طراحی سایت آتلیه عکاسی - اهورا وب

طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی این روزها روی بورس است . با جستجو کردن در میان آتلیه های عکاسی به راحتی متوجه خواهیم شد که عکاسی ها دیگر مثل قدیم نیستند که در یک فضای بسته کار کنند و مشتریان خاص خود را داشته و با دنیای ارتباطات هم کاری نداشته باشند .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه ی آتلیه ها و عکاسان حرفه ای به سمت طراحی سایت پیش می روند یا به طراحی سایت عکاسی مختص به خودشان کشیده شده اند.

امکانات طراحی سایت آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی - طراحی سایت

مطالب دانستنی

شما می توانید یک صفحه برای افرادی که به عکاسی علاقه دارند بگذارید و در آن نکات عکاسی را که بسیار مفید می باشد قرار دهید تا مخاطبان زیادی به سایتتان جذب شوند.

طراحی سایت آتلیه عکاسی - شرکت اهوراوب - - سئو

لیست قیمت ها

شما می توانید صفحه ای برای نمایش قیمت خدمات خود طراحی کنید تا مشتریان قبل از مراجعه به شما با قیمت ها آشنا شوند ، لیست قیمت به مخاطبان کمک زیادی میکند.

طراحی سایت آتلیه عکاسی - شرکت اهوراوب

رزرو آنلاین

با طراحی این صفحه مشتریان شما قادر خواهند بود به صورت آنلاین سفارشات خود را به ثبت برسانند و نیازی به مراجعه حضوری نباشد.

طراحی سایت آتلیه عکاسی - شرکت اهوراوب - طراحی سایت اختصاصی

گالری تصاویر

شما در این صفحه می توانید عکس های پروژه های خود را به صورت جداگانه در سایت قرار دهید و آن ها را به زیباترین شکل برای کاربر به نمایش در بیاورید.

طراحی سایت آتلیه عکاسی - ثبت سفارش

ثبت سفارش

با طراحی این صفحه مشتریان وب سایت این امکان را پیدا خواهند کرد که ثبت سفارشات خود را بدون مشکلی با توجه به فلیترهای مد نظر انجام دهند.

طراحی سایت آتلیه عکاسی - تعیین وقت قبلی

تعیین وقت

با طراحی این صفحه مشتریان این امکان را پیدا خواهند کرد که برای ثبت سفارش خود از قبل وقت تعیین کنند و مطمئن شوند از قبل وقت تعیین کرده اند.

طراحی سایت آتلیه عکاسی - استعلام سفارش

استعلام سفارش

وقتی این امکان را در زمان طراحی سایت آتلیه عکاسی قرار دهید مشتریان می توانند بدون نگرانی سفارشات خود را پیگیری کنند.

طراحی سایت آتلیه عکاسی - لینک سایت همکاران

لینک دوستان

با قرار دادن لینک سایت دوستان می توانید به معرفی دیگر سایت های همکاران بپردازید و با دیگر وب سایت های آتلیه عکاسی ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت عکاسی - اهوراوب

با طراحی سایت آتلیه عکاسی بازدید بیشتری داشته باشید!

وبسایت آتلیه عکاسی برخلاف طراحی سایر سایت ها و برخورداری از محیط گرافیکی ، ظاهری کاملا متفاوت با دیگر سایت ها را دارد.

عکسهای با کیفیت و خلاقانه باعث جذاب بودن و متفاوت بودن سایت های عکاسی می شود و در نتیجه بازدیدکننده را تبدیل به یک مشتری برای آتلیه شما می کند.

همچنین باعث می شود که سایت شما روز به روز رشد کند و به برترین سایت عکاسی تبدیل شود که در بین مشتریان خود جذاب و بسیار محبوب خواهد شد.

انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب که هم در زمینه ی طراحی سایت بهترین قالب ها را برای شما در نظر بگیرد و هم از نظر سئو سایت آتلیه عکاسی شما و ارتقاء رتبه ی سایت بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

این روزها افراد زیادی در اینترنت فعالیت می کنند و به دنبال نیازهای خود می گردند اگر شما هم می خواهید نیازهای مشتریان خود را از طریق اینترنت برطرف کنید و کار را برایشان راحت تر کنید می توانید یک وب سایت طراحی کنید و نمونه کارهای خود را در آن قرار دهید.

مراحل طراحی سایت مخصوص آتلیه عکاسی

طراحی سایت آتلیه عکاسی دارای مراحل مشخصی می باشد که یکی از پس دیگری باید در زمان مشخص پیاده سازی بشود در زیر با این مراحل بیشتر آشنا خواهید شد:

1. نوع وب سایت

اولین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید نوع وب سایت می باشد. انواع وب سایت شامل استاتیک، داینامیک، نیمه داینامیک می باشد.

2. برنامه ریزی

اولین گام در طراحی سایت برنامه ریزی می باشد. شما باید مشخص کنید چه امکاناتی در وب سایت خود می خواهید به مشتری ارائه بدهید و کاربر چه نیازهایی دارد.

3. تحقیق و بررسی محتوا

بعد از آن که امکانات وب سایت بررسی محتوای وب سایت و درباره ارائه هر چه بهتر آن ها صحبت خواهد شد. محتوا یک وب سایت می تواند شامل متن، خدمات و… باشد.

4. آماده کردن نقشه

طراحی گرافیکی قبل از طراحی سایت آتلیه عکاسی اصلی به شما ارائه داده می شود. این طرح به شما نشان داده خواهد شد تا در صورت تایید طراحی سایت شروع شود.

5. طراحی قالب وب

شرکت طراحی وب سایت با توجه به طرح اولیه که مورد تایید شما واقع شده است شروع به طراحی برگه یک وب سایت می کند و در ادامه تمام ملاک های یک طراحی ایده آل را رعایت می کنند.

6. تحویل وب سایت

پس از آن که تمام مراحل طراحی سایت آتلیه عکاسی به کلی به اتمام رسید ما برای شما یک جلسه ی دو ساعت برگزار خواهیم کرد و در آن آموزش های لازم برای کار با پنل وب سایت را به شما خواهیم گفت.

چرا برای آتلیه عکاسی به وبسایت نیاز داریم؟

با ورود تکنولوژی به دنیای روزمره ما همه عکاس ها با موضوعات مختلف نیز به یک طراحی سایت برای آتلیه ی عکاسی خود نیاز دارند.

عكاسان و تمام هنرمندان که کارشان مرتبط با عكس است می توانند با درخواست دادن طراحی سايت آتلیه عكاسی، برای زمینه فعالیت کاری خود يک طراحی سايت شخصی داشته باشند تا با سایت خود معرفی شوند.

نمونه ای از بهترین و برترين نمونه کارها و عكس های خود را در وب سایت خود به نمايش بگذارند تا افرادی که از سایتشان دیدن میکنند با سبک عكاسی و عکس هایشان آشنا شوند.

طراحی سایت آتلیه عکاسی و یک وب سایت عکاسی می تواند بخش های مختلفی داشته باشد.

بخش هایی که با توجه به نیازهای آنها طراحی میشود همانند سابقه فعالیت و رزومه کاری آتلیه ، نمایش انواع عکس های شخصی و نمونه کارهای آتلیه ، به نمایش گذاشتن انواع محصولات قابی و چاپی و … .

طراحی سایت اهوراوب - طراحی سایت آتلیه عکاسی

چند سوال که پیش از طراحی سایت آتلیه عکاسی باید بپرسید!

این روزها هر شرکت طراحی سایت که می شناسید می تواند تمام کارهای مربوط به طراحی سایت را انجام بدهد.

این کارها خدمات سئو تا پیشتیبابی را شامل می شود. برای پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت آتلیه عکاسی حرفه ای باید این سوالات را از آن ها بپرسید:

1- چگونه نمونه کارهای شما را ببینم؟

یک شرکت حرفه ای در زمینه طراحی سایت در وب سایت خود از نمونه کارها استفاده می کند تا کاربران با آن نمونه کارها آشنا بشوند و به توانایی و روش کار با آن ها پی ببرند.

