طراحی سایت فروشگاه مبلمان - شرکت اهورا وب

طراحی سایت مبل فروشی

طراحی سایت مبل فروشی در دنیایی که دسترسی به اینترنت وجود دارد بسیار می تواند برای شما مفید باشد. طراحی وب سایت مبلمان برای آن دسته از افرادی انجام می شود که کسب و کارهاش فروش مبل می باشد. با وجود قرنطینه خیلی از کسب و کارها فروش بسیاری کمی را در این مدت تجربه کرده اند اما وقتی شما به صورت آنلاین فروش داشته باشید می توانید در مدت زمان کمی جانی تازه به کسب و کار خود ببخشید. در فروش حضوری شما محدود به زمان و مکان هستید.

یعنی مدت زمان کمی را برای فروش دارید و همچنین مشتریان شما محدود به یک مکان مشخص هستند اما وقتی شما طراحی سایت فروشگاه مبلمان را انجام بدهید می توانید در هر ساعت از شبانه روز فروش داشته باشید همچنین می توانید از سر تا سر شهری که زندگی می کنید فروش داشته باشید. اما لازمه ی تمام این موارد این است که بتوانید نکات زیادی را رعایت کنید تا مشتری به شما اعتماد کرده و برای خرید از شما اقدام کنند. اگر قصد طراحی سایت دارید می توانید با مجموعه اهوراوب در ارتباط باشید.

با طراحی سایت فروشگاه مبلمان مشتری چه امکاناتی پیدا می کند؟

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی: از امکاناتی که با طراحی سایت فروشگاهی به دست خواهید آورد پرداخت هزینه از طریق درگاه اینترنتی می باشد.

طراحی سایت فروشگاه مبلمان - طراحی وب سایت حرفه ای
طراحی سایت فروشگاه مبلمان - طراحی وب سایت

تماس با ما: مشتریان از طریق این صفحه در صورت بروز مشکل در سایت یا مشاوره خواستن می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. 

درباره ی ما: با وجود این صفحه مشتریان می توانند با شما بیشتر آشنا شوند و به راحتی شما از طریق این صفحه اعتماد آن ها را جلب کنید.

طراحی سایت فروشگاه مبلمان - طراحی سایت حرفه ای
طراحی سایت فروشگاه مبلمان - طراحی وب سایت ارزان

بخش نظرات: با قرار دادن این بخش مشتریان می توانند نظرات مشتریانی که از شما خرید کرده اند را بخوانند و در صورت نیاز از شما خرید کنند.

فروش شبانه روزی: مشتری با طراحی وب سایت مبلمان شما این امکان را پیدا می کند که هر زمان بخواهد سفارشات خود را ثبت کنند.

طراحی سایت فروشگاه مبلمان - طراحی سایت اصولی
طراحی سایت فروشگاه مبلمان - طراحی سایت اصولی - اهورا وب

گالری محصولات: با وجود این صفحه مشتریان می توانند به راحتی از تصاویر محصولات شما دیدن کنند و مبلمان موردنظر خود را انتخاب کنند.

هزینه ی طراحی سایت فروشگاه مبلمان

درباره ی هزینه ی طراحی سایت فروشگاه آنلاین مبلمان نمی توان یک رقم ثابت را گفت چرا که در این زمینه فاکتورهای بسیاری وجود دارد که فرد با پیگیری آن ها می تواند به هزینه ی طراحی سایت پی ببرد. قطعا هزینه ی طراحی سایت اختصاصی با یک وب سایت معمولی فروشگاهی کاملا متفاوت است.

شما قبل از پرداختن به موضوع هزینه بهتر است درباره ی نیازهای خود فکر کنید. اگر می خواهید هم فروش بالایی داشته باشید و رقبای خود در این صنعت بهتر دیده شوید پیشنهاد ما به شما طراحی سایت به صورت اختصاصی می باشد اما اگر این موضوع با بودجه ی شما سازگاری ندارد بهتر است که به فکر طراحی سایت مدرن اما معمولی باشید.

مورد بعدی سئو وب سایت شما می باشد. شما می توانید قوانین سئو را بر روی وب سایت پیاده سازی کنید یا نمی خواهید که این کار را انحام بدهید تمام این موارد کاملا دلخواه شما خواهد بود. اما اگر می خواهید درباره ی قیمت قطعی طراحی وب سایت مبلمان را بدانید با شرکت اهورا وب تماس بگیرید.

