طراحی سایت پت شاپ

طراحی سایت پت شاپ

از طراحی سایت پت شاپ و اهمیت آن برای کسب و کار خود غافل نشوید. شروع های کوچک می تواند یک راه خوب و کم خطر برای راه اندازی وب سایت پت شاپ شما باشد. وقتی شما با محصولات خود آشنایی کاملی داشته باشید می توانید در فضای اینترنت یک تجارت الکترونیک را برای خود راه اندازی کنید.

با طراحی سایت پت شاپ می توانید به سوی قله های موفقیت قدم بردارید اما باید به این مورد توجه داشته باشید که از ابتدا بتوانید تمام پایه ها را محکم بردارید. خوبی وب سایت های پت شاپ این است که افراد می توانند به راحتی محصولات موردنظر با حیوان خانگی خود را سفارش بدهند.

امروزه به تعداد افرادی که حیوان خانگی نگهداری می کنند روز به روز افزوده می شود بیرون رفتن با وجود حیوانات برای آن ها کار سختی می باشد پس چه بهتر که شما یک پت شاپ آنلاین راه اندازی کنید و تا هم به مشتریان کمک کنید و هم فروش خود را در مدت زمان کمی به بالاترین حد برسانید. موفقیت به دست آوردنی است پس اگر می خواهید موفق باشید راه اندازی یک پت شاپ آنلاین را فراموش نکنید.

برای طراحی سایت پت شاپ از کجا باید شروع کنیم؟

برای طراحی سایت پت شاپ از کجا باید شروع کنیم؟ اولین مورد این است که یک شرکت طراحی سایت حرفه ای را انتخاب کنید با انتخاب یک شرکت مناسب برای طراحی سایت شما از این نظر مطمئن هستید که قدم های بعدی را محکم و به درستی برداشته اید.

در مرحله بعدی باید یک طرح کلی از وب سایتی که می خواهید را رسم کنید یا می توانید برنامه هایی که برای وب سایت خود درنظر دارید به طور خلاصه یادداشت کنید. باید قبل از طراحی سایت هدف خود را از راه اندازی یک وب سایت بدانید و با وجود همان هدف طراحی سایت را شروع کنید. از مواردی که از اهمیت بالایی نیز برخوردار می باشد این است که با سلایق مشتریان خود بیشتر آشنا باشید.

باید بدانید مشتریان شما عموما برای چه حیوان خانگی علاقه دارد و افراد عموما از چه حیوان خانگی نگهداری می کنند. درباره ی بودجه طراحی سایت فروشگاهی با شرکت طراحی سایت صحبت کنید و براساس بودجه ای که دارید به فکر راه اندازی وب سایت باشید.

طراحی سایت پت شاپ - طراحی سایت ارزان

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

امکانات بخش های مختلف طراحی سایت پت شاپ

اگر محصولات حیوانات خانگی شما به فروش نمی رود با طراحی سایت اختصاصی برای کسب و کار خود می توانید در کمترین زمان این مشکل را برطرف کنید و فروش خود را چند برابر کنید. در زیر امکانات مربوط به طراحی سایت پت شاپ وارد شده است با خواندن این موارد به اهمیت راه اندازی فروشگاه آنلاین نیز پی خواهید برد.

جستجوی راحت و بی دردسر توسط کاربر

درج قیمت ها و تغییر قیمت های قبل

افزودن محصولات به سبد خرید و پرداخت آنلاین

مدیریت سفارشات توسط کاربر و مدیر وب سایت

خرید آنلاین تجهیزات مربوط به حیوانات

فروش به صورت تکی و عمده از طریق وب سایت

هزینه های طراحی سایت پت شاپ

اگر تا به حال طراحی سایت پت شاپ را انجام نداده اید باید بگوییم که برای شما عموما هزینه ی طراحی سایت کمی بالا در می آید اما اگر از قبل وب سایت داشته باشید و حالا می خواهید آن را توسعه دهید هزینه ی مناسبی را باید پرداخت کنید. اگر می خواهید هزینه ی راه اندازی وب سایت را تا حد زیادی کاهش بدهید بهتر است از یک شرکت طراحی سایت مناسب کمک بگیرید.

اهوراوب می تواند با کمترین هزینه یک فروشگاه آنلاین پت شاپ را برای شما راه اندازی کند. شرکت ما برای جلب اعتماد شما هم شده بودجه ی کمی را برای طراحی سایت در نظر گرفته است. می خواهید قدم های محکمی بردارید؟ بر روی لینک زیر کلیک کنید و درخواست طراحی سایت با هزینه ی مناسب را به ما بدهید.

سوالات متداول طراحی سایت پت شاپ

برای طراحی وب سایت پت شاپ خود باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

⭐️ صفحه نخست

⭐️ درباره ی ما

⭐️ تماس با ما

⭐️ صفحه محصولات / خدمات

⭐️ صفحه سوالات متداول

⭐️ نظرات مشتریان

مدت زمان طراحی سایت برای فروشگاه شما بستگی به تعداد محصولات و اطلاعاتی که در اختیار شرکت طراحی سایت می دهید دارد همچنین اگر طراحی سایت اختصاصی بخواهید کمی بیشتر هم زمان خواهد برد.

