طراحی سایت شرکتی

اگر میخواهید به اهداف کوچک و بزرگ در سازمانتان دست پیدا کنید و بین رقبا حرفه ای تر دیده شوید بهترین راه جذب مشتریان از طریق طراحی سایت شرکتی حرفه ای است. یک وب سایت شرکتی به شما این امکان را می دهد که در دنیای مجازی رقابت کنید.

بخش های مختلف طراحی سایت شرکتی میتواند جنبه های مختلف تجارت شما را نمایش دهد. مشتریان هم با بررسی و بازدید از بخش های مختلف سایت میتوانند کسب و کار شما را ارزیابی نمایند.

ساخت سایت شرکتی برای اینکه بتوانید قدم های محکمی در میدان پر از رقابت دنیای مجازی بردارید، یکی از ضروری ترین فاکتورها می باشد. چون ساخت سایت شرکتی نه تنها می تواند در جذب مشتری بیشتر موثر عمل کند، بلکه به شدت در برندینگ نیز می تواند موفق عمل کند.

به طوریکه تمام برندهای شناخته شده دنیا در کنار فعالیت آفلاین، به حضور آنلاین خود در این عرصه مهم و پر از رقابت اهمیت ویژه ای می دهند.

امکانات طراحی سایت شرکتی

سایت های شرکتی بدون در نظر گرفتن نوع خدمات و سرویس ها، در حالت کلی چند امکان مهم را باید دارا باشند که عبارتند از:

  • گالری تصاویر و نمونه کارها
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • پشتیبانی آنلاین مشتریان
  • پرسش و پاسخ و پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان
  • صفحه ثبت درخواست و سفارش
  • راهنمای خرید و آشنایی با نحوه ثبت هر یک از درخواست ها و دریافت خدمات
  • ویدئو و معرفی خدمات و محصولات برای آشنایی مخاطب با سرویس ها و ایجاد اعتماد سازی
  • آیکن شبکه های اجتماعی برند مورد نظر
امکانات طراحی سایت شرکتی

هدف از طراحی وب سایت شرکتی چیست؟

با طراحی سایت شرکتی میتوانید از فواید آن در دنیای اینترنت بهره مند شوید ، بسیاری از صاحبان شرکت ها هستند که هدف از طراحی سایت برای شرکتشان را نمی دانند ، در ادامه برای شما مواردی را ذکر کردیم که به راحتی میتوانید متوجه میشوید:

✅ یک رزومه کامل از شرکت و سازمان خود ارائه دهید.

✅ محصولات مختلف و خدمات اختصاصی خود را معرفی کنید.

✅ برای سازمان برندسازی کنید.

✅ از طریق وب سایت و تبلیغات در دنیای مجازی کسب در آمد نمایید.

✅ اشتغال زایی و جذب نیروی کار بیشتر برای شرکت داشته باشید.

✅ از کاغذ بازی های اداری و تبلیغات محیطی رها خواهید شد.

طراحی سایت شرکتی - طراحی سایت حرفه ای - اهوراوب

ویژگی های طراحی سایت شرکتی

1.

شبکه های اجتماعی

یکی از عواملی که می تواند برای وب سایت شرکتی مخاطب جذب کند شبکه های اجتماعی می باشد اما فعالیت در شبکه اجتماعی دارای یک سری اصول می شود که باید رعایت بشود.

2.

صفحه تماس با ما

در ساخت سایت شرکتی مهمترین بخش صفحه تماس با ما می باشد. این بخش به مشتریان کمک می کند تا بتوانند با شما بدون مشکلی ارتباط مستقیم برقرار کنند.

3.

طراحی صفحات اختصاصی

برای هر محصول و خدماتی که شرکتی موردنظر به مشتریان ارائه می دهد باید صفحه ای اختصاصی در نظر گرفت. از این طریق می توانید مخاطبین بیشتری برای وب سایت خود جذب کنید.

4.

رنگ های استاندارد

استفاده از زنگ بندی سازمان می توانید به شما کمک کند در کمترین زمان ممکن برندی حرفه ای و محبوب شوید. رنگ بندی وب سایت خود را با توجه به رنگ بندی سازمان انجام دهید.

5.

