طراحی سایت اداری - طراحی سایت حرفه ای - اهوراوب

طراحی سایت اداری ، مستلزم رعایت نكات ویژه ای می باشد. ادارات دولتی بر پایه ارائه خدمات ، سازمان یافته تشكیل شده اند، لذا در طراحی سایت اداری می بایست به موضوع ارائه خدمات الكترونیكی از طریق وب سایت به شهروندان و مخاطبان توجه خاصی داشت.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی راحت افراد به اینترنت داشتن یک وب سایت برای ادارات یک امر ضرروی می باشد. بیشتر ادارات برای این که به صورت غیر حضوری بتوانند خدمات خود را به مشتریان ارائه بدهند طراحی سایت را انجام می دهند.

یک وب سایت اداری دارای فرم های الکترونیکی مهمی می باشد تا کاربران بتوانند از طریق آن ها با کارمندان و مدیران در ارتباط باشند. تیم طراحی سایت اهورا وب با سابقه فراوان در طراحی سایت و بهینه سازی سایت ، خدمات كاملی را در زمینه ی انواع طراحی سایت به مشتریان خود ارائه می کند.

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

هدف از طراحی سایت اداری چیست؟

با توجه به اینكه هدف از طراحی سایت اداری ، ارائه خدمات الكترونیكی مطلوب جهت افزایش راندمان كاری و همچنین كاهش تردد در ادارات مختلف می باشد، لذا طراحی سایت و بهینه سازی سایت این ادارات باید به گونه ای انجام شود كه علاوه بر اطلاع رسانی مطلوب بتواند به بهترین نحو از طریق طراحی فرم های الكترونیكی ارتباط بین مخاطبان و این ادارات را تسهیل نماید.

گروه ما با توجه به سابقه درخشان در این زمینه طراحی سایت و سئو می تواند انتخاب مناسبی در این رابطه باشد.
معمولا در طراحی سایت شرکتی ، سازمانی و یا طراحی پورتال به بحث امنیت توجه زیادی می‌شود و تیم اهورا وب نیز بحث امنیت را رعایت و وب سایت هایی با امنیت بالا برای مشتریان ایجاد می‌ کند.

ادارات برای ارائه خدمات هر چه بهتر تاسیس شده اند به همین دلیل در وب سایت نیز مهمترین امری که باید توسط کارمندان و مدیران محقق شود ارائه هر چه بهتر خدمات می باشد.

هدف از طراحی سایت اداری

نکات مهمی که در طراحی سایت اداری باید رعایت شود:

کیفیت

ارائه سایت حرفه ای اداری باعث می شود که دسترسی آسان را برای کاربران ایجاد کند و نیاز به ملاقات حضوری نداشته باشند و صرفه جویی در زمان صورت می گیرد.

سادگی

سادگی در طراحی سایت اداری حرفه ای به صورتی می باشد که کاربران به راحتی می توانند دسترسی به مطالب مورد نیاز خودشان داشته باشند.

سئو و بهینه سازی

اهمیت سئو و بهینه سازی در سایت های اداری باعث می شود که موتورهای جستجو به راحتی به کاربرانی که در این زمینه مشغول هستند سایت رو معرفی کند.

طراحی سایت اداری ریسپانسیو

از مهمترین بخش هایی که باید در طراحی سایت اداری مورد توجه شما قرار بگیرد، ریسپانسیو بودن سایت است. توجه به این نکته از این رو است که کاربران زیادی سایت اداره شما را از روی گوشی های تلفن همراه پیگیری میکنند.

طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو به سایت شما این امکان را میدهد تا اندازه و سایز فونت در تمام نمایشگرها از تلفن همراه تا کامپیوترها نمایش درستی داشته باشند. اگر سایت شما این ویژگی را نداشته باشد، بسیاری از کاربران را از دست خواهید داد.

شرکت های طراحی وب سایت به این منظور از جدیدترین ابزارها و فریم ها استفاده میکنند تا وب سایت های اداری بتوانند نمایش خوبی در انوع دستگاه ها بگیرند و انتظارات کاربر را برآورده کنند.