2- از چه تکنولوژی برای طراحی وب سایت استفاده می شود؟

یک شرکت حرفه ای در زمان گذاشتن جلسه با شما درباره طراحی و پشتیبانی وب سایت شما اطلاعاتی را به شما ارائه خواهد داد.

3- خدمات سئو آن ها چگونه می باشد؟

آن ها باید درباره ی تکنیک هایی که برای سئو انجام می دهند به شما اطلاعات کامل را بدهند و بگویند از چه استراتژی برای بهبود رتبه سایت در گوگل استفاده می کنند.

4- قیمت و شرایط پرداخت چگونه می باشد؟

بهتر است قبل از هر چیز درباره ی قیمت بحث کنید. اگر شرکت طراحی سایت برای شما یک سایت جدید را طراحی می کند باید از آن ها بپرسید که آیا هزینه ی هاست و دامنه را هم باید بپردازید یا خیر.

طراحی سایت آتلیه عکاسی با ظاهری متفاوت را به ما بسپارید !

اگر می خواهید یک طراحی سایت آتلیه عکاسی منحصر به فرد داشته باشید و از رقبای خود جلو بزنید کافیست با تیم اهورا وب در ارتباط باشید تا بهترین نتیجه را برای شما به عمل آورند.

یک سایت آتلیه عکاسی متفاوت برای شما طراحی می کنیم و در زمینه ی سئو بهترین ها را به شما ارائه می دهیم تا سایتتان در رتبه های اول گوگل نمایش بگیرد.

تیم تخصصی اهوراوب دارای یک سال پشتیبانی رایگان است و پیگیر تمام مشکلات سایت شما خواهد بود ، کافیست با اطمینان کامل طراحی سایت آتلیه عکاسی خود را به ما بسپارید. برای تماس مستقیم و دریافت مشاوره ، استعلام قیمت روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

سوالات متداول طراحی سایت آتلیه عکاسی

بله شما می توانید برگه ای را برای نمایش کاتالوگ خود به صورت آنلاین برای مشتریان در نظر بگیرید تا از نمونه کارهای شما دیدن کنند.

 

شما محدود به گذاشتن تنها چندین نمونه کار نیستید بلکه می توانید به صورت نامحدود نمونه کارهای خود را در وب سایت قرار دهید.

 

بله ، بعد از اتمام مراحل طراحی سایت آتلیه عکاسی ما وب سایت را به طور کامل در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

نظرات (28)

  1. lohrasbi
    آگوست 7, 2022

    سلام برای سایت آتلیه عکاسی طرح وایرفریم آماده کردیم و نیاز هست با وردپرس پیاده سازی بشه. چقد زمان لازمه برای اجرای اینکار؟

    پاسخ دادن
    • آگوست 9, 2022

      سلام همراه گرامی وقت بخیر
      باید طرح شما بررسی و نیازسنحی بشه تا زمان لازم برای پیاده سازی وبسایت شما مشخص بشه. برای دریافت مشاوره و بارورد زمان و هزینه با مشاورین ما در تماس باشید.

      پاسخ دادن
  2. جوادی نژاد
    آگوست 9, 2022

    سلام. آتلیه عکاسی ما علاوه بر عکاسی و فیلمبرداری، ویدئوهای آموزشی هم تولید میکنه و قصد داریم به صورت اینترنت به فروش برسونیم. به نظر شما بهتره سایت حالت شرکتی طراحی بشه یا قالب فروشگاهی مناسب تر هست؟

    پاسخ دادن
    • آگوست 13, 2022

      سلام وقت بخیر همراه گرامی
      سایت فروش آموزشهای ویدیویی اگر به صورت فروش پکیج باشه باید فروشگاهی باشه و حالت دیگر اینه که بخواین ویدیوهارو به صورت ویدیو غیر قابل دانلود بذارید و آموزش آنلاین باشه در اونصورت سایت آموزشی نیاز دارید و یا هر دو حالت نیاز باشه باید سایت آموزشی و فروشگاهی باید باشه. برای دریافت مشاوره با مشاوران مجموعه در تماس باشید.

