طراحی سایت واکنش گرا

طراحی سایت واکنش گرا

طراحی سایت واکنش گرا در واقع به معنای نمایش هر چه بهتر یک سایت در تمام مرورگرها و دستگاه های کاربران می باشد. امروزه کاربران کمتر از کامپیوتر و لب تاپ برای باز کردن یک سایت استفاده می کنند و بیشترین استفاده را از تلفن همراه خود می برند.

به همین علت داشتن یک سایت واکنش گرا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو (Responsive) برای این انجام می شود که وب سایت موردنظر متناسب با تمام دستگاه هایی که کاربران وارد وب سایت شما می شوند نمایش داده بشود.

اگر بخواهیم به زبان ساده تری آن را بیان کنیم سایت های واکنش گرا در دستگاه هایی مانند موبایل، تبلت یا لب تاپ متناسب با اندازه صفحه نمایش هر کدام به نمایش در می آیند. اگر شما با لب تاپ خود وارد یک سایت بشوید و همان زمان با موبایل خود نیز سایت موردنظر را باز کنید همه چیز مرتب دقیقا همسان با لب تاپ به نمایش در خواهد آمد.

در این زمان می توان گفت وب سایت موردنظر از طراحی سایت واکنش گرا استفاده کرده است. یکی از بروزترین تکنولوژی هایی که می توان نام برد که دارای خصوصایت منحصر به فردی می باشد طراحی سایت ریسپانسیو می باشد.

مزایای طراحی سایت ریسپانسیو

* پویایی سایت بالاتر می رود

* بالا بردن انعطاف پذیری وب سایت

* زمان طراحی کمتر می باشد

*در هزینه هایتان به راحتی می توانید صرفه جویی کنید

* سبقت گرفتن از رقبا

* افزایش ترافیک بیشتر برای وب سایت

* افزایش فروش بیشتر

طراحی سایت واکنش گرا - طراحی سایت

چرا طراحی سایت واکنش گرا اهمیت زیادی دارد؟

در زمان حاضر و با پیشرفت تکنولوژی طراحی سایت ریسپانسیومهمترین عنصر کلیدی در طراحی وب سایت می باشد. شما با طراحی ریسپانسیو می توانید بسیاری از مشکلات وب سایت خود را در کمترین زمان حل کنید.

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد کاربران عموما با تلفن همراه خود وارد وب سایت شما می شوند اگر شما از طراحی سایت ریسپانسیو برای وب سایت خود استفاده نکنید کاربر با یک وب سایت نامنظم رو به رو خواهد شد. اما با پیروی از طراحی سایت ریسپانسیو می توانید کاربر را مدت زمان طولانی تری در وب سایت خود نگه دارید این به رتبه وب سایت شما در موتور جستجو کمک خواهد کرد.

طراحی سایت واکنش گرا - اهورا وب

جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری با طراحی وب سایت واکنش گرا

اگر شما دو نسخه سایت داشته باشید یعنی یکی برای کامپیوتر و دیگری برای تلفن همراه با توجه به این که هر دو سایت در اصل یکی هستند، محتوای درون آن ها نیز یکسان می باشد.

ربات گوگل که هر چقدر وقت یک بار به سراغ وب سایت شما می آید در ابتدا به سراغ نسخه کامپیوتر می رود و سایت را ایندکس می کند و بعد از آن به سراغ نسخه بعدی می رود نسخه دوم وب سایت شما را به عنوان تکراری می شناسد.

اگر این اتفاق برای شما پیش آید رتبه سایت شما پایین خواهد آمد. اما با طراحی سایت واکنش گرا می توانید تمام مطلب خود را در یک وب سایت قرار بدهید و از ایجاد محتوای تکراری جلوگیری کنید.

با طراحی سایت واکنش گرا از رقیبان خود جلو بزنید

طراحی سایت واکنش گرا هنوز تقریبا ابتدای راه می باشد به همین دلیل خیلی از افراد از این امکان خبر ندارند. شما با داشتن وب سایت ریسپانسیو می توانید به کاربران خود بگویید که چقدر در تمام زمینه ها حرفه ای هستید و جلوتر از رقیبان خود در حرکت هستید.

به این نکته توجه داشته باشید شما وب سایتی دارید که نه تنها در صفحه نمایش کامپیوتر بله در تمام دستگاه های موجود در بازار به بهترین شکل به نمایش در می آید. این مسئه باعث می شود شما بهتر از رقیبان خود دیده شوید و به راحتی کسب و کار خود را رشد دهید. برای بهتر دیده شدن و سفارش طراحی وب سایت واکنش گرا می توانید با یک شرکت طراحی وب سایت در ارتباط باشید و کسب و کار خود را حرفه ای تر کنید.

نقش طراحی وب سایت ریسپانسیو در تبلیغات اینترنتی

شما زمانی که طراحی سایت را انجام دادید می توایند به فکر تولید محتوا و تبلیغات برای وب سایت خود باشید. وقتی تبلیغات را برای وب سایت خود انجام می دهید این امر باعث می شود کاربران زیادی وارد وب سایت شما بشوند و ترافیک بالایی برای وب سایت شما به وجود بیاید.

بیشترین ترافیک ایجاد شده برای وب سایت شما از طریق تبلت ها و تلفن های همراه می باشد. حال تصور کنید شما خاصیت ریسپانسیو را در طراحی سایتتان در نظر نگرفته باشید دچار افت رتبه ورود کاربران به سایت میشوید و این باعث کاهش کیفیت سایت شما از نظر موتورهای جستجو می شود.

وقتی طراحی وب سایت واکنش گرا را انجام بدهید مطمئن باشید تعداد کاربرانی که در روز وارد وب سایت شما می شوند چند برابر قبل خواهد شد.

طراحی سایت واکنش گرا - اهوراوب

سفارش طراحی سایت واکنش گرا

برای سفارش طراحی سایت واکنش گرا می توانید با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در ارتباط باشید. شرکت اهورا در زمینه ی طراحی سایت ، سئو ، تولید محتوا و… خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد.

اگر می خواهید که یک وب سایت واکنش گرا داشته باشید می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید. تیم حرفه ای اهوراوب با سال ها تجربه ای که به دست آورده اند می توانند بهترین وب سایت ها را برای شما طراحی کنند. برای حرفه ای تر شدن کسب و کار خود همین حالا با ما تماس بگیرید

سوالات متداول طراحی سایت واکنش گرا

برای تست می توانید مرورگر خود را از حالت Maximize خارج کنید با موس خود صفحه مرورگر را کوچک و بزرگ کنید میبینید که سایز صفحه تغییر می کند اما نوشته ها همچنان خوانا هستند.

بله، گوگل در بیانیه ای رسمی در سال 2015 اعلام کرد که ریپانسیو بودن وب سایت مهم است و به آن بها خواهد داد.

بله، هر صفحه ای که کاربر در موبایل به آن دسترسی داشته باشد باید ریسپانسیو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.