توجه داشته باشید یکی از گزینه های سئو سایت همین کاربر پسند بودن سایت است که میزان بازدید و استفاده از امکانات سایت را برای بازدید کننده بالا میبرد و وب سایت شما نزد گوگل رتبه خواهد یافت.

طراحی سایت اداری ریسپانسیو

امکانات طراحی سایت اداری

1.

اسلایدر مطالب ویژه
بخش اخبار و اطلاعیه ها
نظرسنجی
بخش فایل ها و دانلودها

2.

گالری تصاویر
بخش پشتیبانی
بخش پیشنهادات و انتقادات
بخش درباره اداره

3.

بخش تماس با اداره
پروژه ها اقدامات اداره
بخش اوقات شرعی

بهینه سازی برای سایت اداری چه فایده ای دارد ؟

از آنجائی که طراحی سایت اداری می تواند در بهبود فرآیند سیستمی ادارات تاثیر بسزایی بگذارد بهینه سازی و سئو کمک بسیاری در ارائه خدمات برتر و معرفی اداره و نمایش آن در صفحات برتر می نماید.

بهینه سازی یا سئو سایت باعث می شود که سایت شما در رتبه های بالا قرار گیرد و کاربران زیادی شما را ببینند. اگر میخواهید از طراحی سایت که انجام داده اید نتیجه ی مثبتی بگیرید کافیست برای بهینه سازی آن هم اقدام کنید.

نکته ی دیگری که در زمینه سئو کردن سایت بسیار اهمیت دارد این است که وقتی شما سایتتان را سئو می کنید وقتی کاربر کلمه ای که مرتبط به سایت شماست را جستجو می کند شما در رتبه ی اول نمایش می گیرید.

همین امر باعث می شود کاربرانی که به سایت شما مراجعه می کنند بیشتر شود و اینکه اگر اداره شما دولتی است معمولا میزان بازدیدکنندگان سایت شما بیشتر از سایت های دیگر است.

پس با سئو کردن کار را برای کاربران راحت می کنید که بتوانند راحتی سایت شما را پیدا کرده و از خدماتتان استفاده کنند.  پس بهتر است سئو کردن سایت را جدی بگیرید و این کار را پشت گوش نیندازید.

طراحی سایت اداری - طراحی سایت ارزان

طراحی سایت اداری خود را به ما بسپارید!

برای طراحی سایت اداری مدرن و سئو حرفه ای می توانید با تیم اهوراوب که در این زمینه تخصص کامل و حرفه ای هستند در ارتباط باشید. شرکت اهورا وب با در نظر گرفتن تمام الگوریتم های گوگل سایت و سئو وب سایت شما را انجام خواهد داد.

در هر زمینه ای که خواستید میتوانید با تیم ما در ارتباط باشید. تیم متخصص اهوراوب علاوه بر طراحی سایت و سئو در زمینه ی دیگری از جمله تبلیغات گوگلی هم فعالیت می کند. فقط کافیست با ما در تماس باشید.

سوالات متداول طراحی سایت اداری

برای این که یک وب سایت اداری داشته باشید می توانید با مجموعه اهوراوب تماس بگیرید. شرکت ما با استفاده از متدهای روز دنیا طراحی سایت اداری را برای شما انجام خواهد داد.

برای طراحی سایت اداری چون اغلب کاربران آن در ایران حضور دارند هاست ایران گزینه ی مناسب تری می باشد.

 

 

نظرات (25)

  1. سلامی زاده
    آگوست 6, 2022

    سلام. یه سوال داشتم، آیا امکان طراحی سایت اداری با پرتال حرفه ای بر پایه وردپرس وجود داره؟ سایت های برنامه نویسی شده هزینه های بسیار زیادی دارن و اگر این امکان با وردپرس وجود داره لطفا حدود قیمت رو هم بفرمایید. ممنون

    پاسخ دادن
    • آگوست 6, 2022

      سلام همراه گرامی بله امکان ایجاد و توسعه وبسایت اداری بر پایه وردپرس وجود دارد. بعد از نیازسنجی و امکان سنجی در صورتی که نیازهای شما بر پایه پلتفورم وردپرس قابل اجرا باشد براورد هزینه شده و براورد قیمت میشود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و تعیین جلسه حضوری جهت نیاز سنجی با تیم واحد فروش ما در تماس باشید.

