سئو داخلی

سئو داخلی On page seo

سئو داخلی On page seo یا On site seo  مجموعه اقداماتی است که برای بهینه سازی سایت انجام میشود و به لینک سازی داخلی سایت و کدهای HTML مرتبط است. این کارها برای افزایش ترافیک سایت و رتبه سایت نزد گوگل انجام میگیرد. سئو داخلی اصولی و درست باعث میشود تا موتورهای جست و جو تفسیر بهتری از سایت شما داشته باشند. علاوه بر این به موتورهای جست و جو کمک میکند تا ارزش سایت شما را بسنجند و ارزیابی کنند. به این ترتیب میتوانند بعد از ارزش یابی صفحات وب سایت شما آنرا به کاربران پیشنهاد دهند.

هدف از این کار این است که موتورهای جست و جو کاربران بتوانند بهتر سایت شما را بشناسند. در حقیقت باید ارزش مطالب سایت زیاد باشد تا بتواند نزد موتورهای جست و جو رتبه بگیرد و سپس به کاربران اینترنت معرفی گردد. برای این شیوه سئو سایت تمام فاکتورهای رتبه بندی را در گوگل باید در نظر بگیرید. همه چیز از محتوای سایت تا ساختار صفحه و سرعت وب سایت و … در این مسئله موثر هستند که رتبه سایت شما بتواند ارتقاء یابد.

این فاکتورهای و متغیرها به شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها هم وابسته هستند و همچنین سابقه سازمان را هم شامل میشوند. سئو داخلی و خارجی کاملا به هم مرتبط هستند و هرگز نمیتوان انها را جادی از هم در نظر گرفت. اگر میخواهید بازدید سایت شما افزایش یابد باید همه چیز درست و اصولی پیش برود و این کار توسط یک تیم حرفه ای انجام شود. اگر به دنبال یک سئو حرفه ای و اصولی برای سایت تان هستید همین حالا با ما تماس بگیرید و از همکاران ما مشاوره بخواهید.

سئو داخلی سایت

چرا سئو داخلی برای سایت مهم است ؟

وقتی روی سئو سایت تمرکز میکنید، هدف شما افزایش بازدید از سایت و جذب ترافیک و پیش از اینها کسب رتبه از گوگل است. اما این به تنهایی کافی نیست و باید بتوانید کاربر را داخل سایت نگه دارید. در غیر این صورت نرخ بازدید از سایت شما کم میشود و شما در صورت تکرار این رفتار از طرف کاربران رفته رفته رتبه خود را از دست خواهید داد.

به این حالت از ترک صفحه سایت شما توسط بازدید کننده، نرخ پرش یا بازگشت (Bounce rate) گفته میشود. هرچه نرخ بازدید برای سایت شما بیشتر باشد رتبه سایت شما نزد گوگل افزایش می یابد. شما برای نگه داشتن کاربر داخل سایت به سئو داخلی نیاز دارید.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه :

طراحی سایت مطابق با اصول سئو

سئو داخلی و محتوا 

بیل گیتس در سال 1996 تاثیر محتوا را بر سئو سایت پیش بینی کرده بود. زیرا موتور جست و جو زمانی به سایت شما رتبه میدهد که نتیجه ای را مرتبط با نیاز کاربر در سایت شما پیدا کند. وقتی شما یک عبارت را در گوگل جست و جو می کنید، گوگل تلاش میکند تا صفحه ای را به شما معرفی کند که بهترین دستورالعمل را در سئو داخلی برای سایت به کار برده است.

گوگل در حقیقت میخواهد بهترین پیشنهاد را به کاربر بدهد و برای این منظور باید شما بهترین محتوا را برای سایت خود آماده کرده باشید. نتیجه عالی همیشه با تلاش زیاد به دست می آید و سئو هم دقیقا همینطور است. پس روی محتوای خوب و باکیفیت تمرکز کنید تا بهترین نتیجه را از سایت تان بگیرید. همانطور یک جنس بد و بی کیفیت در بازار فروش نمیرود، محتوای بد هم نمیتواند در اینترنت جایی داشته باشد.