قرار دادن ویدیو

برای این که بتوانید محصولات یا خدمات خود را به بهترین شکل به مشتری معرفی کنید با گذاشتن ویدیو این کار را انجام بدهید در این صورت در مدت زمان کمی تبدیل به یک برند خواهید شد.

6.

فرم های اختصاصی

با ساخت فرم های اختصاصی می توانید نیاز مشتریان را برطرف کنید. فرم های اختصاصی شامل فرم های استخدام، نمایندگی، عضویت در خبرنامه، سفارش محصول و… می باشد.

ریسپانسیو بودن در طراحی سایت شرکتی مهم است؟

امروزه کاربران موبایلی سایت ها افزایش چشم گیری داشته و مردم زیادی اطلاعات خود را در هر زمینه ای از طریق مرورگرها جستجو می کنند. پس وجود نسخه ای از سایت برای نمایش روی موبایل ها و تبلت ها میتواند بازدید از سایت شما را افزایش دهد.

طراحی سایت شرکتی ریسپانسیو ، سایت شما را با دستگاه های موبایل و تبلت سازگار میکند و لزوما به منظور ایجاد یک سایت جداگانه برای کاربران موبایلی نیست.

مدتی است مرورگرها و به ویژه گوگل به این ویژگی امتیاز میدهند و سایتی که نسخه موبایلی دارد میتواند جایگاه بالاتری را در موتورهای جستجو داشته باشد ، به طور کلی و با توجه به مطالب و دلایل ذکر شده داشتن نسخه ریسپانسیو به نظر ضروری میرسد و در جلب مشتری تاثیر زیادی خواهد داشت.

طراحی سایت شرکتی - اهوراوب

مزایای طراحی سایت شرکتی

اگر می خواهید طراحی سایت شرکت شما به بهترین شکل انجام بشود نه تنها باید به نکات مهمی توجه داشته باشید بلکه باید به مزایای داشتن یک وب سایت شرکتی هم توجه ویژه ای داشته باشید.

ارتباط شبانه روزی با مشتری

طراحی وب سایت شرکتی حرفه ای به شما این امکان را میدهد تا به صورت شبانه روزی و به طور موثر با مشتریان خود در ارتباط باشید. آنها میتوانند به راحتی هر زمان و ساعتی رزومه و شرایط شما را بررسی کنند و مشکلات و خواسته های خود را درمیان بگذارند. 

افزایش اعتبار شرکت

طراحی سایت شرکتی اگر به طور حرفه ای انجام گیرد، میتواند اعتبار زیادی را برای سازمان شما ایجاد کند. در کنار طراحی لازم است تا تولید محتوا مناسب و جذاب و به روز برای سایت تولید شود تا مشتری را تشویق به بازدید از سایت و استفاده از آن کند.

بررسی ترافیک مشتریان شرکت

داشتن اطلاعاتی درباره این که چه میزان مشتری از سایت شما بازدید میکنند و چه نیازها و خواسته هایی دارند، از جنبه های مهم بازاریابی است و سود شما را از سایت افزایش خواهد داد. طراحی وب سایت شرکتی به شما کمک میکند تا با استفاده از ابزارهای رایگان، همچون گوگل آنالیتیک موقعیت بازاریابی و کسب و کار خود را تعیین کنید.

طراحی سایت شرکتی حرفه ای را از ما بخواهید !

برای همه سازمان ها و شرکت ها بالابردن توان رقابت و افزایش درآمد از طریق فروش حائز اهمیت است. یکی از روش های رسیدن به این هدف طراحی سایت شرکتی حرفه ای است.

برای اینکه بودجه شما هدر نرود و نتیجه مطلوب را از راه اندازی وب سایت خود بگیرید باید این کار را به یک تیم حرفه ای بسپارید. ما در طراحی سایت اهوراوب با سال ها فعالیت در این زمینه برای اینکه به هدفتان برسید در کنار شما خواهیم بود.

با طراحی سایت شرکتی به قله ی موفقیت نزدیکتر می شوید!

فعالیت در فضای گسترده ی اینترنت باعث می شود شما هر لحظه یا بهتر است بگوییم هر ثانیه به قله ی موفقیت نزدیکتر می شود و دیگر موفقیت و کسب درآمد بالا در حیطه ی کاریتان را یک آرزو نمی بینید.