نظرات (30)

  1. خدابخشی
    آگوست 7, 2022

    طراحی سایت پت شاپ با طرح کاملا منحصر به فرد که نمونه فارسی نداشته باشه، چقدر زمان میبره راه اندازی کنین؟ بیشتر ترجیح میدیم سایت وردپرسی باشه

    پاسخ دادن
    • آگوست 9, 2022

      سلام ممنون که همراه ما هستید.
      حداقل زمان طراحی سایت فروشگاهی یکهفته هست و برای مشخص شدن زمان مورد نیاز پروژه اختصاصی باید نیاز سنجی بشه و زمان دقیق براورد بشه. در خدمتتون هستیم.

      پاسخ دادن
  2. مهسا
    آگوست 9, 2022

    سلام. حدود قیمت طراحی سایت پت شاپ که قابلیت هایی در حد معمول و نه زیاد پیشرفته داشته باشه چقدر هست؟

    پاسخ دادن
    • آگوست 13, 2022

      سلام همراه گرامی
      طراحی سایت پت شاپ یک سایت فروشگاهی محسوب میشه و باید محصولات وارد بشن شروع هزینه این نوع سایت از 10 میلیون تومان هست ابتدا باید نیاز سنجی بشه و سپس هزینه نهایی براورد بشه و در صورت توافق در خدمتتون هستیم. شاد باشید.

      پاسخ دادن
  3. سهیل صدیقی
    آگوست 10, 2022

    با عرض سلام
    من حدود یک سال پیش سفارش طراحی سایت پت شاپ به اهوراوب دادم که بسیار راضی هستم هم از خدمات پشتیبانی هم بازخورد زنگ مشتری.خواستم هم تشکر کرده باشم و برای دیگران به عنوان یک تجربه شخصی اطلاع رسانی کنم

    پاسخ دادن
    • آگوست 13, 2022

      سلام جناب صدیقی گرامی
      ممنون از اینکه تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتین و بسیار خرسندیم از افتخار همراهی شما. شاد باشید.

      پاسخ دادن
  4. bagherian
    آگوست 13, 2022

    سلام. ما وارد کننده محصولات پت هستیم و تصمیم داریم فروشگاه آنلاین رو راه اندازی کنیم. اما هدفمون اینه سایت رو کاملا مشابه با برند اصلی طراحی کنید و از نظر سرعت و سئو کاملا استاندارد و در سطح بالا باشه. آیا امکان همکاری دارین؟

    پاسخ دادن
  5. رادمنش
    آگوست 14, 2022

    اول طراحی سایت طلافروشی رو فقط برای بروز نشون دادن کسب و کارم میخواستم و قصد داشتم فقط اطلاعات کاربردی مثل مجلات قرار بدم ولی با توجه توضیحاتتون بنظر برای فروش میتونه خیلی خوب باشه

    پاسخ دادن
  6. omidreza
    آگوست 14, 2022

    من یه سایت میخوام برای فروش حیوانات خانگی و انواع پت که بتونه فروشنده ها رو به خریداران معرفی کنه. آیا با ساز و کار این سایت ها آشنایی دارید و میتونین بستر رو برای راه اندازی فراهم کنین؟ نهایت هدف اینه در ازای فروش هایی که انجام میشه درصدی به عنوان کمیسیون سایت برداشت کنه

    پاسخ دادن
    • آگوست 14, 2022

      سلام هراه گرامی بله امکان راه اندازی سایت فروشگاهی با امکان همکاری در فروش وجود داره لطفا اطلاعات مورد نیاز رو ارسال کنید برای مشاوران ما راهنمایی تون کنن. شاد باشید.

      پاسخ دادن
  7. جوادیان
    آگوست 16, 2022

    سلام آیا امکان ارتقاء سایت پت شاپ در آینده بدون نیاز به تغییر در قالب هست؟

    پاسخ دادن
  8. ندا سلیمی
    آگوست 20, 2022

    سلام خسته نباشید. ما به دنبال شرایطی هستیم که بتونیم برای کلینیک پت سایتی رو راه اندازی کنیم که نوبت دهی آنلاین داشته باشه. در کنار این محصولات رو هم اینترنتی بفروشیم. این دو امکان کنار هم ارائه میشه؟ شرایط و نحوه همکاری رو لطفا بفرمایید

    پاسخ دادن
  9. مسعود
    آگوست 22, 2022

    سلام و عرض ادب. سایت پت شاپ سه زبانه با امکان تخفیف و راه اندازی جشنواره فروش، دریافت گزارش های کامل از میزان فروش و سود و هرچیزی که یک فروشگاه اینترنتی نیاز داره چه مدت طول میکشه راه اندازی کنین؟ علاوه براین، آیا امکان همکاری بلند مدت برای سئو هم وجود داره؟ با تشکر