سئو داخلی On page seo

ویژگی های یک محتوای باکیفیت

سئو داخلی On page seo - طراحی سایت

* در صورتی یک مطلب بیشترین بازدید را برای سایت شما جذب میکند که ارزشمند و جدید باشد.

* محتوا باید کاربر پسند و عاری از کلمات تکراری یا خسته کننده نوشته شود.

* مطلب شما باید یکتا باشد و به هیچ وجه از سایت های دیگر کپی نشود.

* محتوا باید معتبر و صحیح باشد تا اطمینان خواننده را جلب کند.

* محتوا باید با هدف کاربر همسو باشد و نیاز و انتظارات او را برآورده کند.

سئو داخلی On page seo - اهوراوب

راهکارهای سئو داخلی سایت چیست ؟

✔️ بهتر است از کلمات پر کاربردی مانند “راهنما” و “بررسی” استفاده کنید تا هدف خود را از دادن اطلاعات به کاربر نشان دهید.

✔️ برای توضیح بهتر مطلب و افزایش بازدید کاربر و همچنین زیبایی سایت باید از تصاویر مناسب و مرتبط و ویدئو ها استفاده کنید. به کار بردن مدیا میتواند نرخ بازدید سایت شما را به خوبی افزایش دهد.

✔️ از لینک های خارجی و داخلی مناسب برای مطلب استفاده کنید. میتوانید به سایت های مرتبط و وبلاگ ها لینک بدهید و علاوه بر این باید چند لینک هم برای صفحات داخلی داشته باشید.

✔️ سرعت سایت برای افزایش بازدید خیلی مهم است و یکی از مهمترین معیارهای رتبه بندی به شمار میرود. میتوانید با استفاده از CDN و فشرده سازی تصاویر یا تغییر هاست، سرعت سایت تان را زیاد کنید.

معمولا راهکارهای سئو شما را یاد متا تگ ها و کلمات کلیدی می اندازد. اما این روش هاتنها به این دو مورد محدود نیست و شامل کاربرد آنها هم خواهد شد.

✔️ برای طراحی سایت از طراحی واکنش گرا استفاده کنید تا کاربر بتواند روی گوشی موبایل خود هم به آسانی از سایت شما بازدید کند.

✔️ از URL مناسب برای محتوا استفاده کنید. عنوان باید کوتاه ، مناسب و مرتبط با متن باشد. همیشه کلمه کلیدی باید در عنوان مطلب استفاده شود.

✔️ عنوان مطلب را با کلمه کلیدی آغاز کنید و تلاش کنید این کلمه حتما در ابتدای متن استفاده شود. به این ترتیب شانس دیده شدن نزد گوگل را برای مطلب خود افزایش داده اید.

✔️ عنوان پست باید حتما حاوی تگ هدینگ یا H1  باشد. رعایت این تگ معمولا به طور خودکار برای مدیریت محتوا در سایت تعریف شده است.

سئو داخلی On page seo - شرکت اهوراوب

سئو داخلی سایت خود را به ما بسپارید !

 

اگر صاحب یک سایت هستید اما نتیجه دلخواه را از آن دریافت نمیکنید دلیل اصلی آن عدم بهینه سازی اصولی سایت است. با مشاوران ما در اهوراوب تماس بگیرید و درباره سایت خود مشورت کنید. هدف از طراحی و راه اندازی سایت چه فروشگاهی و چه شرکتی و … افزایش درآمد ، برندسازی و فروش است. پس اگر به سایت و سئو آن توجه نشود، سرمایه گذاری شما برای راه اندازی آن به هدر خواهد رفت. بهتر است همین حالا جلوی ضرر را بگیرید و به فکر افزایش ترافیک و درآمد از سایت باشید. برای بازدید از نمونه کارهای طراحی سایت و تماس با کارشناسان میتوانید از طریق لینک های موجود اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.