طراحی سایت سیسمونی - اهوراوب

طراحی سایت سیسمونی

طراحی سایت سیسمونی چه اهمیتی دارد؟ نوزادان کودکان به سرعت رشد می کنند بیش از آن چه که شما فکر کنید پس به همان اندازه افرادی که فروشگاه سیسمونی دارند هم باید رشد چشم گیری داشته باشند. واضح است که خرید آنلاین لوازم کودک با شتاب بیشتری انجام می شود.

طبق نظر سنجی که توسط پدران و مادران انجام شده است آن ها اعتقاد به این دارند که خرید آنلاین سیسمونی لذت بیشتری تا خرید حضوری دارد. با توجه به آماری که به دست آمده است خرید آنلاین سیسمونی 20% بیشتر از خرید حضوری انجام می شود. با طراحی سایت سیسمونی شما این امکان را پیدا می کنید که فروش خود را تا 20% و حتی بیشتر افزایش دهید. دلیل این که افراد امروزه ترجیح می دهند از فروشگاه آنلاین سیسمونی خرید انجام بدهند چیست؟

اولین موردی که می توان به آن اشاره کرد این که مادر با خرید حضوری خسته می شود و مهمتر از همه به قدری تنوع مارک ها و محصولات زیاد است که باید چند روزی را صرف گشتن در بازار کنند تا محصولات موردنظر خود را خریداری کنند و نکته ای که در این زمینه باید به آن اشاره کرد این است که مادر باید به دنبال بهترین مارک ها بگردد برای یک مادر این کار سخت نیست؟

ارسال به سراسر کشور با طراحی سایت سیسمونی

با طراحی سایت فروشگاه سیسمونی امکانات زیادی را در اختیار مشتریان قرار خواهید داد. حساب کنید که شما تنها به فروش حضوری بسنده کرده اید و فروشگاه شما در شهر تهران می باشد پس با وجود این شرایط شما تنها می توانید مشتریانی در شهر تهران داشته باشید اما وقتی می توانید با فروش آنلاین در سراسر کشور فروش داشته باشید چرا این کار را انجام نمی دهید؟

یک وب سایت سیسمونی به شما این امکان را می دهد که به صورت آنلاین ، شبانه روزی در سراسر کشور خدمات خود را به مشتریان ارائه بدهید. برای سفارش طراحی سایت می توانید با مجموعه اهوراوب در ارتباط باشید تا بهترین تجربه ها را در این زمینه به دست بیاورید. روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت سیسمونی - طراحی سایت فروشگاهی

به دنبال طراحی سایت برای مشاغل خود هستید؟

طراحی سایت سیسمونی - سفارش طراحی سایت

ویژگی های قالب استاندارد برای طراحی سایت سیسمونی

در زمان طراحی سایت سیسمونی باید به موردی که بیش از همه اهمیت بدهید قالب سایت می باشد. قالبی که برای طراحی سایت فروشگاهی خود در نظر می گیرد باید استاندارد و مناس باشد. ویژگی هایی که قالب یک فروشگاه آنلاین سیسمونی باید داشته باشد را در زیر بخوانید:

قالب ریسپانسیو: قالب ریسپانسیو به کاربران این امکان را می دهد که با هر دستگاهی که می خواهند وارد وب سایت شوند. این دستگاه ها شامل تلفن همراه ، لب تاپ ، تبلت و… می شود. با طراحی سایت ریسپانسیو با اندازه ی دستگاه ها رزولوشن صفحه نیز کم یا زیاد خواهد شد بدون آن که مشکلی برای وب سایت پیش بیاید.

استفاده از تایپوگرافی: با استفاده از کلاس CSS شما به راحتی می توانید قابلیت استفاده از استایل های تایپوگرافی را داشته باشید.

کدهای کوتاه: کدهای کوتاه وظیفه دارد استایل های متفاوت جداول ، فونت ها ، آیکن ها را فراخوانی کند.

امکاناتی که با طراحی سایت سیسمونی خواهید داشت!

مهمترین نکته ای که در طراحی سایت سیسمونی آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار می باشد خاص بودن آن است. تا به حال به وب سایت هایی که لوازم نوزاد را می فروشند سری زده اید؟ اگر وارد این وب سایت ها بشوید با امکانات آن ها آشنا خواهید شد.

شما هم می توانید یک فروشگاه آنلاین سیسمونی برای خود راه اندازی کنید اما باید به این توجه داشته باشید امکاناتی که زیادی را اختیار مشتریان قرار دهید. با طراحی سایت آنلاین سیسمونی شما چه امکاناتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهید؟ به موارد زیر توجه داشته باشید:

دسته بندی محصولات

قرار دادن گالری برای تماشای محصولات

خرید به صورت آنلاین از طریق درگاه الکترونیکی

درج صفحه جدیدترین و پرفروش ترین ها

معرفی محصولات همراه با تصاویر و اطلاعات

قرار دادن صفحات درباره ما و تماس با ما

فلیتر کردن محصولات بر اساس نیاز

قرار دادن برندهای سیسمونی

اخبار درباره ی سیسمونی

بهترین طراحی سایت فروشگاه سیسمونی را از ما بخواهید!

