رسانی مطالب، تولید محتوای جدید و بررسی محصولات و اخبار و … را در بر میگیرد. باید همیشه مطالب سایت شما به روز باشد تا کاربران بیشتری به سراغ آن بیایند و از آن استفاده کنند. عدم رسیدگی به محتوا و به روز رسانی آن میتواند رتبه سایت شما را به شدت کاهش دهد.

توجه به این نکته مهم است که مطالب باید به روز و خاص باشند. به هیچ وجه نباید برای سایت به سراغ مطالب کپی شده و تکراری رفت. اهمیت پشتیبانی و مراقبت از سایت برای این است که از مشکلات احتمالی جلوگیری شود و همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی بتوان سریع آنرا رفع نمود.

پشتیبانی سایت - شرکت اهوراوب

مزایای پشتیبانی وب سایت 

– با وجود یک تیم حرفه ای برای پشتیبانی از سایت شما نیاز به نیروی انسانی در محل شرکت و سازمان خود ندارید.

– در صورت بروز هرگونه مشکل فنی، کارشناسان خیلی سریع به آن رسیدگی خواهند کرد.

– مطالب و محتوای سایت شما مرتبا به روز رسانی خواهد شد و عکس یا فیلم مناسب به متن ها اضافه میشود.

– ظاهر سایت شما در صورت نیاز به روز رسانی میشود و طرح های گرافیکی مناسب برای آن طراحی خواهد شد.

– صفحات جدید در صورت لزوم به سایت اضافه میشوند و عکس ها و محصولات و خدمات مرتبا به روز رسانی خواهند شد.

هزینه پشتیبانی از سایت چقدر است ؟

 

همانطور که گفته شد به روز رسانی سایت و توانایی دسترسی به آن در زمان لازم برای همه صاحبین سایت ها مهم و ضروری است. برای هر فروشگاه و شرکتی که خدمات و محصولات خود را از طریق وب سایت ارائه میکند مهم است که کاربران توانایی بازدید از محصولات را داشته باشند و بتوانند از درگاه پرداخت به صورت بیست و چهار ساعته استفاده نمایند. برای وب سایت های شرکتی در دسترس بودن رزومه و توان ارتباط با مشتری مهم و ضروری است. در غیر این صوروت ضرر زیادی متوجه مجموعه خواهد شد.

اما پشتیبانی سایت هزینه دارد و این هزینه به موارد مختلفی وابسته است. کارهای فنی همیشه باید توسط افراد متخصص انجام شود و مهمتر از هزینه ها همیشه داشتن دانش فنی لازم برای افردای است که پشتیبانی و نگهداری سایت شما به عهده گرفته اند. برای نگهداری سایت باید مجموعه ای کارها و خدمات ارائه شود که شامب تولید محتوای اختصاصی، به روز رسانی عکس ها و فیلم ها، ایجاد افزونه ها، سئو سایت و … می باشد. هرکدام از این خدمات نیروی انسانی جدا میطلبد و زمان بر است. هرکدام از این پارامترها در هزینه شما برای نگهداری سایت میتواند موثر باشد.

 

مطالعه مطلب زیرا را از دست ندهید :

طراحی سایت مطابق با اصول سئو 

پشتیبانی سایت - اهوراوب

پشتیبانی وب سایت تان را به اهوراوب بسپارید !

همکاران ما در شرکت اهوراوب با سابقه و دانش فنی لازم آماده انجام خدمات فنی و محتوایی برای انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی و … هستند. خدمات ما شامل تولید محتوای متنی و تصویری، درج محصول و مقاله و … خواهد شد. با سپردن طراحی سایت خود به تیم اهوراوب از یکسال پشتیبانی فنی رایگان برخوردار خواهید بود. همچنین پشتیبانی محتوا برای سایت شما به طور سالیانه و بر اساس قرار داد عمل خواهیم کرد. برای بازدید از نمونه کارهای طراحی سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

سوالات متداول

برای هر سایت منطبق با موضوع سایت و زمینه فعالیت محتوای متنی ایجاد میشود. تولید محتوای تصویری میتواند به وسیله عکس های خود مجموعه یا تصاویر گرافیکی انجام گیرد.

خیر – پشتیبانی فنی سایت شامل کارهای کدنویسی و بروز رسانی هسته سایت و رفع مشکلات و خطاهای موجود در سایت می باشد.

برای انجام کارهای فنی درباره سایت نیاز به دانش فنی هست اما برای برخی سایت ها نیاز به نیروی انسانی در شرکت یا فروشگاه خود خواهید داشت. برای صاحبین سایت دسترسی به صورت محدود وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.