      پاسخ دادن
  2. رضامنش
    آگوست 9, 2022

    سلام
    نمونه کارهای خوب و قابل قبولی دارین، اما به دلیل قوانین سازمان ما به دنبال یک تیم برای باز طراحی سایت اداری هستیم. این تیم باید شرکت ثبت شده و رسمی باشه. آیا شما به صورت رسمی فعالیت دارین؟

    پاسخ دادن
    • آگوست 13, 2022

      سلام و درود
      جناب رضامنش عزیز بله شرکت ثبتی هست و کلیه مجوزهای لازم رو هم میتونین در فوتر سایت مشاهده کنید در صورت تایید، خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم. شاد باشید.

      پاسخ دادن
  3. میثمیان
    آگوست 10, 2022

    سلام منظورتون از طراحی سایت اداری چی هست؟ یعنی پرتال برای ادارات طراحی میکنید؟

    پاسخ دادن
  4. کسرائیان
    آگوست 13, 2022

    سلام بر تیم اهوراوب. امکان همکاری برای باز طراحی سایت اداری و کمی اعمال تغییرات در سایت فعلی وجود دارد؟ سایت وردپرسی هست.

    پاسخ دادن
  5. بهرامیان
    آگوست 14, 2022

    سلام راه اندازی سایت اداری که بیشتر برای اطلاع رسانی اخبار کاربرد داشته باشه چقدر زمان لازم هست؟ برای یک سازمان نیمه دولتی به صورت خیلی فورس این سایت رو باید راه اندازی کنیم. اما چون تخصص نداریم نیاز به یک تیم برای انجام این کار هست.

    پاسخ دادن
    • آگوست 14, 2022

      سلام وقت بخیر جناب بهرامیان
      ممنون از اینکه مجموعه مارو انتخاب کردین.
      سایت از زمانی که اطلاعات مربوط به خودتون رو برای ما ارسال کنید حداکثر به مدت یکهفته طراحی میشه و به شما تحویل داده میشه. برای نیاز سنجی در مورد وبسایت مورد نظرتون با مشاوران ما درتماس باشید. متشکرم

      پاسخ دادن
  6. panahian
    آگوست 16, 2022

    سلام منظورتون از سایت اداری پرتال هست یا فقط سایتی که جنبه اطلاع رسانی داره؟

    پاسخ دادن
  7. میرشاهیان
    آگوست 20, 2022

    سلام قیمت طراحی سایت اداری همراه با پرتال و بخش مدیریت با گزارش گیری کامل از چه بازه ای شروع میشه؟

    پاسخ دادن
  8. فراستی
    آگوست 22, 2022

    برای طظراحی سایت اداری خیلی از وردپرس میترسیدم و بهمین دلیل زیاد علاقه به اجرای سایت با این سیستم نداشتم. با برگزاری جلسات متعدد و مشاهده نمونه کارهای بسیار حرفه ای این تیم ترغیب شدیم که از وردپرس استفاده کنیم. خداروشکر نتیجه کار بسیار عالی بود.ممنون از تیم اهوراوب

    پاسخ دادن
  9. سهیلی
    آگوست 22, 2022

    آیا می تونیم از خدمات طراحی سایت اداری و پشتیبانی سایت همزمان استفاده کنیم؟ اگر از چندین خدمات شما به طور همزمان استفاده کنیم می تونیم تخفیف دریافت کنیم؟

    پاسخ دادن
  10. مصطفی زاده
    آگوست 23, 2022

    سلام برای طراحی وبسایت اداری نیاز هست که کاملا اختصاصی برنامه نویسی بشه، چون یه سری قابلیت ها داره و پرسیدیم و گفتن با وردپرس امکانش نیست. این مجموعه سایت با برنامه نویسی طراحی میکنه یا فقط وردپرس؟

