طراحی سایت تبلیغاتی - اهورا وب

طراحی سایت تبلیغاتی

با توجه به این که امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین دسترسی افراد به اینترنت، طراحی سایت تبلیغاتی یکی از نیازهای کسب و کارها می باشد. هر چقدر که تعداد کسب و کار افزایش پیدا کند نیاز بشر به تبلیغات هم بیشتر خواهد شد.

در گذشته افراد توجه زیادی به تبلیغات نداشتند اما همانطور که گفته شد با افزایش کسب و کار نیاز خود را در تبلیغات دیدند. روش های زیادی برای تبلیغات وجود دارد که می توان نام برد اما بهترین روشی که می توان نام برد کمک گرفتن از شرکت های تبلیغاتی و همینطور طراحی سایت می باشد.

این نوع روش تبلیغات در مدت زمان کمی میان صاحبان مشاغل از اهمیت بالایی برخوردار شده است و طرفداران و مخاطبان زیادی پیدا کرده است. بسیاری از کسب و کارها و صاحبین تجارت های آنلاین تمایل زیادی به راه اندازی و طراحی وب سایت دارند.

هدف از طراحی سایت تبلیغاتی و نیازمندی چیست؟

هدف از طراحی سایت جذب مشتری و افزایش درآمد از طریق دنیای مجازی و اینترنت است. در سایت های تبلیغاتی، سئو سایت و بهینه سازی آن بسیار مهم است و حرف اول را می زند.

شما باید رتبه خوبی داشته باشید تا دیگران به شما آگهی بدهند. برای این گونه سایت ها طراحی خاص و برنامه نویسی خاصی را باید استفاده کرد که بر اساس نیاز مشتری و قابلیت های یک سایت تبلیغاتی و نیازمندی تغییر می کند.

سوالاتی در ذهنتان شکل می گیرد که :

❓ آیا داخل سایت خود مقاله ای آموزشی مرتبط با کار خود قرار داده اید؟

❓ آیا شما کار بهینه سازی سایت خود را به درستی انجام داده اید؟

❓ آیا سایت شما از قالب های آماده استفاده شده است یا قالب و قالبی متفاوت و جذاب دارد؟

❓ آیا داخل سایت خود مقاله ای آموزشی مرتبط با کار خود قرار داده اید؟

❓ چرا سایت رقیب من موفق هست؟

❓ سایت شما به روز هست؟

❓ سایت شما در موبایل مشکلی ندارد؟

❓ سایت شما امنیت کافی را دارد؟

پاسخ به این سوال ها نشان میدهد که تا چه حد توانسته اید مخاطب را به سایت تان جذب کنید. زمانی می توانید به این سوال ها جواب مثبت بدهید که طراحی سایت تبلیغاتی خود را به صورت اصولی پیاده سازی کرده باشید. هدف اصلی شما از طراحی این نوع وب سایت ها می تواند جذب مشتری همچنین تبلیغ بیشتر باشد پس شما باید یک وب سایت مفید داشته باشید تا مشتریان بیشتری از آن بهره مند شوند.

چگونه طراحی سایت تبلیغاتی موفق داشته باشیم؟

مهمترین نکته ای در زمان طراحی سایت تبلیغاتی باید به آن توجه داشته باشید بیننده است. وقتی شما بتوانید برای وب سایت خود بیننده های زیادی را جذب کنید می توانید اگهی های بیشتری را نیز نسیب خود کنید.

زیرا افرادی که آگهی دهنده هستند به دنبال سایت هایی می گردند که بیننده بیشتری داشته باشند. این مورد بسیار اتفاق افتاده است که اگهی دهنده با این که قرار نیست پولی بابت آگهی پرداخت کند بازهم تمایلی ندارد آگهی خود را در وب سایت قرار دهد دلیل این امر نداشتن بیننده است.

پس باید به این نکته توجه داشته باشید که طراحی سایت مدرن انجام بدهید تا کاربر پسند باشد. علاوه بر این پشتیبانی از کاربران و کسانی که در سایت عضو شده اند میتواند اعتبار سایت شما را بالا ببرد.

طراحی سایت تبلیغاتی موفق - اهورا وب
طراحی سایت - طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی اختصاصی

یکی از مزایایی که تیم طراحی سایت اهوراوب به مشتریان خود می دهد طراحی سایت تبلیغاتی به صورت اختصاصی می باشد. با طراحی سایت اختصاصی می توانید نسبت به سایر رقبا بهتر دیده شوید و آگهی دهنده ها و از همه مهمتر بیننده ها را جذب وب سایت خود کنید.