      پاسخ دادن
  3. جعفریانی
    آگوست 10, 2022

    سلام وقت بخیر. برای طراحی سایت آتلیه عکاسی شما تا چند نمونه کار رو اضافه می کنین؟ آیا امکانش هست تمام نمونه کارها در زمان طراحی اضافه بشن و توضیحات درج بشه یا این موارد مربوط به بعد از طراحی و سئو هست؟

    پاسخ دادن
  4. سیادت
    آگوست 13, 2022

    آیا سایت آتلیه عکاسی که طراحی می کنین از نظر امنیت تضمین شده است؟ متاسفانه خیلی از طراحان سایت به امنیت توجه ندارن و بعد از تحویل پروژه سایت های همکاران با مشکل مواجه شدن

    پاسخ دادن
  5. ثنائی
    آگوست 14, 2022

    سلام آیا امکان رزرو آنلاین روی سایت آتلیه عکاسی هست؟ مبلغی به عنوان بیعانه دریافت و رزرو انجام بشه. اگر چنین قابلیتی رو میتونین اجرا کنین لطفا اطلاع بدین. با تشکر از شما

    پاسخ دادن
    • آگوست 14, 2022

      سلام بر شما همراه گرامی
      بله امکان طراحی و راه اندازی فروش پکیج های رزرو آنلاین برای سایتهای آتلیه عکاسی وجود داره برای راه اندازی درگاه آنلاین میشه با دریافت کد مالیاتی و اخذ و اتصال درگاه پرداخت، مبلغی رو بابت بیعانه از مشتریان خودتون دریافت کنین. شاد باشید.

      پاسخ دادن
  6. فرهاد
    آگوست 16, 2022

    سلام
    آیا تبلیغاتی که میگن طراحی سایت آتلیه عکاسی با تضمین نمایش در نتایج گوگل درسته؟ یا این کار در مرحله سئو انجام میشه؟

    پاسخ دادن
  7. baharin
    آگوست 20, 2022

    در حال حاضر ما از طریق اینستاگرام برای تبلیغات و برندینگ فعالیت داریم. آیا واقعا لازمه سایت داشته باشیم و اصلا هزینه کردن برای راه اندازی سایت و سئو توجیه داره؟

    پاسخ دادن
  8. حسامی
    آگوست 22, 2022

    سلام. آیا برای سایت آتلیه عکاسی با وردپرس شما امنیت رو تضمین می کنین؟

    پاسخ دادن
  9. کرمانی
    آگوست 22, 2022

    شرکت شما واقعا عالیه، حداقل تو طراحی سایت آتلیه عکاسی که بای ما انجام دادین میتونم بگم که عالی کار کردید. خیلی ازتون متشکرم. سایتم هر روز داره میاد بالاتر و بازدیدهاش بیشتر شده

    پاسخ دادن
    • آگوست 24, 2022

      درود بر شما جناب کرمانی عزیز
      بسیار مفتخریم که همراه شما هستیم در کسب موفقیت های بیشتر کسب و کار شما و ممنون نظرتون رو با دوستان به اشتراک گذاشتید. برقرار باشید.