برای طراحی سایت سیسمونی موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بتوانید با کمترین هزینه بهترین وب سایت را داشته باشید. تیم حرفه ای اهوراوب می تواند یک وب سایت اختصاصی سیسمونی برای شما طراحی کند. مجموعه اهوراوب علاوه بر ارائه خدمات طراحی سایت ، خدماتی همچون سئو ، تولید محتوا و… را نیز به مشتریان ارائه می دهد.

اگر می خواهید مدت زمان کمی به صفحه اول برسید و فروش بالایی داشته باشید در کنار طراحی سایت حتما خدمات سئو را دریافت کنید. برای اطمینان بیشتر به ما حتما نمونه کارهای ما را ببینید و در ادامه برای سفارش طراحی سایت با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول طراحی سایت سیسمونی

خرید هاست را خودتان می توانید انجام بدهید اما اگر در این زمینه اطلاعات کاملی را ندارید این کار را به مجموعه اهوراوب بسپارید.

این مورد به درخواست کارفرما است ، یعنی کارفرما می تواند تعیین کند بعد از طراحی وب سایت چه کسی نگهداری و مدیریت وب سایت را انجام بدهد.

نظرات (10)

  1. فتحعلی زاده
    آگوست 27, 2022

    سلام وقت بخیر
    یک نمونه سایت سیسمونی خارجی انتخاب کردیم و قصد داریم کاملا مشابه با آن طراحی کنیم. یکی از همکاران شما رو معرفی کردن. لطفا شرایط کار و همکاری را بفرمایید

    پاسخ دادن
  2. بینائی فر
    آگوست 28, 2022

    سلام سایت فروش سیسمونی چند زبانه قصد داریم راه اندازی کنیم. آیا این سایت ها با وردپرس طراحی میشن؟ امنیت دارن و به مرور امکان ارتقا وجود داره؟ با تشکر

    پاسخ دادن
  3. سیمایی
    آگوست 30, 2022

    درود بر شما
    سایت فروش اینترنتی سیسمونی با دامنه 2 ساله داریم اما به دلیل اشتباهات زیاد در طراحی در سئو به مشکل خوردیم. به همین دلیل قصد طراحی مجدد داریم. آیا تغییر در طراحی قبل هزینه کمتری نسبت به طراحی مجدد به صورت کامل داره؟

    پاسخ دادن
  4. ناظران
    سپتامبر 3, 2022

    ما تولیدکننده سیسمونی هستیم و متاسفانه مشتریان زیادی نداریم، بنظرتون اگه ‌از طراحی سایت سیسمونی استفاده کنم میتونم مشتریان بیشتری داشته باشیم؟

    پاسخ دادن
  5. ذاهدی
    سپتامبر 5, 2022

    برای طراحی سایت فروش اینترنتی سیسمونی تا چه مدت پشتیبانی میدین؟ ایا ورود محصولات هم در دوره پشتیبانی توسط شما انجام میشه؟

    پاسخ دادن
  6. داوری
    سپتامبر 7, 2022

    سلام طراحی سایت فروشگاه سیسمونی خوبی داریم اما بنظرم مدت پشتیبانی خیلی کمه و حداقل باید یکسال باشه. چون بعد از یکسال تعداد محصولات زیاد میشه و ممکنه اشکالات سایت مشخص بشه

    پاسخ دادن
  7. خاکبازیان
    سپتامبر 10, 2022

    سلام آیا تعمیر سایت و رفع اشکالاتی که بعد از طراحی سایت سیسمونی بوجود میاد بر عهده شماست و بدون هزینه انجام میشه؟

    پاسخ دادن
  8. ناهید رادمنش
    سپتامبر 12, 2022

    سلام. امکان طراحی سایت فروشگاه سیسمونی اقساطی وجود داره؟

    پاسخ دادن
  9. کریمی راد
    سپتامبر 14, 2022

    با توجه به رقابت زیاد برای فروش اینترنتی، آیا طراحی سایت سیسمونی میتونه در حال حاضر موفق باشه و امید داشته باشیم به فروش از این روش؟

    پاسخ دادن
  10. خیری
    سپتامبر 18, 2022

    سلام روز بخیر. شما بعد از طراحی سایت سیسمونی اطلاعات محصولات رو وارد می کنید؟ عکس و توضیحات محصول

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.