طراحی سایت لوازم خانگی

طراحی سایت لوازم خانگی

در دنیای امروزه و عصر اینترنت تمام اصناف یک سایت برای خود طراحی کرده اند و طراحی سایت لوازم خانگی می تواند برای شرکت هایی که انواع و اقسام لوازم خانگی وارد و یا تولید می کنند ، بسیار مفید باشد.

همچنین فروشگاه ها و دفاتر نمایندگی فروش برندهای معتبر و مطرح که محصولات و لوازم خانگی را به فروش می رسانند می توانند برای معرفی بهتر محصولات آن برند و معروف شدن از طراحی سایت فروشگاهی استفاده کنند چراکه باعث می شود در بین مشتریان و افراد بیشتری مطرح شوند و توانایی جذب مشتریان بیشتری را خواهند داشت.

از دلایل دیگری که شرکت های فروش لوازم خانگی نیاز به طراحی سایت دارند ، شرایط فعلی است یعنی اینکه ویروس کرونا باعث شده است افراد بسیار خانه نشین شوند و چه راهی بهتر از خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر؟ پس شما می توانید در این شرایط بهترین سود را ببرید و با طراحی سایت فروش لوازم خانگی مورد نظرتان هم برندسازی کنید هم اینکه خرید را برای مشتریان راحت تر کنید. با یک تیر دو نشان بزنید.

برای داشتن یک طراحی سایت فروش لوازم خانگی موفق چه امکاناتی را باید در نظر گرفت؟

اگر می خواهید از همین ابتدای کار طراحی وب سایت را از پایه درست و به طرز صحیح راه اندازی کنید باید یک سری موارد را در نظر بگیرید و در سایتتان قرار دهید تا از همان استارت اول بتوانید مشتریان را جذب سایت کنید و روز به روز به یک برند معروف و قَدر تبدیل شوید. در ضمن یک نکته مهم که در این جا باید مطرح کنیم این است که حتما از یک شرکت طراحی سایت مناسب و با تجربه کمک بگیرید تا آن ها با تجربه ای که دارند راه و چاه را به شما نشان دهند.

امکاناتی که در طراحی سایت فروشگاهی لوازم خانگی باید قرار دهید را در ادامه برای شما مطرح کرده ایم پس آن ها را با دقت مطالعه کنید :

طراحی لوگو مناسب

در اولین قدم طراحی سایت بهتر است لوگوی مناسب طراحی کنید چراکه باعث می شود کسب و کارتان برندسازی شود و اعتماد مشتریان در همان اولین بازدید از سایت جلب شود و برند سازی فروشگاه شما به راحتی انجام می شود.

طراحی ظاهر سایت

در این مرحله شرکت طراحی سایت که انتخاب کردید با توجه به تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد یک سایت با گرافیک بسیار زیبا و با تسلط بر علم رنگشناسی ، تصاویر و .. متناسب با فروشگاه لوازم خانگی طراحی می کند.

دسترسی راحت کاربر

بعد از اینکه ظاهر سایت به درستی و با تخصص طراحی شد بعد از آن باید قسمت های مختلف سایت مثل منو ، دسته بندی محصولات و .. را به راحتی در اختیار کاربران قرار دهید به طوریکه آن ها به هیچ وجه گیج نشوند و به راحتی بتوانند خرید کنند.

اخذ نماد الکترونیکی

اخذ اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی از موارد بسیار واجب هر سایت فروشگاهی است این امر باعث می شود تا اکثر مردم به شما اعتماد کرده و با اطمینان کامل از شما محصول خریداری کنند. برای راهنمایی در این زمینه هم با ما در ارتباط باشید.

دسته بندی محصولات

معمولاً شرکت هایی که در زمینه ی فروش لوازم خانگی فعالیت می کنند دارای محصولات زیادی هستند و برای دسته بندی آن ها باید دقت کنید تا کاربر به راحتی بتواند محصول مورد نظرش را بدون اینکه گیج شود پیدا کند مانند سایت فروشگاهی دیجی کالا که به راحتی می توانید محصول خود را پیدا کنید.

امکان جستجو محصول

قرار دادن امکان جستجو برای کاربران برحسب فیلترهای مختلف مثل قیمت، نوع برند، رنگ و… می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد چرا که دسترسی کاربر برای محصول موردنظرش راحت تر می شود.

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

نکات مهمی که در طراحی سایت فروش لوازم خانگی باید بدانید!

در هنگام طراحی سایت فروش لوازم خانگی باید یک سری نکات ریز را بدانید تا بتوانید در این زمینه موفقیتی در فروش محصولات خود داشته باشید و همانطور که میدانید در بین فروشگاه های اینترنتی رقابت بسیار شدیدی وجود دارد بنابراین شما باید طوری طراحی سایت فروشگاهی خود را انجام دهید که هر مخاطبی که به سایت شما مراجعه می کند را به سایتتان جذب کنید و آن را تشویق به خرید محصولات کنید.

سئو سایت فروشگاه لوازم خانگی را فراموش نکنید !

در نظر گرفتن سئو برای هر سایتی از واجبات به حساب می آید چراکه باعث می شود مخاطبان بسیار زیادی را جذب سایت خود بکنید و فروش محصولاتتان روز به روز افزایش خواهد یافت.