با داشتن یک وب سایت تبلیغاتی متفاوت و جذاب می توانید در اینترنت به راحتی کسب درآمد کنید. ما بر اساس نیازها و خواسته های شما طراحی سایت را انجام خواهیم داد. برای این که این که بتوانید یک وب سایت بهینه داشته باشید و از گوگل رتبه دریافت کنید همین حالا با ما تماس بگیرید تا باهم برای رشد کسب و کار شما تلاش کنیم.

برای موفقیت بهتر است تلاش و پشتکار داشته باشید تا بتوانید در این زمینه موفقیت زیادی را کسب کنید.

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

مزایای طراحی سایت تبلیغاتی

در زیر برخی از مزایای طراحی سایت تبلیغاتی را گفته ایم که بهتر است به آن توجه داشته باشید:

امنیت بسیار بالای وب سایت شما

سرعت بارگذاری صفحات وب سایت شما با سرعت بیشتری

طراحی مناسب وب سایت، گرافیک مناسب، طراحی وب سایت اختصاصی

سئو بسیار قوی، قرار گرفتن آگهی ها در نتایج بالای گوگل

پشتیبانی مناسب از وب سایت شما

? پنل مدیریتی ساده و روان مناسب افراد مبتدی

طراحی سایت تبلیغاتی - شرکت طراحی سایت اهوراوب

انواع سایت تبلیغاتی

در طراحی سایت تبلیغاتی ، داشتن ایده های متفاوت و ناب میتواند در جذب مخاطب بهتر عمل کند. در درجه اول باید نیازهای مخاطبان و کاربران سایت های تبلیغاتی ارزیابی شود و سپس نسبت به آنها ظاهر و کاربرد سایت را تنظیم کنیم.

سایت های تبلیغاتی دو دسته اند. در دسته اول از این سایت ها کاربر برای درج آگهی نیاز به ثبت نام و پرداخت حق انتشار آگهی بر اساس نوع آگهی برای نمایش دارد. مثلا اگر کاربری میخواهد که آگهی او در صفحه اول نمایش داده شود باید مبلغ بیشتری پرداخت کند.

اما در دسته دیگر از این سایت ها نیاز به پرداخت مبلغی نیست و در اصطلاح سایت درج آگهی رایگان هستند. ایجاد آگهی و تمدید آن نیاز به پرداخت وجه ندارد و کاربر تنها با ایجاد حساب کاربری باید در فواصل زمانی معین بر اساس نیاز خود اقدام به تمدید آگهی کند.

شما میتوانید با ارائه پیشنهادهای مختلف و جذاب به مخاطب سایت ویژه خود را داشته باشید و به گونه ای متفاوت عمل کنید. مثلا داشتن یک سایت برای فروش بک لینک ، سفارش رپورتاژ آگهی و سایت هایی از این دست میتواند مخاطبان بیشتری را برای شما جذب کند.

امکانات سایت تبلیغاتی

⭐️ تعریف آگهی ها و تبلیغات
⭐️ تعریف دسته های آگهی ها و تبلیغات
⭐️ مشاهده لیست اعضای سایت، با قابلیت ارسال خبرنامه به اعضا
⭐️ امکان مشاهده اگهی، بررسی محتوای آن ها، تایید یا رد و حذف آگهی
⭐️ قابلیت ارسال ایمیل به اگهی دهنده مبنی بر تایید یا رد آگهی
⭐️ طراحی سایت همراه با امکانات سئو
⭐️ امکان افزودن کلمات کلیدی و ایجاد ارتباط بین دسته ها
⭐️ تعریف روش های پرداخت متنوع
⭐️ قابلیت تایید و رد فیش های بانکی
⭐️ امکان گذاشتن اخبار و اطلاع رسانی برای مشتریان
⭐️ بروز رسانی وب سایت شما به صورت خودکار
⭐️ امکان افزایش منوی سایت
⭐️ سیستم تبلیغات مدیریت بنر
⭐️ قابلیت ترتیب ذاری و مدیریت اطلاعات صفحات

طراحی سایت - طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی شما را به قله ی موفقیت می رساند!

برای اینکه با طراحی سایت تبلیغاتی به قله ی موفقیت دست یابید باید مخاطبان و بازدید کنندگان زیادی داشته باشید. اگر سایت شما دارای طراحی گرافیکی مناسبی باشد صد در صد میتوانید افراد زیادی را جذب کنید و اینکه کسب و کارهای زیادی برای گذاشتن تبلیغات در سایت تبلیغاتیان با شما ارتباط برقرار می کنند. پس لازمه ی داشتن طراحی سایت تبلیغاتی که از سر و رویش مشتری بریزد ، جذب بازدید کننده های بسیار زیاد است. هرچقدر بازدید کننده های شما بیشتر باشد مخاطبان و مشتریان شما هم بیشتر خواهد شد.