طراحی سایت شرکتی و ارتباط راحت با مخاطبان

طراحی سایت شرکتی علاوه بر اینکه شما را به قله ی موفقیت نزدیک می کند ارتباط شما را با مشتریان راحت تر می کند و باعث می شود خدمات را بهتر به مشتریان ارائه دهید.

اکثر مردم برای اینکه محصول یا خدمات مورد نظرشان را پیدا کنند به اینترنت مراجعه می کنند ، حتی شمایی که در حال خواندن این مطلب هستید از اینترنت ما را پیدا کردید و در حال مطالعه هستید. پس نمی توان گفت که طراحی سایت مناسب نیست و نمیتوان روی آن سرمایه گذاری کرد.

وقتی طراحی سایت شرکتی مورد نظرتان را طراحی می کنید اطلاعاتی مفید را راجع به شرکت یا موسسه تان در اختیار مخاطبان زیادی از سراسر دنیا قرار می دهید و مخاطبان با مطالعه ی اطلاعات با شما تماس میگیرند و جهت بستن قرارداد و ملاقات حضوری به شرکت مراجعه می کنند.

با طراحی سایت شرکتی در روز میتوانید مشتریان بسیار زیادی بدست آورید و به همان قله ی موفقیت دست پیدا کنید.

هزینه های اضافی را جهت تبلیغات فراموش کنید!

وقتی طراحی سایت هم می تواند برای شرکتتان نقش بازاریاب ، تبلیغات موثر ، صرفه جویی در زمان و هزینه برای رسیدن به هدفتان را برای شما داشته باشد چرا راه های تبلیغاتی پر از هزینه های گزاف را انتخاب می کنید؟

امروزه هر کسی در هر صنفی سایت داشته باشد در نظر مخاطب یا مشتری با کلاس به نظر می رسد و اینکه هر مشتری روی آن شرکت حساب جداگانه ای باز می کند.

بنابراین برای رسیدن به هدفتان و قله ی موفقیت راه کوتاهی روبروی شماست ، کافیست شما در آن راه قدم بردارید.

سوالات متداول طراحی سایت شرکتی

بله، سایت های طراحی شده توسط تیم اهوراوب تا یکسال پشتیبانی فنی رایگان دریافت میکنند. برای پشتیبانی محتوا طی قرارداد سالیانه عمل خواهد شد.

تولید محتوا برای سایت های شرکتی شامل نوشتن مقاله، تولید محتوای تصویری و درج محصول و … میشود.

این مورد برای شرکت های بین المللی ضرروی می باشد اما اگر شما هم می خواهید یک وب سایت چند زبانه داشته باشید ما می توانیم پشتیبانی از چند زبان را برای وب سایت شما فراهم کنیم.

بله با طراحی سایت شرکتی امکانی را می توانید برای کاربران خود قرار دهید که در وب سایت عضو بشوند و راحت به اخبار و مطالب خاص خود دسترسی داشته باشند.

اگر خودتان اطلاعی درباره هاست ندارید شرکت طراحی سایت خرید هاست را برای شما انجام خواهد داد و یا در صورت نیاز به شما در این زمینه مشاوره خواهد داد.

بله ، هر نوع طراحی سایت شرکتی که توسط شرکت اهوراوب انجام می شود بدون استثناء از خاصیت ریسپانسیو بودن برخوردار است و در هر نمایشگری قابل رویت است.

 

نظرات (26)

  1. عمرانی
    آگوست 6, 2022

    سلام وقت بخیر. برای طراحی سایت شرکتی فقط از وردپرس استفاده میکنین؟ ما نیاز به یک تیم برای طراحی سایت کد نویسی شده اختصاصی داریم

    پاسخ دادن
    • آگوست 6, 2022

      سلام جناب عمرانی عزیز
      ممنون از اینکه همراه ما هستید . بله عمده سایتهای طراحی شده در پلتفورم وردپرس هست در صورتی که وردپرس نیازهای شمارو برآورده نکنه امکان برنامه نویسی بر پایه DNN هم وجود داره کارشناسان ما بعد از نیازسنجی و امکان سنجی پلتفورم مناسب شمارو خدمتتون اعلام میکنند.

