طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی

چرا طراحی سایت صرافی را انجام بدهیم؟ با وجود تورم در بازار افراد به سمت مبادلات ارزهای دیجیتال پیش روی کرده اند  چیزی که این روزها مورد توجه افراد هم قرار گرفته است. همه ی ما به خوبی می دانیم برای گرفتن مدرک زبان باید ثابت نام کرد که این ثبت نام هزینه اش به دلار باید پرداخت شود.

این کار دردسرهای خود را دارد اما وقتی پای یک صرافی آنلاین که  به میان می آید مشکل به راحتی برطرف می شود! با طراحی سایت صرافی شما هم می توانید در این راستا به مشتریان خود کمک کنید تا بتوانند مشکلات خود را برطرف کنند و به راحتی ثبت نام خود را در آزمون های بین المللی انجام بدهند. امروزه زندگی افراد با دلار سر و کار زیادی دارد پس قیمت دلار باید برایشان اهمیت داشته باشد دیگر کمتر کسی هر روز صبح به صرافی سر می زند تا بتواند قیمت دلار را جویا شود. وقتی می تواند با جستجو در اینترنت به راحتی از این موضوع باخبر بشود چرا راه دوری برود؟

به مراجعه کننده های خود این امکان را بدهید به صورت آنلاین قیمت دلار را چک کنند. با طراحی سایت صرافی مزایای دیگری را نیز به دست خواهید آورد که در ادامه درباره ی این موارد صحبت خواهیم کرد.

مشاوره رایگان در زمینه ی طراحی سایت صرافی

با پیشرفت تکنولوژی این روز به روز اتفاقات مختلفی رخ می دهد که گاهی باید در آن زمینه دانش کافی را داشته باشید. برای مثال طراحی سایت یکی از این موارد است که کمک می کند شما بتوانید پیشرفت چشم گیری داشته باشید اما خب وقتی در این باره اطلاعات کافی نداشته باشید نمی توانید موفقیت زیادی را به دست بیاورید.

ما در این زمینه به شما مشاوره می دهیم تا بتوانید به راحتی در صرف مدت زمان کمی وب سایت خود را مدیریت کنید. علاوه بر مدیریت وب سایت باید از نظر گرافیکی و سئو قدم های موثری بردارید. اگر درباره ی سئو و گرافیک وب سایت اطلاعات زیادی در دست ندارید با تیم حرفه ای اهوراوب تماس بگیرید و در این زمینه مشاوره دریافت کنید.

این مشاوره به صورت رایگان خواهد بود پس نگرانی از بابت هزینه ی آن نداشته باشید. برای دریافت مشاوره طراحی سایت صرافی بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت صرافی - قیمت طراحی سایت اختصاصی

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

طراحی سایت صرافی به صورت ریسپانسیو

یکی از ویژگی هایی که طراحی سایت اختصاصی دارد ریسپانسیو بودن است. اما ریپسانسیو بودن یک وب سایت چه کاربردی دارد. این روزها دیگر کمتر کسی گوشی هوشمند ندارد ، طبق آمار به دست آمده بیشترین درصد ورود کاربران به دنیای اینترنت از طریق تلفن همراه انجام می شود. اما تا چند سال پیش در زمان طراحی سایت اختصاصی بیشتر تمرکز افراد بر روی لوازمی چون لب تاپ و کامپیوتر بود.

افرادی که با تلفن همراه وارد وب سایت می شدند کار سختی داشتند تمام این موارد باعث شد تا رتبه ی وب سایت پایین بیاید چرا که کاربرانی که با موبایل وارد می شدند از وب سایت رضایت نداشتند. ریسپانسیو بودن به معنای تغییر ظاهر صفحات سایت متناسب با سایز مرورگر کاربران است. یعنی اگر کاربر با تلفن همراه وارد شود سایز صفحه ها به همان اندازه صفحه نمایش در خواهد آمد.

برای طراحی سایت ارز دیجیتال این گزینه بسیار اهمیت دارند چرا که اغلب کاربران آن ها نیز از طریق گوشی وارد وب سایت می شوند و بازدید می کنند. طراحی سایت ریسپانسیو به شما کمک می کند هم از گوگل رتبه دریافت کنید و هم کاربران زیادی را به سمت وب سایت خود جذب کنید.

