طراحی سایت تعمیرگاه خودرو

طراحی سایت تعمیرگاه خودرو

طراحی سایت تعمیرگاه خودرو چه کمکی به این کسب و کار می کند؟ شاید تصور کنید که هیچ کسی در اینترنت به دنبال تعمیرگاه خودرو نمی گردد در واقع باید بگوییم که این تصور کاملا اشتباه می باشد. چرا که میانگین ماهانه جستجو کاربران در اینترنت برای پیدا کردن تعمیرگاه خودرو 4 میلیون بار می باشد.

کلمات دیگری که مربوط به تعمیرگاه خودرو می باشد نیز جستجوهای زیادی داشته اند. در این صورت است که می توان گفت طراحی سایت تعمیرگاه خودرو چه کمکی به کاربران درون اینترنت می تواند بکند. اگر شما طراحی سایت را برای تعمیرگاه خودروی خود انجام بدهید از مزایایی برخوردار می شوید؟

در ادامه درباره ی این موضوع می خوانید. همه ی کاربران برای رفع نیازهای خود در اینترنت موضوع موردنظر خود را جستجو می کنند چه بهتر که کاربران به دنبال دریافت خدمات تعمیر خودرو باشند و شما یک وب سایت برای خود داشته باشید تا بتوانید نیازهای آن ها را برطرف کنید. شما می توانید از طریق وب سایتی که دارید نیازهای مشتریان خود را برطرف کنید اما برای این که بتوانید این کار را انجام بدهید بهتر است یک وب سایت اختصاصی برای کسب و کار خود داشته باشید.

طراحی سایت تعمیرگاه خودرو را با الگوهای آماده انجام ندهید!

یکی از مواردی که باید در زمان طراحی وب سایت تعمیرگاه خودرو به آن توجه داشته باشید این است که بتوانید از الگوهای آماده برای طراحی سایت استفاده نکنید. الگوهای آماده بدی که دارند این است که باعث می شوند شبیه دیگران دیده شوید اما وقتی بتوانید طراحی سایت را به صورت اختصاصی انجام بدهید مطمئن هستید که شبیه شما کسی وجود ندارد.

شاید هزینه ی طراحی سایت اختصاصی کمی بالا به نظر برسد اما چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که بتوانید متفاوت تر از دیگران دیده شوید. چرا که در این صورت کاربران به شما راحت تر اعتماد می کنند و به راحتی این موضوع را قبول می کنند که اعتماد کردن به شما خوب است. با طراحی سایت سفارشی برای تعمیرگاه خود می توانید تمام نیازهای مشتریان خود را در هر زمینه ای برطرف کنید.

طراحی سایت با استفاده از الگوهای آماده فقط باعث می شود کاربران به شما اعتماد کمتری کنند و به سراغ رقبای شما بروند. پس سعی کنید در زمان طراحی سایت تعمیرگاه به فکر یک وب سایت اختصاصی برای خود باشید نه چیز بیشتری!

طراحی سایت تعمیرگاه خودرو - طراحی سایت

چرا طراحی سایت تعمیرگاه خودرو را به اهوراوب بسپاریم؟

موارد زیر بخوانید و متوجه بشوید که چرا باید طراحی سایت تعمیرگاه خودرو خود را به اهوراوب بسپارید:

طراحی سایت اختصاصی و مدرن با توجه به درخواست شما

پس از تحویل وب سایت امکان تغییرات وجود دارد

مشاوره در تمام مراحل طراحی سایت

رعایت شدن تمام اصول سئو در تمام برگه ها

پشتیبانی از وب سایت شما

انجام طراحی سایت در کمترین زمان

اهمیت طراحی سایت تعمیرگاه خودرو

به نظر شما چرا طراحی سایت تعمیرگاه خودرو از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؟ وجود این کسب و کار در اینترنت می تواند کمک زیادی به شما کند تا نیازهای خود را برطرف کنید. برای مثال یکی از کمک هایی که به مشتریان می کند این است که به صورت شبانه روز می توانند به تمام خدمات شما دسترسی کاملی داشته باشند این موضوع می باشد باعث افزایش روز افزون تعداد مشتریان شما بشود.