      پاسخ دادن
  2. بهبودیان
    آگوست 9, 2022

    سلام. وقت بخیر و خسته نباشید
    باز طراحی سایت شرکتی و اضافه کردن مشاوره آنلاین، تغییر رنگ بندی و چیدمان و اضافه کردن چند صفحه جدید چقدر زمان میبره؟ آیا ممکنه این تغییرات رتبه های سایت رو تحت تاثیر قرار بده و افت داشته باشیم؟

    پاسخ دادن
    • آگوست 13, 2022

      سلام و درود
      جناب بهبودیان عزیز مدت زمان نوسازی سایت و بازطراحی و اضافه کردن موارد درخواستی بستگی داره به میزان دیتای سایت نوع طراحی مدنظر شما و نوع مشاوره آنلاینی که نیاز دارید به سایت اضافه بشه. معمولا نوسازی سایت کمی باعث افت رتبه میشه ولی تو مدت زمان کوتاهی با فعالیت مناسب روی سایت به رتبه های قبلی دست پیدا میکنید. اگر تمایل به دریافت مشاوره داشتین با شماره های موجود در سایت و یا واتس اپ ارتباط برقرار بفرمایید مشاوران ما در خدمتتون هستن.

      پاسخ دادن
  3. یوسف زاده
    آگوست 10, 2022

    سایت شرکتی فقط برای نمایش اطلاعات و نمونه کار هست یا امکان مشاوره و پشتیبانی آنلاین و ثبت نام کاربران برای اطلاع رسانی جشنواره های فروش و غیره دارن؟ ما فروش آنلاین نداریم اما قصد داریم اطلاعات کاربرانی که وارد سایت میشن رو داشته باشیم تا یک سری اطلاع رسانی ها رو انجام بدیم. چنین قابلیتی رو میتونین با طراحی سایت شرکتی ارائه بدید؟

    پاسخ دادن
  4. رهباریان
    آگوست 13, 2022

    سلام. ما برای شرکت تولید تجهیزات تصفیه آب نیاز به سایتی داریم که بتونه بیشتر برای برندینگ کاربرد داشته باشه. یعنی علاوه بر معرفی محصولات و پروژه ها به دو زبان انگلیسی و فارسی، از نظر ظاهر هم استانداردهای بین المللی رو داشته باشه. چون شرکت ما 30 سال سابقه فعالیت داره و قصد داریم سایت حرفه ای باشه. آیا در این زمینه میتونین همکاری داشته باشین و نمونه کار قابل قبول ارائه بدین؟

    پاسخ دادن
  5. شمشادیان
    آگوست 14, 2022

    قیمت طراحی سایت شرکتی با وردپرس چقدر هست؟ بر چه اساس تعیین میشه؟ چون صفحه طراحی سایت نرخ زدین و مشخص نیست که همه مدل سایت با نرخ یکسان طراحی میشن یا شرکتی ها ارزون تر هستن؟

    پاسخ دادن
  6. بهنامیان
    آگوست 16, 2022

    طراحی سایت حرفه ای یه نیاز برای هر شرکتی هست و تیمای زیادی رو تا امروز بررسی کردیم و خوشبختانه شما تونستین چیزی که همیشه مد نظرمون بوده رو در کمترین زمان ارائه بدید. با تشکر از شما

    پاسخ دادن
  7. mohammad
    آگوست 20, 2022

    ممنون از شما بابت طراحی بسیار عالی و حرفه ای تون. سایت شرکتی رو برای ما طراحی کردین و از نظر سرعت و فنی عالی بود و به همین دلیل خیلی خوب تونست رتبه بگیره خسته نباشید و خداقوت

    پاسخ دادن
  8. شمسائی
    آگوست 22, 2022

    یکی از بهترین ها در زمینه ی طراحی سایت شرکتی هستید. ممنون از تیم حرفه ای اهوراوب

    پاسخ دادن
  9. ظهوریان
    آگوست 22, 2022

    اگر بخواهم یک وب سایت شرکتی سفارشی برام انجام بدین آیا شما شرایط اقساطی هم برای طراحی دارین

    پاسخ دادن
  10. منصوری
    آگوست 23, 2022

    من خیلی دنبال طراحی سایت شرکتی اختصاصی و حرفه ای بودم و شما به خوبی تونستید همون سایتی که چیزی که مد نظرم بود رو طراحی کنین. ممنون از زحمات شما

    پاسخ دادن
    • آگوست 24, 2022

      درود بر شما
      خرسندیم که همراه شما هستیم و از خدمات ما راضی بودین،شاد باشید.