حتی می توانید در کنار کار تبلیغاتی که می کنید محصولاتی را برای فروش بگذارید ، طراحی سایت فروشگاهی هم می توانید به صورت جداگانه انجام دهید خلاصه با یک طراحی سایت موفق می توانید موفقیت زیادی را کسب کنید. همچنین باید دقت کنید کاربرانی که به سایت شما مراجعه می کنند با هدف وارد سایت شما بشوند و از منابع غیر مرتبط جذب سایت شما نشده باشند به همین دلیل حتما در زمینه ی سئو سایت هم فعالیت داشته باشید. 

سوالات متداول طراحی سایت تبلیغاتی

بله – اهوراوب علاوه بر طراحی سایت تبلیغاتی برای شما خدمات تولید محتوا و پشتیبانی از سایت را هم ارائه میدهد.

باتوجه به اینکه صفر تا صد کارهای طراحی سایت توسط تیم اهوراوب انجام میگیرد، امکان توسعه و پشتیبانی برای سایت وجود خواهد داشت.

بله ، بهینه سازی یا سئو سایت از همان ابتدا که شروع به طراحی سایت تبلیغاتی می شود انجام میگیرد.

نظرات (11)

  1. آدینه
    آگوست 27, 2022

    سلام وقت بخیر. طراحی سایت تبلیغاتی به صورت اختصاصی انجام میشه یا از قالب های آماده فقط استفاده می کنین؟

    پاسخ دادن
  2. یاسین
    آگوست 28, 2022

    سایت تبلیغاتی با ظاهر کاملا اختصاصی و کدنویسی شده انجام میدین؟ البته خیلی تاکید بر برنامه نویسی نیست و اگر حرفه ای با وردپرس انجام بشه هم قابل قبول هست.

    پاسخ دادن
  3. کلانی
    آگوست 30, 2022

    با عرض سلام
    ما قصد راه اندازی سایت تبلیغاتی با ایده های جدید داریم. بر اساس بررسی نمونه کارهای شما خوشحال میشیم که همکاری داشته باشیم. لطفا اگر امکان همکاری برای طراحی سایت به صورت کاملا اختصاصی و پیاده سازی ایده های جدید را دارید اعلام بفرمایید. با تشکر

    پاسخ دادن
  4. حقستان
    سپتامبر 3, 2022

    سلام. آیا برای سایت تبلیغاتی اپلیکیشن هم طراحی میکنین؟ نسخه ios و اندروید برای ثبت سفارش و پیگیری سفارشات و سایر موارد. ممنون

    پاسخ دادن
  5. جانسریان
    سپتامبر 5, 2022

    سلام و درود
    آیا سایت های تبلیغاتی با سایت درج آگهی تفاوت دارند؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 7, 2022

      درود بر شما سایتهای درج آگهی هم یکی از سایتهای تبلیغاتی هستن. در کل هر سایتی که خدماتی در حوزه تبلیغات ارائه بده سایت تبلیغاتی شناخته میشه.

      پاسخ دادن
  6. مسعودی فر
    سپتامبر 7, 2022

    بنظر من سایت تبلیغاتی باید امکانات مدیریتی خیلی قوی داشته باشه اما اغلب قالب های آماده متاسفانه چنین امکانی رو ندارن و مشکلات زیادی بعد از افزایش تبلیغات و درج آگهی ها بوجود میاد

    پاسخ دادن
  7. tavosian
    سپتامبر 10, 2022

    سلام سایت تبلیغاتی داریم که قبلا طراحی شده، اما امکان زمان بندی نمایش بنرها نیست و همیشه باید به صورت دستی چک کنیم. سایت وردپرسی هست و میشه این امکان رو روی سایت اضافه کرد؟

    پاسخ دادن
  8. سجاد
    سپتامبر 12, 2022

    ثبت سایت تبلیغاتی بعد از طراحی در گوگل و سایر موتورهای جستجو در قرارداد طراحی قرار میگیره؟ علاوه براین، بهینه بودن سرعت و نداشتن مشکلات فنی چطور؟

    پاسخ دادن
  9. قیصرپور
    سپتامبر 14, 2022

    سلام سایت تبلیغاتی داریم که پنل مدیریتی بسیار پیچیده ای داره و کارمندان در اغلب مواقع با مشکل مواجه میشن. برای تغییر پنل آیا باید قالب سایت تغییر کنه؟

    پاسخ دادن
  10. جزایریان علی
    سپتامبر 18, 2022

    سلام بسیاری از سایت های تبلیغاتی ساختاری کاملا مشابه دارن و جذاب نیست. آیا امکان طراحی سایت تبلیغاتی با ظاهر متفاوت وجود داره؟ این سایت ها چون و.ردپرسی هستن شبیه به هم بنظر میرسن؟ آیا تمام سایت های تبلیغاتی وردپرسی شبیه به هم هستن؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.