      پاسخ دادن
  10. قادریان
    آگوست 23, 2022

    سلام برای آتلیه عکاسی فقط قصد داریم نمونه کارها نمایش داده بشه و رزرو و خدمات دیگه نیاز نیست. طراحی و سئو با هم و به صورت همکاری بلند مدت و با ارائه تضمین افزایش ترافیک قابل انجام هست؟

    پاسخ دادن
  11. لطفیان
    آگوست 27, 2022

    سلام ما به سایت آتلیه عکاسی نیاز داریم که بتونیم قطعات دوربین و موارد مشابه رو آنلاین بفروشیم. این سایت چقد زمان میبره طراحی بشه و آیا پرداخت اقساطی دارین؟

    پاسخ دادن
  12. سمائی
    آگوست 28, 2022

    سلام ما سایت آتلیه عکاسی و فیلمبرداری رو با سایت سازها طراحی کردیم اما اصلا خوب نیست و قصد داریم مجدد طراحی بشه. آیا طراحی جدید به سایت قبلی آسیب میزنه؟ چون در روز حدود 100 بازدیدکننده داریم و نمیخوایم از این نظر آسیب وارد بشه

    پاسخ دادن
  13. رهبری
    آگوست 30, 2022

    بعد از طراحی سایت آتلیه عکاسی تا چه مدت پشتیبانی ارائه میدید؟ در دوران پشتیبانی اضافه شدن قابلیت های جدید با هزینه هست؟

    پاسخ دادن
  14. سالمی
    سپتامبر 3, 2022

    سلام آیا این امکان وجود دارد که روی سایت آتلیه عکاسی مراحل انجام کار مشتری قابل درج باشد؟ یعنی مشتری با ورود به پنل خود متوجه شود که سفارش آنها در چه مرحله ای قرار دارد؟ با تشکر

    پاسخ دادن
  15. ستارزاده
    سپتامبر 5, 2022

    سلام سایت آتلیه عکاسی اقساطی طراحی میکنید؟ تعداد اقساط و نحوه پرداخت هزینه ها رو لطفا اعلام کنید. ممنون

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 6, 2022

      سلام و درود
      بله امکان پرداخت اقساطی وجود داره. برای دریافت اطلاعات با مشاوران ما در تماس باشید.

      پاسخ دادن
  16. ابوالفضلی
    سپتامبر 7, 2022

    ممنون از اطلاع بسیار خوبی که درباره سایت آتلیه عکاسی ارائه دادین. کاملا دیدم درباره سایت های آتلیه تغییر کرد

    پاسخ دادن
  17. صالحان
    سپتامبر 10, 2022

    آتلیه عکاسی من بیشتر از طریق اینستاگرام سفارش میگرفت و به توصیه یکی از دوستانم برای طراحی سایت آتلیه با تیم اهوراوب تماس گرفتم. در زمان بسیار کوتاه سایت رو طراحی کردن و در نهایت سئو رو انجام دادن و در هر دو مورد نتایج خیلی خوبی دریافت کردیم. خسته نباشید میگم به این تیم

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 11, 2022

      درود بر شما
      خوشحالیم که تونستیم لبخند رضایت رو بر لبان شما بنشونیم. برقرار باشید.

      پاسخ دادن
  18. نریمانی
    سپتامبر 11, 2022

    سرعت عمل بالا، پشتیبانی عالی و قیمت مناسب و مهم تر از همه استاندارد بودن سایت از نظر فنی دلایلی هستن که اهوراوب رو برای راه اندازی سایت عکاسی پیشنهاد میدم. کاملا از همکاری با این تیم رضایت دارم

    پاسخ دادن
  19. خاطره
    سپتامبر 14, 2022

    سلام در هر مرحله از طراحی سایت عکاسی اگر از طرح رضایت نداشتیم قابل تغییر است؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 17, 2022

      درود بر شما
      قبل از ایجاد سایت نمونه برای شما ارسال میشه ، انتخاب میکنید، تایید میکنید و اجرا میشه و بعد از ادیت نهایی تحویل داده میشه.

      پاسخ دادن
  20. علائیان
    سپتامبر 18, 2022

    سایت آتلیه عکاسی با وردپرس از نظر سئو استاندارد هست؟ جستجوهایی که انجام دادم هنوز نتونستم به نتیجه برسم و هر کدوم از طراحان یک نظر و عقیده دارن

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 20, 2022

      سلام و درود
      بله همه وبسایتهای وردپرسی قابلیت اینو دارن که برای سئو بهینه بشن و محدودیتی وجود نداره.

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.