طراحی سایت صرافی - طراحی سایت

چرا طراحی سایت صرافی را انجام بدهید؟

✅ کسب درآمد از فضای آنلاین

✅ امکان اطلاع رسانی به صورت شبانه روز

✅ افزایش خرید و فروش ارز دیجیتال

✅ راحت تر شدن کار صراف ها

✅ داشتن پرداخت های بین المللی

✅ آشنایی مردم با ارزهای دیجیتال

✅ کم بودن وب سایت های صرافی

✅ معرفی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت صحافی به صورت اختصاصی را از ما بخواهید

برای سفارش طراحی سایت صرافی می توانید با مجموعه اهوراوب در ارتباط باشید. مجموعه اهوراوب با طراحی سایت آن چه دلخواه شما می باشد می تواند در کمترین زمان شما را به صفحه اول گوگل ببرد. می خواهید حرفه ای باشید و بهترین ها وب سایت صرافی را برای خود داشته باشید؟ بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول طراحی سایت صرافی

انجام پروژه طراحی سایت بستگی به خود شما دارد که بخواهید طراحی سایت را شما معمولی انجام شود و یا اختصاصی. بعد از بررسی این مورد به شما اعلام می شود طراحی وب سایت شما چه مدت زمان می برد.

بله بعد از اتمام کار طراحی سایت آموزش های لازم برای کار با وب سایت به شما داده خواهد شد.

نظرات (12)

  1. جلیلیان
    آگوست 27, 2022

    منظور از طراحی سایت صرافی، سایت های صرافی آنلاین برای ارزهای دیجیتال و .. هست؟

    پاسخ دادن
  2. وحدتی
    آگوست 28, 2022

    سلام سایت صرافی قصد داریم راه اندازی کنیم که قیمت لحظه ای طلا و سکه رو نمایش بده. فروش آنلاین سکه هم داشته باشه. آیا چنین سایت هایی نیاز به مجوز خاصی دارن و شما این خدمات رو ارائه میدین؟ با تشکر

    پاسخ دادن
  3. یاسینی
    آگوست 30, 2022

    سلام. سایت صرافی داریم که فقط به صورت اینترنتی سکه میفروشیم و حالا قصد داریم با رمز ارزها هم این امکان فراهم بشه. آیا این سایت نیاز به برنامه نویسی داره یا با وردپرس میشه اجرا کرد؟

    پاسخ دادن
  4. سعادتی
    سپتامبر 3, 2022

    سلام برای طراحی سایت صرافی ابهاماتی داریم و دقیقا نمیدونیم چه چیزایی رو میشه روی سایت پیاده سازی کرد یا خیر؟ آیا قبل از طراحی مشاوره میدین؟ شرایط مشاوره رو لطفا بفرمایید. ممنون

    پاسخ دادن
  5. دبیدیان
    سپتامبر 5, 2022

    سلام سایت صرافی وردپرسی در زمینه اتصال به درگاه بانکی و پرداخت ها با مشکل از نظر امنیتی مواجه نمیشن؟

    پاسخ دادن
  6. کاظمیان
    سپتامبر 7, 2022

    سلام آیا امکان آموزش اضافه کردن قابلیت های جدید بعد از طراحی صرافی آنلاین وجود داره؟

    پاسخ دادن
  7. حسینیان
    سپتامبر 10, 2022

    سلام تمام کارهای مربوط به اتصال به درگاه بانکی بین المللی و واسط رو تیم طراحی انجام میدن؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 10, 2022

      سلام و درود از همراهی شما متشکریم.
      در صورت درخواست شما برای اتصال درگاه های بانکی توسط تیم طراحی وبسایت اتصال درگاه براتون انجام میشه.

      پاسخ دادن
  8. درخشان
    سپتامبر 12, 2022

    سلام. سایت صرافی بای ما طراحی کردن و متاسفانه هک شده. البته رتبه خاصی نداشت این سایت اما بنظر شما مجدد سایت طراحی کنیم یا سایت قبلی رو احیا کنیم؟

    پاسخ دادن
  9. صدری
    سپتامبر 14, 2022

    طراحی سایت برای خرید و فروش ارز دیجیتال انجام میدید؟ آیا اتصال به درگاه های بانکی به درستی روی این سایت ها انجام میشه و با مشکل مواجه نمیشیم؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 18, 2022

      سلام و درود
      بله این نوع وبسایتها هم قابل انجامه با تهیه هاست از خارج از ایران نباید مشکلی در اتصال و استفاده درگاه ها وجود داشته باشه البته این به قوانین بین المللی و شرایط تحریم هم بستگی داره و قابل گارانتی کردن نیست ولی در حال حاضر قابل انجامه.

      پاسخ دادن
  10. sarafzade
    سپتامبر 18, 2022

    سلام آیا نمونه کار طراحی سایت صرافی آنلاین دارین؟ نمونه کارهای روی سایت رو بررسی کردم اما صرافی ندیدم

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.