طراحی سایت فروشگاه مبلمان - طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاه مبلمان همراه با سئو

بیشتر افراد این تصور را با خود دارند که سئو مناسب وب سایت نیست و تنها هزینه ی اضافی می باشد اما اینطور نیست. فرض را بر این بگذارید که شما طراحی سایت را انجام دادید خب چگونه باید مشتریان را به سمت وب سایت خود جذب کنید یا کاربران شما را چگونه در سطح اینترنت با وجود رقبا پیدا کنند؟

دقیقا همین جا است که مفهوم و فرآید سئو وب سایت به کمک شما می آید. سئو شامل قوانین و الگوریتم های زیادی می شود که اگر آن را بر روی وب سایت پیاده سازی کنید می توانید فروش خود را در مدت زمان کمی افزایش بدهید.

البته وقتی این امکان برای شما پیش خواهد آمد که قوانین سئو را به درستی بر روی وب سایت پیاده سازی کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این مورد به دست بیاورید می توانید بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول طراحی سایت مبل فروشی

مدت زمان برای طراحی سایت فروشگاه مبلمان بستگی به این دارد که شما چه نوع وب سایتی بخواهید. مدت زمان کاملا متغیر است در این زمینه نیز با شرکت اهورا وب در ارتباط باشید.

نظرات (23)

  1. حسامیان
    آگوست 7, 2022

    سلام وقت بخیر. طراحی سایت مبل فروشی رو قبلا یه تیم برنامه نویسی انجام دادن اما اصلا از طراحی و مدیریت سایت راضی نیستیم و مشکلات زیادی داریم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم سایت با وردپرس مجدد طراحی بشه تا اضافه کردن امکانات و بقیه موارد راحت تر انجام بشه. آیا امکان این کار وجود داره؟ البته نمیخوایم به سئو آسیب بزنه چون سایت در حال حاضر ورودی خوبی داره

    پاسخ دادن
    • آگوست 9, 2022

      سلام همراه گرامی
      وقت بخیر
      درسته مدیریت سایتهای برنامه نویسی شده یکم مشکله، وردپرس بهترین پلتفورم برای سایتهای شرکتی و فروشگاهی هست کاملا کاربر پسنده و مدیریتش هم بسیار آسونه . در مورد سئو سایتتون، تغییرات سایت یو ار ال هاتون رو تغییر نمیده بنابراین افت رتبه نخواهید داشت.

      پاسخ دادن
  2. سینا صدرایی
    آگوست 9, 2022

    سلام بر تیم اهوراوب. حدود یک سال قبل برای ما سایت فروش مبل طراحی کردین و به جرات میتونم بگم از نظر ظاهر و امکانات و سئو عالی بود. خسته نباشید

    پاسخ دادن
    • آگوست 13, 2022

      درود بر شما جناب صدرایی عزیز
      بسیار خرسندیم از اینکه افتخار همکاری با شمارو داشتیم و تونستیم با خدماتمون رضایت شمارو جلب کنیم.

      پاسخ دادن
  3. بهاره رضایی
    آگوست 10, 2022

    سلام واقعا از شما ممنونم چون برای ما نه تنها سایت مبل فروشی رو طراحی کردین، بلکه کارهای طراحی لوگو و نماد اعتماد و حتی دامنه و هاست رو انجام دادید. کمتر مجموعه ای دیدم که از پایه تمام این خدمات رو ارائه بده و پشتیبانی همیشگی داشته باشه

    پاسخ دادن
    • آگوست 28, 2022

      سلام و درود انجام وظیفه س و خوشحالیم که لبخند رضایت رو روب لبان شما نشوندیم.

      پاسخ دادن
  4. تسلیمی
    آگوست 13, 2022

    سلام. آیا امکان طراحی سایت فروش مبلمان به صورت اقساطی وجود داره؟ سایت حالت فروشگاهی هست

    پاسخ دادن
  5. mohammadi
    آگوست 14, 2022

    نمونه کارهای سایت فروش مبلمان رو کدوم قسمت از سایت میتونم ببینم؟

    پاسخ دادن
  6. زراعتی
    آگوست 16, 2022

    طراحی سایت فروش مبلمان ما سه بار قبل از این با شکست مواجه شده بود و هر بار به دلایل مختلف نیاز های ما در طراحی دیده نشده بود. خوشبختانه اهوراوب تونست دقیقا مطابق با طرح مود نظرمون سایت رو طراحی و مهم تر از همه کاملا بهینه تحویل بده. ممنون از مجموعه اهوراوب