      پاسخ دادن
  11. کیهان نژاد
    آگوست 27, 2022

    سلام و عرض ادب
    تا چند مرحله سایت شرکتی بعد از طراحی بر اساس خواسته ما قابل ویرایش است؟ آیا محدودیت در این زمینه وجود داره؟

    پاسخ دادن
    • آگوست 28, 2022

      سلام بر شما جناب کیهان نژاد عزیز
      در مراحل طراحی سایت امکان ویرایش دیزاین و رنگها و .. در دو مرحله امکان پذیره و در صورت درخواست ویرایشهای بیشتر بر اساس زمان مورد نیاز برای ویرایش مورد نظر هزینه دریافت میشه. شاد باشید.

      پاسخ دادن
  12. گرگانی
    آگوست 28, 2022

    سلام و عرض ادب
    واقعیت اینه من تخصص زیادی در کسب و کارهای آنلاین ندارم و به تازگی میخوام سایت شرکتی راه اندازی کنم. اما چون آشنا نیستم با این حوزه ها به دنبال فردی هستم که بتونه علاوه بر طراحی، مشاوره بده که چه کاری باید انجام بده و سایت چطور باشه و چه قابلیت هایی داشته باشه تا نتیجه خوبی داشته باشه. این خدمات رو در کنار طراحی انجام میدین؟ متشکرم

    پاسخ دادن
  13. بروجردی
    آگوست 30, 2022

    سلام و عرض احترام. ممنون از خدمات دهی بسیار خوب و حرفه ای این تیم. طراحی شما تاثیر بسیار زیادی بر افزایش فروش و دریافت پروژه های متعدد داشت. موفق باشید

    پاسخ دادن
  14. عابدینی
    سپتامبر 3, 2022

    آیا در مرحله پشتیبانی و بعد از طراحی سایت شرکتی خطاهای فنی مربوط به سرعت و غیره را برطرف میکنید یا این خدمات برای سئو هست؟

    پاسخ دادن
  15. noori
    سپتامبر 4, 2022

    سلام. برای یک سایت شرکتی، که فروشگاه آنلاین داره، میتونیم هزینه رو به صورت اقساط و در طی مراحل مختلف طراحی پرداخت کنیم؟

    پاسخ دادن
  16. bayatian
    سپتامبر 5, 2022

    سلام برای طراحی سایت شرکتی اقساطی ابتدای کار پیش پرداخت دریافت می کنید؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 7, 2022

      درود بر شما
      بله در همه پروژه ها پیش پرداخت برای شروع کار الزامی است.

      پاسخ دادن
  17. sabuhi
    سپتامبر 7, 2022

    سایت شرکتی که سرعت روی موبایل و دسکتاپ A و پرفورمنس 100 باشه تحویل میدین؟ انتخاب هاست مناسب با شماست؟

    پاسخ دادن
  18. مغدادیان
    سپتامبر 10, 2022

    سلام مدت زمان تحویل طراحی سایت های شرکتی چند زبانه هم مشابه سایت های دیگه س؟ روی پکیج ها چیزی در این زمینه مشخص نکردین

    پاسخ دادن
  19. منصورزاده
    سپتامبر 11, 2022

    بعد از طراحی سایت برای شرکت امکان صدور فاکتور رسمی دارید؟ شرکت ترجیحش بر این هست که با شرکتای ثبت شده و رسمی همکاری کنه و متاسفانه اغلب طراحان سایت این قابلیت رو ندارن

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 12, 2022

      سلام و درود بله حتما فاکتور رسمی هم میتونیم براتون صادر کنیم مشکلی نیست

      پاسخ دادن
  20. یگانه
    سپتامبر 12, 2022

    با سلام
    برای وب سایت شرکتی سفارشی با ظاهر کاملا اختصاصی آیا شما شرایط اقساطی هم دارین؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.