طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت دندانپزشکی چه اهمیتی برای دندانپزشکان گرامی دارد؟ امروزه شما هر کسب و کار کوچک یا بزرگی را مشاهده کنید متوجه می شوید که نیاز به حضور در دنیای اینترنت دارند. حضور آنلاین کسب و کار شما در اینترنت یکی از موثرترین روش ها برای این است که بتوانید مخاطبان بیشتری را برای خود جذب نمایید.

امروزه رقابت زیادی در هر صنعت و کسب و کاری وجود دارد، حوزه دندانپزشکی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همانطور که میدانید در دنیای اینترنت دندانپزشکان زیادی با یکدیگر در حال رقابت هستند و به دنبال جذب مراجعه کننده برای خود هستند. پیشنهاد میکنیم شما نیز هر چه زودتر به دنیای اینترنت و تبلیغات دیجیتال بپیوندید.

مزایای طراحی سایت دندانپزشکی

مجموعه اهوراوب خدمات طراحی سایت برای دندانپزشکان را به شیوه های مختلفی به شما ارائه می دهد. تمایل دارید بدانید داشتن یک وب سایت دندانپزشکی به شما چه کمک می کند؟ موارد زیر را مطالعه کنید:

افراد در هر مکان و زمان وقتی به اینترنت نیاز داشته باشند تنها با یک جستجو مشکل خود را برطرف می کنند تصور کنید آن ها نیاز به خدمات دندانپزشکی دارند شما باید این اطمینان را حاصل کنید که با طراحی سایت می توانید نیازهای آن ها را برطرف کنید.

شما با طراحی سایت برای مطب یا کلینیک میتوانید مشتریان را با خدماتی که در کلینیک ارائه می شود آشنا کنید و علاوه بر معرفی برند خود اقدام به جذب مشتری برای خود کنید.

طراحی سایت پزشکی یک اولویت برای پزشکان عزیز میباشد همانططور که میدانید وب سایت های زیادی وجود دارند که بیماران برای یافتن راه حل مشکلات پزشکی خود از آن ها استفاده می کنند شما نیز میتوانید با انتقال دانش خود به دیگران جذب مخاطب کنید و مراجعه کنندگان خود را چند برابر کنید.

همچنین می توانید از مراجعه کننده های قبلی خود که از خدمات شما احساس رضایت دارند بخواهید که در وب سایتتان نظر خود را بیان کنند تا مراجعه کننده های جدید با اطمینان بیشتری به شما مراجعه نمایند.

طراحی سایت دندانپزشکی - طراحی سایت ارزان

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

امکانات وبسایت دندانپزشکی

اگر مالک داروخانه هستید و علیرغم مشاهده وبسایت بسیاری از همکاران خود هنوز برای قدم گذاشتن در مسیر فروش آنلاین متقاعد نشده اید. یا برایتان سوال است که فروش آنلاین داروهای دارای نسخه غیر قانونی می باشد و چرا باید یک داروخانه طراحی سایت را انتخاب کند، لازم است بدانید که:

معرفی خدمات مجموعه مانند بخش ایمپلنت ، جراحی فک و صورت، بخش زیبایی و لمینت و …

معرفی پزشکان و سوابق تحصیلی و شغلی آنها و همچنین سوابق شرکت در کنگره ها و دوره های بازآموزی برای نمایش به روز بودن دانش آنها

درج عکس نمونه خدمات ارائه شده برای نمایش دادن میزان مهارت و حرفه ای بودن پزشکان مجموعه

امکان ایجاد بخش پرسش و پاسخ برای اینکه بیماران بتوانند سوالات خود را به راحتی مطرح کنند و از پزشکان مجموعه راهنمایی دریافت کنند.

امکان بخش باشگاه مشتریان برای ایجاد کمپین ها و جشنواره ها و تخفیف های دوره ای و …

امکان ایجاد مشاوره آنلاین در وبسایت برای پاسخگویی به سوالات مخاطبان به صورت آنلاین

طراحی سایت دندانپزشکی - اهوراوب

هزینه های طراحی سایت دندانپزشکی

مسلما ورود به دنیای دیجیتال نیز هزینه های خود را دارد بنابراین داشتن یک وبسایت برای کلینیک دندانپزشکی نیز از این امر مستثنی نمیباشد. هرگاه بحث هزینه به پیش می آید خیلی ها از تبلیغات دیجیتال صرفه نظر می کنند و ترجیح می دهند به کمک روش های سنتی برای کلینیک خود مراجعه کننده جذب کنند.

اطمینان خاطر داشته باشید اگر یک بار درباره ی امکانات طراحی سایت و ورد به دنیای دیجیتال مارکتینگ اطلاعات کامل را به دست بیاورید دیگر از این کار صرفه نظر نمی کنید.

