طراحی سایت هتل ها - شرکت طراحی سایت اهورا وب

طراحی سایت هتل ها

طراحی سایت هتل ها و دسترسی مشتریان به اطلاعات هتل و رزرو اتاق و خدمات هتلی از نکات مهمی است که باید در اداره یک هتل و محل اقامتی در نظر گرفته شود. در دنیای امروز استفاده از اینترنت بسیار گسترده شده است و اکثر کسب و کارها به دنبال این هستند تا از بستر تجارت آنلاین برای کسب سود و جذب مشتری استفاده کنند. اما راه اندازی یک وب سایت آن هم برای هتل ها همان اندازه که واجب و ضروری است، استاندارها و ملزوماتی هم دارد.

در بازاریابی اینترنتی از طریق طراحی سایت هتل ها باید به موارد زیادی توجه داشت. زیرا نمیخواهیم بودجه شما به هدر برود و لازم است تا این کار برای صاحبین سایت درآمد زایی به دنبال داشته باشد. در غیر این صورت راه اندازی وب سایت برای هتل و مراکز اقامتی میتواند حتی ضرر هم داشته باشد.

پس لازم است که این کار را به یک تیم حرفه ای بسپارید تا نتیجه مناسب و دلخواه شما را ارائه دهد. تیم ما در مجموعه اهوراوب برای راه اندازی وب سایت برای هتل شما آماده است. میدانیم که این کار به تنهایی کافی نیست و هر سایتی نیاز به تامین محتوا و سئو دارد. ما برای بهینه سازی و تولید محتوای نیز در کنارتان هستیم تا شاهد بازدهی و کسب سود از وب سایت باشید.

امکانات سایت هتلی

– در نظر گرفتن گالری و نمایش عکس های مختلف با کیفیت بالا
– توضیح درباره خدمات هتل و مزایای استفاده از آن برای مسافران
– طراحی گرافیکی زیبا و جذاب در زمان طراحی سایت هتل ها
– در نظر گرفتن دو یا چند زیبان مختلف برای وب سایت

– در نظر گرفتن صفحه ای برای تبادل نظر با مسافران
– قرار دادن بخسی به عنوان لیست قیمت خدمات هتل و اتاق ها
– امکان دسترسی برای یافتن هتل از روی نقشه
– امکان پرداخت به صورت آنلاین
– رزرو آنلاین برای تمام بخش های هتل
– در نظر گرفتن امکان رزرو اتاق ها
– ارائه توضیحی درباره تاریخچه هتل و شهر محل هتل شما

طراحی سایت هتل - اهورا وب

طراحی سایت هتل با قالب جذاب

قالب سایت یا Template، ظاهر سایت شماست که در درجه اول کاربر را جذب سایت میکند. در طراحی سایت هتل ها، باید در کنار رنگ آمیزی به طرح قالب هم توجه شود. تعداد ستون ها، فونت نوشته ها، اندازه کلی وب سایت و دیگر نکات باید در زمان طراحی در نظر گرفته بشود.

قالب سایت باید به گونه ای باشد که در عین جذابیت، ساده باشد و بتواند در ذهن و یاد مخاطب بماند. یکی از مهمترین فاکتورها در سایت، کاربر پسند بودن قالب سایت شماست. کاربر، مسافر و به طور کلی مخاطب سایت شما باید بتواند به آسانی در میان صفحات بگردد و مطالب را بازدید کند. سهولت دسترسی به اطلاعات در سایت یکی از نکات موثر در سئو سایت شماست، پس آنرا دست کم نگیرید و طراحی سایت را به یک تیم حرفه ای بسپارید.

یکی از مواردی که برای سایت هتل ها و مراکز اقامتی مهم است، چند زبانه بودن سایت است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اگر قرار است برای سایت چند زبان مختلف، علاوه بر فارسی در نظر بگیرید، بهتر است بدانید که چپ چین و راست چین بودن مطالب در طراحی قالب موثر است. پس حتما در این زمینه از تیم طراح خود مشاوره بگیرید.

نکات مهم در طراحی سایت برای هتل ها

سئو و بهینه سازی سایت هتل

برای اینکه همیشه در نتیجه جست و جوی شهر مقصد مسافران باشید و هتل شما جزو اولین پیشنهادهای گوگل به کاربران باشد، باید روی سئو و بهینه سازی سایت تمرکز کنید. این بخش برای سایت شما بسیار مهم است و باید بعد از طراحی سایت هتل ها، تیم سازنده سایت باید به آن توجه کند. این اصلی ترین روش برای کسب درآمد از طریق وب سایت می باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو - طراحی سایت هتل ها

طراحی سایت واکنش گرا

لازم است تا مشتریان و کاربران شما بتوانند آسان و راحت تمام اطلاعات سایت را از روی گوشی موبایل یا تبلت دریافت کنند. پس در زمان طراحی سایت برای هتل لازم است تا به ریسپانسیو بودن آن هم توجه داشته باشید تا بازدید کافی را برای سایت دریافت کنید.