    پاسخ دادن
  7. جوادیان
    آگوست 20, 2022

    سلام ما در حال حاضر سایت مبل فروشی داریم که فقط نمونه کار داره و فروش اینترنتی نیست. در کنار این قصد داریم فروشگاه راه اندازی کنیم. حالا بنظرتون سایت رو با یک دامنه دیگه راه اندازی کنیم بهتره یا روی ساب دامین سایت فعلی انجام بشه؟

    پاسخ دادن
  8. سعیدنژاد
    آگوست 22, 2022

    سلام. ما یه سایت وردپرسی داریم که میخوایم ارتقا بدیم و امکانات بیشتری بهش اضافه کنیم و در ظاهر سایت هم تغییراتی باید ایجاد بشه،چطور میتونیم با شما همکاری داشته باشیم؟

    پاسخ دادن
  9. نظریان
    آگوست 22, 2022

    سلام
    امکانش هست چند نمونه از طراحی سایت مبل فروشی اینترنتی که توسط خودتون انجام شده رو قرار بدید تا از نحوه و کیفیت کارتون مطلع بشیم؟

    پاسخ دادن
  10. یاوری
    آگوست 23, 2022

    سلام. ما یک سایت فروش مبل داریم که 4 سال قبل طراحی کردیم. الان نه تنها سایت ظاهرش قدیمی شده، بلکه گفتن هاست رو هم تغییر بدیم چون سرعت خوبی نداره اما به تیمی نیاز داریم که بتونه این کار رو به صورت تضمینی و بدون از دست رفتن اطلاعات انجام بده. اگر چنین تضمینی رو میتونین ارائه بدین لطفا اعلام کنین

    پاسخ دادن
    • آگوست 23, 2022

      سلام دوست عزیز
      بله امکان تغییر هاستینگ و بازطراحی سایت بدون از دست رفتن اطلاعات هست .برای دریافت مشاوره با تیم مشاوران ما درتماس باشید.

      پاسخ دادن
  11. بهرام
    آگوست 27, 2022

    سایت فروش مبل آنلاین لازم داریم که به crm متصل بشه اما گفتن با وردپرس این سایتها طراحی نمیشن! آیا درسته؟

    پاسخ دادن
  12. مقدم
    آگوست 28, 2022

    سلام اهوراوب رو یکی از همکاران معرفی کردن و در یک هفته سایت بسیار زیبا و حرفه ای به ما تحویل دادن و برای نمایشگاه تونستیم ازش استفاده کنیم. سرعت عمل بالا و طراحی حرفه ای واقعا عالی بود. متشکرم

    پاسخ دادن
  13. سمسامی
    سپتامبر 3, 2022

    سلام. یکی از سوالاتی که برای من وجود داره اینه که آیا کسی مبل آنلاین میخره؟ طراحی سایت مبل فروشی فایده داره یا فقط برای معرفی محصولات هست و در نهایت باید مشتری بیاد مغازه و حضوری خرید انجام بده؟

    پاسخ دادن
  14. میثم راد
    سپتامبر 5, 2022

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بپرسم که طراحی سایت مبلمان خوب و حرفه ای با امکان فروش آنلاین چقدر طول می کشه تا طراحی بشه؟

    پاسخ دادن
  15. خزائی
    سپتامبر 10, 2022

    سلام. آیا امکان افزایش تعداد اقساط برای سایت فروشگاه مبل وجود نداره؟

    پاسخ دادن
  16. شرافت زاده
    سپتامبر 12, 2022

    سلام. علاوه بر طراحی سایت فروش مبلمان اگر بخواهیم از محصولات عکس تهیه بشه برای نمایش در قسمت محصولات، آیا شما انجام میدین؟ من دنبال شرکتی هستم که تقریباً همه کارها رو انجام بده و با توجه به نمونه کارهایی که از شما دیدم تمایل دارم که باهاتون همکاری داشته باشم.

    پاسخ دادن
  17. حسینی منش
    سپتامبر 14, 2022

    سلام. در صورت عقد قرارداد سئو همزمان با طراحی سایت مبل فروشی آیا هزینه های هر دو مرحله کاهش پیدا میکنه؟

    پاسخ دادن
  18. salimian
    سپتامبر 18, 2022

    سلام سایت مبل فروشی طراحی کدیم و در حال حاضر قصد داریم امکان مشارکت در فروش رو اضافه کنیم. متاسفانه در این زمینه تخصص نداریم. آیا امکان همکاری در این زمینه وجو.د داره؟ علاوه براین روی ظاهر سایت و قابلیت ها نیاز هست تغییراتی داده بشه. سپاس از شما

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.