مواردی که در طراحی یک سایت حرفه ای اهمیت دارند!

سرعت بارگذاری: یکی از مهمترین ویژگی های وب سایت های طراحی شده توسط این مجموعه این است که سرعت بارگزاری بالایی دارند.

هارمونی رنگ ها در وب سایت: رنگ بندی سایت بر اساس رنگ سازمانی شما و رنگهای به کار رفته در لوگوی شما انجام میشود.

رعایت اصول سئو در درج محتوا: این مورد بسیار حائز اهمیت بوده و تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن مطالب و محتوای شما در رتبه های بالای گوگل دارد.

ریسپانسیو بودن: بسیار حائز اهمیت است که وبسایت در دستگاه های مختلف چگونه بارگزاری میشود. این مورد به افزایش بازدید وبسایت شما بسیار کمک میکند.به شما اطمینان خاطر میدهیم این مجموعه رعایت این نکته را در طراحی سایت مورد نظر شما در اولویت قرار میدهد.

سوالات متداول طراحی سایت دندانپزشکی

در طراحی سایت دندانپزشکی با رعایت قوانین سئو می توانید به راحتی در کمترین زمان به صفحه ی اول گوگل راه پیدا کنید و مشتریان خود را افزایش بدهید.

نظرات (10)

  1. ساسان
    آگوست 27, 2022

    سلام. آیا امکان مشاوره آنلاین برای سایت دندان پزشکی وجود داره؟ بیشتر از این طریق قصد داریم خدمات ارائه بدیم

    پاسخ دادن
  2. بینایی
    آگوست 28, 2022

    سلام بر تیم بسیار حرفه ای اهوراوب. برای ما سایت دندان پزشکی راه اندازی کردین و پشتیبانی واقعا خوبی دارین. خسته نباشید

    پاسخ دادن
  3. وفائیان
    آگوست 30, 2022

    سلام طراحی سایت دندان پزشکی با امکان نوبت دهی آنلاین برای مجموعه ما طراحی کردید. طراحی بسیار مناسب بود و مهم تر از همه، پشتیبانی خوبی دارید و قابلیت های جدید رو در کمترین زمان برای ما اضافه کردین. ممنون از تیم اهوراوب و با آرزوی موفقیت

    پاسخ دادن
  4. خان زاده
    سپتامبر 3, 2022

    سلام. شما پشتیبانی بعد از طراحی سایت دندان پزشکی رو به چه مدت انجام میدید؟ چون کار تخصصی هست و در این زمینه مهارت و دانش ندارم به همین دلیل ترجیح میدم پشتیبانی رو تیم طراح انجام بدن تا نتیجه بهتری داشته باشه. با سپاس از شما

    پاسخ دادن
  5. ghaderi
    سپتامبر 5, 2022

    طراحی سایت دندان پزشکی و سئو با هم انجام میشه یا نیاز با هم متفاوت هستن. آیا شما در زمینه سئو هم میتونین همکاری کنید؟ سپاس

    پاسخ دادن
  6. قلی زاده
    سپتامبر 7, 2022

    یک سال هست که برای ما طراحی سایت دندانپزشکی انجام دادید و خواستم تشکر کنم از زحمات و وقت و انرژی که گذاشتید تا الان خروجی خوبی داشته.

    پاسخ دادن
  7. علیشاهیان
    سپتامبر 10, 2022

    درود بر شما. سایت دندانپزشکی فقط برای معرفی خدمات هست یا قابلیت های دیگه ای داره؟

    پاسخ دادن
  8. صدیق
    سپتامبر 12, 2022

    عرض ادب. فروشگاه تجهیزات دنداپزشکی برای ما طراحی کردید و بسیار نتیجه رضایت بخشی داشت. البته کمی تحویل پروژه طولانی شد اما با توجه به خروجی خوب، ارزشش رو داشت. خسته نباشید

    پاسخ دادن
  9. رحمانی
    سپتامبر 14, 2022

    سلام سایت دندان پزشکی برای ما طراحی کردید و بخش ارائه کمپین های تخفیف و جشنواره فروش بسیار مورد توجه بیماران قرار گرفت. سپاس از شما که بسیار حرفه ای عمل کردید

    پاسخ دادن
  10. peyman
    سپتامبر 18, 2022

    طراحی سایت دندان پزشکی با برنامه نویسی قبلا انجام شده اما برای هر تغییر جزئی باید برنامه نویس این کار رو انجام بده و زمان بر هست. تغییر این سایت به وردپرس امکان پذیره؟ آیا بهتره سایت رو تغییر بدیم؟ ممنون میشم پاسخ بدین. با تشکر

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.