تبلیغات گوگلی - طراحی سایت هتل ها

تبلیغات گوگلی برای سایت هتل

از دیگر خدماتی که برای طراحی سایت هتل ها ارائه میشود، تبلیغات در سایت گوگل است. استفاده از این سرویس به شما کمک میکند تا بتوانید برای مشتریان در همه جای دنیا تبلیغ کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. تبلیغ در این سرویس رایگان نیست و هزینه ای دارد. در ابتدا بودجه ای را برای تبلیغات هزینه میکند و سپس بابت هر کلیک از حساب شما نزد گوگل کسر خواهد شد.

 

طراحی سایت هتل - شرکت اهورا وب

ویژگی های یک سایت هتلی

هدف از طراحی سایت هتل ها جذب مشتری از طریق وب سایت است. این روز ها مردم اکثر کارها را از طریق اینترنت انجام میدهند و برایشان مهم است که پیش از سفر بتوانند راجع به شهر مقصد، امکانات هتل و امکان تاریخی و گردشگری و … اطلاعات لازم را به دست بیاورند. پس داشتن یک وب سایت برای هتل میتواند این اطلاعات را خیلی آسان در اختیار مسافران بگذارد و آنها را به سمت مرکز اقامتی شما روانه کند.

اما نیاز است تا برای سایت هتل، مطالب جذاب، عکسهای باکیفیت و ویدئو از تمام شهر و حتی داخل هتل در نظر گرفته شود. برای برخی شهر ها نیاز است تا از طرف هتل راهنمای تور هم ارائه شود. پس باید اطلاعاتی دراین باره داخل سایت قرار دهید.

همچنین امکان پرداخت آنلاین و رزرو خدمات به صورت اینترنتی ضروری است تا مشتری بتواند پیش از سفر از همه چیز مطمئن باشد. در این راستا لازم است تا لیستی از قیمت اتاق ها و خدمات دیگر هتل ارائه شود. رعایت این نکات نشان میدهد که راحتی و آسایش مسافر برای شما مهم است و از همه مهتر دلیل و انگیزه انتخاب هتل را به مشتری خواهد داد.

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

طراحی سایت هتل ها با امکان رزرو آنلاین

یکی از بارزتزین ویژگی ها که باید در زمان طراحی سایت هتل ها برای صاحبین سایت در نظر گرفته شود، امکان رزرو انلاین اتاق ها و دیگر امکانات هتل مانند اتاق کنفرانس و همایش یا کافه و رستوران هتل است.

این ویژگی امکان بررسی و مشاهده خدمات را به صورت آنلاین فراهم میکند و هزینه مراجعات حضری را کاهش میدهد. مشتریان میتوانند از طریق سایت اتاق یا میز مورد نظر را رزرو کنند و هزینه آن را پرداخت نمایند.

با در نظر گرفتن چنین امکاناتی طراحی سایت شما مانند طراحی سایت فروشگاهی است و برای آن درگاه پرداخت و سایر ویژگی های یک وب سایت فروشگاهی در نظر گرفته میشود. این مزیت برای سایت، تماس، مراجعات و همچنین پرداخت به صورت حضوری را کاهش داده و اکثر اطلاعات و پرداخت ها از طریق سایت رد و بدل میشوند.

رزرو هتل به صورت آنلاین از مشکلات معمول مسافران کم میکند. به ویژه در زمان هایی از سال که سفرهای بین شهری زیاد میشود، مسافران به راحتی میتوانند از طریق سایت شراطی مانند ظرفیت هتل را بررسی کنند و بعد از پرداخت رسید را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

طراحی سایت هتل ها - طراحی سایت فروشگاهی

تولید محتوای سایت هتل ها

 یکی دیگر از موارد مهم در طراحی سایت هتل ها، توجه به تولید محتوا برای سایت است. اگر به این بخش توجه کنید میتوانید بازخورد خیلی خوبی از سایت داشته باشید. به این منظور میتوانید تنوع خوبی را برای محتوا در نظر بگیرید و از آنها استفاده کنید. یکی از معمول ترین شیوه های این کار، نوشتن مقاله و در نظر گرفتن بخش به عنوان وبلاگ یا اخبار برای سایت است.

اما این به تنهایی کافی نیست و باید در کنار آن تصاویر جذاب و ویدئو را در سایت قرار دهید. این تصاویر میتواند شامل عکسهایی از هتل، امکانات آن و بخش های مختلف هتل باشد. علاوه بر این بهتر است از مراکز تفریحی و گردشگری که هتل در آن واقع است عکس ها و اطلاعاتی را در اختیار بازدید کنندگان سایت قرار دهید.

