طراحی سایت فرش فروشی

طراحی سایت فرش فروشی

با طراحی سایت فرش فروشی چه اتفاقاتی برای این نوع کسب و کار پیش می آید؟ کشور ایران جز مطرح ترین کشورهای تولید کننده فرش در دنیا می باشد و با توجه به پیشینه و قدمت ایران در این صنعت فرش های خود را به تمام دنیا صادر می کند.دوقتی درباره ی صادرات فرش صحبت می کنیم یعنی با افرادی طرف حساب هستید که در نزدیکی شما نیستند و می خواهند از دور خرید کنند.

دیگر مانند گذشته نمی توانید به صورت تلفنی یا با ارسال چند عکس فروش داشته باشید. این روزها تکنولوژی به قدری پیشرفت داشته است که باعث شده است با جستجو در اینترنت افراد سر تا سر جهان فرش موردنظر خود را خریداری کنند. شما هم می توانید یک وب سایت صادراتی فرش داشته باشید و هم یک فروشگاه فرش معتبر!

فرقی نمی کند اگر شما تنها فروش فرش در کشور را انجام می دهید طراحی سایت فروشگاه فرش گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود چرا که می توانید به کمک آن در مدت زمان کمی فروش خود را چندین برابر کنید. اگر می خواهید طراحی سایت را به صورت حرفه ای انجام بدهید به شما پیشنهاد می کنیم که با شرکت اهورا وب در ارتباط باشید.

مراحل طراحی سایت فرش فروشی

طراحی سایت فرش فروشی اگر به صورت اختصاصی انجام بشود می تواند به پیش افتادن در رقابت بین کسب و کارهای فرش فروشی کمک زیادی کند.

به این نکته دقت داشته باشید که طراحی سایت کار هر کسی نیست و کسی که این کار را انجام می دهد باید مراحل زیادی را طی کند تا باعث شود شما از نتیجه ی نهایی رضایت کافی را داشته باشید. شرکت اهورا وب مراحل زیر را در طراحی وب سایت پیش می گیرد:

👈 شناخت نیازهای مشتری و خواسته اش

👈 انتخاب قالب اختصاصی برای وب سایت

👈 کد نویسی و نظارت بر روی بخش های فنی

👈 وارد کردن اطلاعات مشتری و ایجاد صفحات

👈 تست کنترل فنی و کیفی

👈 آموزش به مشتری و تحویل وب سایت

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

طراحی سایت فرش فروشی چه ویژگی باید داشته باشد؟

وقتی که بخواهید یک وب سایت داشته باشید باید که به ویژگی های منحصر به فرد آن اهمیت بدهید. اگر در فضای اینترنت فروش بالایی ندارید قطعا دلایل زیادی باعث شده است که این اتفاق بیافتد. برای مثال وب سایت شما گرافیک مناسبی ندارد یا دسترسی پیدا کردن به محصولات سخت است.

هر چقدر ویژگی های فروشگاه آنلاین فرش شما بیشتر باشد می توانید کاربران بیشتری را به سمت وب سایت خود جذب کنید و ترافیک وب سایت خود را بالاتر ببرید. در زیر به برخی از ویژگی های وب سایت فروشگاه فرش اشاره کرده ایم از دست ندهید:

✨ استفاده از گرافیک مناسب و زیبا برای وب سایت

✨ هماهنگی رنگ های استفاده شده در وب سایت

✨ استفاده از تصاویر باکیفیت

✨ دسته بندی محصولات فرش

✨ قرار دادن بخش اخبار برای کسب اطلاعات بیشتر کاربر

✨ مقایسه محصولات با یک دیگر

✨ پرداخت آنلاین و در کنار آن پرداخت حضوری

✨ ارتباط با پشتیبان

سوالات متداول طراحی سایت فرش فروشی

بله وقتی شما امکان این که به شهرستان بار ارسال کنید را داشته باشید می توانید با طراحی سایت خود را به افرادی که در شهرستان زندگی می کنید معرفی کنید تا آن ها هم با شما آشنا شوند و از شما خرید کنند.

وب سایت فروشگاه فرش هم یکی از انواع وب سایت های فروشگاهی به شمار می رود. وب سایت های فروشگاهی برای این که مشتری به آن ها اعتماد کند باید نماد الکترونیکی دریافت کنند. پس در این صورت می توان گفت که برای فروشگاه آنلاین فرش خود حتما باید نماد الکترونیکی را دریافت کنید.

دیدگاه (01)

  1. حکیمی
    سپتامبر 25, 2022

    با این اوضاع قطع شدن اینترنت ایران میشه امیدی برای طراحی سایت مبل فروشی و فروش آنلاین داشت؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.