وقتی سئو سایت را برای سایت خود انجام می دهید به راحتی می توان گفت که با خیالی آسوده فروش محصولاتتان را بیشتر و بیشتر خواهید کرد بدون اینکه هزینه های گزافی بابت تبلیغات پرداخت کنید.

راه های تبلیغاتی که قبلاً فروشگاه ها انجام می دادند دیگر منسوخ شده و کسی از آن کارها مثل تراکت پخش کردن ، تبلیغات دهان به دهان ، استخدام دادن زن و … استفاده نمی کنند چراکه دیگر جوابگو نیست و هیچ کس با این روش ها به فروشگاه شما جلب نمی شود مخصوصا این دوره که به علت وجود ویروس منحوس کرونا کمتر کسی را در مغازه ها برای خرید می بینیم.

شما با انجام سئو وب سایت در کلمات کلیدی مرتبط با سایتتان به راحتی می توانید در یک بازه ی زمانی در خط اول گوگل قرار بگیرید و فروش محصولاتتان را روز به روز بیشتر کنید.

طراحی سایت فروش لوازم خانگی - اهورا وب

برای طراحی سایت فروش لوازم خانگی با شرکت اهورا وب در ارتباط باشید!

مجموعه اهوراوب با در نظر گرفتن راه های مناسب و تجربه ای که دارد می تواند بهترین طراحی سایت فروش لوازم خانگی را برای شما انجام دهد و همچنین مشاوره ی تخصصی در زمینه ی بهتر شدن سایت شما ارائه خواهد داد.

همانطور  که می دانید تجربه در این زمینه بسیار اهمیت دارد چراکه پیچ و خم سایت های فروشگاهی و سئو سایت را میدانیم و آن تجربه را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با هزینه ای که برای طراحی سایت و سئو مورد نظرتان می کنید نتیجه ای مثبت و مفید که به فروش محصولاتتان ختم می شود ، بگیرید. بنابراین با طراحی سایت فروشگاهی به راحتی مخاطبان زیادی را در سراسر جهان جذب سایتتان کنید و آن ها را برای فروش محصولات مناسبتان ترغیب کنید.

نظرات (11)

  1. رستگار
    آگوست 27, 2022

    مدت زمان پشتیبانی بعد از طراحی سایت فروش لوازم خانگی چقدره؟ در مدت زمان پشتیبانی چه خدماتی ارائه میدین؟

    پاسخ دادن
  2. لادن زاهد
    آگوست 28, 2022

    سلام کاش نمونه کارهای طراحی سایت لوازم خانگی رو این صفحه نمایش میدادین تا بهتر بتونیم تصمیم بگیریم

    پاسخ دادن
  3. محسنی
    آگوست 30, 2022

    سلام آیا با اضافه شدن قرارداد همکاری برای سئو، در هزینه طراحی سایت لوازم خانگی تخفیف ارائه میشود؟

    پاسخ دادن
  4. قدیریان
    سپتامبر 3, 2022

    سلام. برای سایت لوازم خانگی هیچ طرحی ندارم و صفر تا صد رو میخوام تیم طراحی زحمت بکشن. آیا چنین چیزی امکان پذیره یا حتما باید طرح بدیم؟

    پاسخ دادن
  5. ghaumi
    سپتامبر 5, 2022

    سلام طراحی سایت لوازم خانگی برای ما طراحی کردین. بسیار عالی بود. سپاس فراوان از شما

    پاسخ دادن
  6. ماهانی
    سپتامبر 7, 2022

    سلام آیا تعمیر سایت فروش لوازم خانگی جزو خدمات پشتیبانی محسوب میشه و بدون هزینه هست؟

    پاسخ دادن
  7. محمدی راد
    سپتامبر 10, 2022

    سلام حدود سه سال قبل سایت فروش لوازم خانگی رو راه اندازی کردیم، اما الان ظاهر سایت خیلی بروز نیست و قابلیت های جدید رو نتونستیم اضافه کنیم. اما به دلیل ترس از دست رفتن اطلاعات سایت و رتبه ها تا الان تغییری ایجاد نکردیم. آیا امکان تغییر بدون از دست رفتن اطلاعات وجود داره؟ آیا تیم طراحی تضمینی در این زمینه میتونه بده؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 10, 2022

      سلام و درود بله کلیه اطلاعات شما بدون مشکل به سایت جدیدتون منتقل میشه و ریدیزاین با کمترین تغییرات در رتبه براتون انجام میشه. برای کسب اطلاعات با مشاوران ما درتماس باشید.

      پاسخ دادن
  8. بروجنی
    سپتامبر 12, 2022

    با عرض سلام ادب و احترام
    از مجموعه اهوراوب کمال تشکر و سپاس را دارم. سال قبل برای ما طراحی سایت فروش اینترنتی لوازم خانگی انجام دادین که در جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر بسزایی داشت

    پاسخ دادن
  9. سلمانیان
    سپتامبر 14, 2022

    برای طراحی سایت فروش لوازم خانگی باید پیش پرداخت بدیم؟ اگر از طراحی راضی نباشیم آیا هزینه عودت میشه؟

    پاسخ دادن
  10. زاهدزاده
    سپتامبر 18, 2022

    سلام آیا امکان پیگیری آنلاین کالا بعد از ارسال و پست روی سایت فروش لوازم خانگی وردپرسی وجود داره؟ مثل دیجی کالا که هر لحظه میشه متوجه شد سفارش در چه مرحله ای هست

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.