بهتر است محتوای سایت شما به روز، جذاب و مفید باشد تا بتواند مخاطب را به خوبی جذب سایت کند. میتوانید از اخبار انواع رویدادهای شهر خود مانند مناسبت های مذهبی، جشن ها و مسابقات ورزشی و … خبر و مطلب ویژه در سایت قرار دهید. با بررسی سایت های محبوب هتلی در دنیا متوجه خواهید شد که تولید محتوا چه میزان در موفقیت سایت نقش موثری داشته است.

در تولید محتوای سایت باید به این مورد توجه داشته باشید که رعایت قوانین سئو و توجه به کلمه کلیدی نیز مهم است و در کنار آن باید جذابیت و تازگی محتوای شما حفظ شود. بارگذاری ویدئوهای جذاب از هتل و شهر محل هتل میتواند به بالارفتن رتبه سایت شما کمک زیادی بنماید.

طراحی سایت چند زبانه برای هتل ها

برای بیشتر شهر ها و به ویژه شهرهای تاریخی، مسافران از همه جا مهمان هتل شما خواهند بود. همواره توریست ها برای بازدید به ایران می آیند و همیشه پیش از سفر به تحقیق درباره شهر و نحوه اقامت در آن خواهند پرداخت. لازم است علاوه بر اینکه اطلاعات را کامل در سایت هتل ارائه میدهید، به طراحی سایت هتل ها به صورت چند زبانه هم توجه داشته باشید.

به این ترتیب مسافران خارجی راحت تر میتوانند اطلاعات لازم درباره هتل را دریافت کنند و یا خدمات شما را رزرو نمایند. اگر وب سایت هتل شما فاقد این امکان باشد و تنها به زبان فارسی ارائه شود، شانس پذیرایی از توریست ها را از دست خواهید داد.

معمولا ترجمه گر گوگل، ترجمه مناسبی از سایت شما ارائه نخواهد داد. پس به این موضوع تکیه نکنید و به فکر راه اندازی یک وب سایت چند زبانه باشید. لازم است تا مشتریان اطلاعات را حداقل به زبان انگلیسی از سایت شما دریافت کنند تا مهمان هتل شما شوند و هدف شما را از راه اندازی وب سایت برآورده نمایند.

طراحی سایت هتلی

مزیت های طراحی سایت هتل که باید بدانید!

مزیت های طراحی سایت هتل را در زیر بخوانید…

 

– آسان شدن کار و جلب رضایت مشتریان

– بازگشت مشتریان به سایت شما برای رزرو هتل

– تبلیغات دائمی به واسطه ی موتورهای حستجو

– امکان معرفی کردن فضای هتل با استفاده از توضیحات ، عکس و فیل با کیفیت

– عدم محدودیت زمانی و مکانی برای ارائه خدمات به مشتریان

– کاهش هزینه های هنگفت برای تبلیغات هتل

– افزایش اعتماد و اعتبار شما نزد مخاطبان بیشتر

– معرفی هتل به کاربران بیشتر

– امکان اشتراک گذاری محتواها در شبکه های اجتماعی پر بازدید

– افزایش بازدید از سایت با استفاده از سئو

– گسترش کسب و کارتان در فضای گسترده اینترنت

طراحی سایت هتل ها - طراحی سایت شرکتی

اطلاع رسانی با طراحی سایت هتل ها

یکی از امکانات و مزایایی که وب سایت هتلی در اختیار شما قرار میدهد، امکان اطلاع رسانی درباره هتل، مدیریت، امکانات هتل و رویدادهای هتل است. به طور مثال اگر قرار باشد در آمفی تئاتر هتل شما کنسرت یا برنامه های فرهنگی و ورزشی یا گرد هم آیی صورت گیرد، شما میتوانید این رویداد را اطلاع رسانی کنید.

کاربران و کسانی که لزوما مسافر و مشتری هتل شما هم نبودند، میتوانند در این برنامه شرکت کنند و در حقیقت چنین برنامه هایی برای عموم اجرا میشود. پس به راحتی آمار بازدید از سایت را افزایش میدهید و این روی سئو سایت شما تاثیر مثبتی دارد.

این اقدام برای سایت هتل شما مانند طراحی سایت شرکتی است و میتواند رزومه هتل، محل هتل و امکانات هتل را به بازدید کنندگان سایت نشان دهد. یک رویداد فرهنگی یا ورزشی در هتل شما میتواند درآمدزایی زیادی برایتان داشته باشد و در عین حال هدف شما از طراحی و راه اندازی سایت را برآورده نماید.

سوالات متداول طراحی سایت هتل ها

بله – برای سایت هتل ها، امکان اضافه کردن درگاه پرداخت وجود دارد و چون معمولا تراکنش بالایی انجام میگیرد، نیاز به گرفتن ای نماد (E-namad) خواهید داشت. سپس میتوانید دریافت هزینه ها برای خدمات هتل را از طریق سایت انجام دهید.

بله امکان ایجاد دسترسی برای صاحبین سایت وجود دارد و کار با پنل مدیریت نیاز به آموزش خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.