    پاسخ دادن
  11. زرین
    آگوست 27, 2022

    سلام بر تیم بسیار صبور و حرفه ای اهوراوب. برای سازمان ما طراحی سایت اداری رو انجام دادین و چون اختلاف نظر بین مدیران بود، چندین مرتبه ویرایش کردین و تغییرات دادین در نهایت نتیجه کار بسیار عالی شد. متشکریم از شما

    پاسخ دادن
    • آگوست 28, 2022

      سلام بر شما جناب زرین گرامی
      ممنون از شما از اینکه در خدمت مجموعه شما هستیم بسیار خرسندیم و ممنون که نظرتون را با همراهان گرامی ما به اشتراک گذاشتید . پیروز باشید.

      پاسخ دادن
  12. حیدریان
    آگوست 28, 2022

    سلام سایت اداری با asp و سایر زبان ها طراحی میکنین؟ چون سازمان ما فقط سایت های برنامه نویسی شده و کاملا امن رو میپذیره.

    پاسخ دادن
  13. وارسته
    آگوست 30, 2022

    با سلام. سایتی اداری لازم داریم که امکان نمایش اخبار، اوقات شرعی، نظرسنجی و قرعه کشی داشته باشه. مهم تر از همه اینکه به دلیل محدود بودن بودجه ترجیح میدیم با وردپرس طراحی بشه. چنین چیزی امکان پذیر هست؟ آیا قیمت طراحی با وردپرس تفاوت داره با سایت برنامه نویسی شده اختصاصی؟

    پاسخ دادن
  14. ساداتیان
    سپتامبر 3, 2022

    سلام برای سایت اداری باید قابلیت های جدیدی رو اضافه کنیم اما تیم فنی تخصص کافی در این زمینه ندارند. آیا امکان برای ایجاد تغییرات در سایت فعلی و پیاده سازی قابلیت های مورد نظر خدمات ارائه می دهید. پروژه طراحی صفر نیست فقط ارتقا هست

    پاسخ دادن
  15. jamal
    سپتامبر 4, 2022

    طراحی سایت اداری چه ویژگی هایی داره و آیا هر قابلیتی که لازم داشته باشیم امکان اضافه کردن آنها در آینده به سایت وجود داره؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 5, 2022

      درود برشما
      طراحی سایت اداری ویژگیهاش مشابه طراحی سایت شرکتی هست و کلیه وبسایتها امکان توسعه دارند بر اساس نیاز شما هر قابلیتی میتونه افزوده بشه.
      موفق باشید.

      پاسخ دادن
  16. nadafian
    سپتامبر 5, 2022

    سلام سایت اداری که قبلا برای ما طراحی شده بسیار پیچیده س و به همین دلیل برای اضافه کردن امکانات جدید با مشکل مواجه میشیم. آیا امکان تغییر طراحی مجدد سایت با وردپرس وجود داره؟ سپاس

    پاسخ دادن
  17. شاهرخ کرم زاده
    سپتامبر 7, 2022

    قیمت طراحی سایت اداری با امکانات اولیه و نه چندان پیشرفته چقدر هست؟

    پاسخ دادن
  18. parhamian
    سپتامبر 10, 2022

    سلام برای طراحی سایت اداری اگر سایت مشابه ارائه بدیم برای طاحی کافیه؟ یعنی از روی سایت شما نمونه مشابه رو برای سازمان ما طراحی کنین؟

    پاسخ دادن
  19. فدائیان
    سپتامبر 11, 2022

    سلام برای خیریه به سایت اداری احتیاج داریم. این سایت باید قابلیت ایجاد پنل کاربری برای خیرین داشته باشه و تراکنش های مالی و فعالیت هاشون به صورت گزارش نمایش داده بشه. حدود قیمت رو لطفا بفرمایید چقدر هست. ممنون

    پاسخ دادن
  20. دلشاد
    سپتامبر 12, 2022

    برای طراحی سایت اداری وردپرس بهتره یا برنامه نویسی اختصاصی؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.