    پاسخ دادن
  10. neda
    آگوست 22, 2022

    با سلام می خواستم بدونم چه زمانی طول میکشه تا طراحی سایت پت شاپ انجام بشه و بعد سایت بیاد صفحه اول گوگل؟ اصلا ممکن هست که فقط با طراحی استاندارد صفحه اول قرار بگیریم اگه آره بگید حدودا چه زمانی طول می کشه؟

    پاسخ دادن
  11. طهماسبی
    آگوست 23, 2022

    سلام وقت بخیر خدمت شما. برای سایت پت شاپ هنوز لوگو طراحی نشده و در منو زدین این خدمات ارائه میشه. درسته؟ آیا هزینه طراحی لوگو از طراحی فروشگاه پت جداست؟

    پاسخ دادن
  12. صبوری
    آگوست 27, 2022

    سایت پت شاپ قصد داریم راه اندازی کنیم که فقط اطلاعات در مورد وسایل مورد نیاز حیوانات خانگی ارائه بدیم. در ابتدای راه محصول نداریم و بعد از طراحی و سئو به مرور محصول اضافه می کنیم. این سایت بهتره از اول با قالب فروشگاه باشه یا مجله ای طراحی بشه؟ یعنی سایت بعد میشه ارتقا پیدا کنه و تبدیل به فروشگاه کنیم؟

    پاسخ دادن
  13. شیما
    آگوست 28, 2022

    سلام. بعد از طراحی سایت پت شاپ، آیا امکان مدیریت سایت هم توسط تیم شما وجود داره؟ تولید محتوا و آپلود و این قبیل کارها. ممنون از شما

    پاسخ دادن
  14. بابک
    آگوست 30, 2022

    سلام سایت پت شاپ اقساطی طراحی میکنین؟ یا طرح تخفیف ندارید که با قیمت ارزان تر بشه سایت رو طراحی کرد؟

    پاسخ دادن
  15. طلازاده
    سپتامبر 3, 2022

    ممکنه سایت پت شاپ که قبلا طراحی شده رو تغییر بدید؟من سایت قدیمی پت شاپ دارم ولی از نمونه کارهای طراحی شما خیلی تعریف شنیدم و میخوام سایتم بهتر و حرفه ای تر بشه. ممنون

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 5, 2022

      درود بر شما
      بله حتما آدرس سایتتون و نیازهاتون رو برای مشاوران ما ارسال بفرمایید بررسی بشه .
      شاد باشید.

      پاسخ دادن
  16. mani
    سپتامبر 5, 2022

    سلام نمونه کارهای خیلی خوبی دارید. برای طراحی سایت پت شاپ حتما شمارو انتخاب میکنیم.

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 6, 2022

      درود ممنون از حسن نظر شما در خدمتتون هستیم

      پاسخ دادن
  17. لطفی
    سپتامبر 7, 2022

    سلام در تمام مراحل طراحی سایت پت شاپ امکان تغییر داریم؟

    پاسخ دادن
  18. صدرا
    سپتامبر 10, 2022

    سلام سایت پت شاپ قبلا طراحی کردیم و فقط اطلاعات قرار میدادیم. الان قصد داریم محصول اضافه کنیم و آنلاین بفروشیم. روی سایت قبلی میشه محصولات رو اضافه کرد و به فروشگاه تبدیل کرد یا باید طراحی مجدد انجام بشه؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 11, 2022

      درود بر شما
      بله امکان پذیره البته بهتره از الو وبسایت فروشگاهی باشه چون دیزاینش مناسبه فروشگاه آنلاینه ولی در صورتی که شرکتی هم باشه امکان تبدیل به فروشگاه رو داره. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

      پاسخ دادن
  19. کمالیان
    سپتامبر 11, 2022

    سلام و عرض ادب. سایت برای فروش غذای حیوانات خانگی طراحی کردید. از نظر سرعت بسیار عالی بود و به همین دلیل در سئو موفق عمل کرد. سپاس از شما

    پاسخ دادن
  20. صادقیان
    سپتامبر 14, 2022

    طراحی سایت پت شاپ رو اگه با وردپرس طاحی کنید در آینده برای سئو با مشکل مواجه نمیشیم؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 17, 2022

      سلام بر شما همراه گرامی
      سایتهای وردپرسی نه تنها از لحاظ سئو مشکلی ایجاد نمیکنن بلکه بسیار هم بهینه شده و سئو محور نوشته شدن میتونید بدون نگرانی سایت فروشگاه پت شاپ خودتون رو با وردپرس طراحی کنید و مشتریان رو به سمت خودتون جذب کنید.

      پاسخ دادن
  21. قیومیان
    سپتامبر 18, 2022

    سلام ممنون از اطلاعات بسیار جالبی که درباره سایت پت شاپ ارائه دادید. کلی ایده اومد توی ذهنم که میشه برای حیوانات خانگی پیاده سازی کرد.

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 20, 2022

      درود بر شما بسیار عالی
      ما آماده ایم تا ایده های شمارو به اجرا دربیاریم و مشتریان رو به سمت شما سرازیر کنیم.

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.