مورد بعدی که می توان به آن اشاره کرد این است که با طراحی سایت مدرن افراد زیادی با تعمیرگاه شما آشنا می شوند و در صورت نیاز به دریافت خدمات به شما مراجعه کنند. می خواهید بهترین وب سایت را برای تعمیرگاه خود داشته باشید؟ بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید تا بهترین وب سایت را برای خود داشته باشید و از آن کسب درآمد کنید.

سوالات متداول طراحی سایت تعمیرگاه خودرو

هزینه طراحی سایت تعمیرگاه براساس مواردی مختلفی محاسبه می شود و نمی توان یک هزینه ی ثابت برای آن در نظر گرفت با مجموعه اهوراوب تماس بگیرید و درباره ی هزینه ی طراحی سایت از ما سوال بپرسید.

نظرات (23)

  1. کیهانی
    آگوست 7, 2022

    سلام بر تیم اهوراوب. چند سال قبل برای ما سایت تعمیرگاه خودرو طراحی کردین و واقعا رضایت کامل داشتیم. مخصوصا اینکه سایت سرعت بالایی داره و از نظر سئو همه استانداردها رعایت شده. ممنون و خسته نباشید

    پاسخ دادن
    • آگوست 9, 2022

      سلام جناب کیهانی عزیز
      از اینکه عملکرد تیم ما تونسته رضایت رو در شما ایجاد کنه بسیار خرسندیم و از اینکه نظرتون رو با ما درمیون گذاشتین کمال تشکر رو داریم.

      پاسخ دادن
  2. علی کیوانلو
    آگوست 9, 2022

    سلام آیا طراحی سایت تعمیر خودرو که انجام میدین گارانتی داره؟ برای حل مشکلاتی که ممکنه در آینده برای سایت رخ بده چه خدماتی ارائه میدین؟ چون در ابتدای کار و زمان تحویل گرفتن پروژه ممکنه نتونیم تمام جوانب کار رو تست کنیم و به مرور و با گذشت زمان خودشون رو نشون بدن

    پاسخ دادن
    • آگوست 13, 2022

      سلام وقت بخیر همراه گرامی
      بله همه سایتهای طراحی شده توسط مجموعه ما گارانتی دارن. طی یکسال گارانتی هر مشکلی باشه رایگان حل میشه و سالهای بعد هم به صورت پشتیبانی سالیانه هر زمان مشکل احتمالی پیش بیاد براتون حل میکنیم. میتونین مطمئن باشین هر مشکلی پیش بیاد قابل رفع هست.

      پاسخ دادن
  3. داوریان
    آگوست 10, 2022

    سلام یه سوال داشتم، چرا برای طراحی سایت تعمیر خودرو همه از رنگای آبی تیره استفاده میکنن؟ بنظرم اصلا خوب نیست تا این اندازه روی یک رنگ تمرکز کردن و بهتره طرح متفاوت باشه

    پاسخ دادن
  4. سعید خیبریان
    آگوست 13, 2022

    سلام ما به یک سایت تعمیرگاه خودور نیاز داریم که تعمیرکاران مختلف معرفی بشن و از این طریق مشتری بتونه تعمیرکار رو خود ش انتخاب کنه. مشابه کاری که پونیشا و سایت انجام میدم دارن ارائه میدن. آیا چنین سایتی رو میتونین طراحی کنین؟

    پاسخ دادن
  5. javadian
    آگوست 14, 2022

    سلام بر شما. آیا طراحی سایت تعمیر خودرو همراه با طراحی لوگو انجام میشود؟ علاوه براین، آیا امکان بهینه سازی و سئو بعد از طراحی توسط همین تیم وجود دارد یا خیر؟

    پاسخ دادن
    • آگوست 14, 2022

      درود بر شما
      بله میتونین پکیج طراحی سایت و طراحی لوگو و سئو رو با هم انتخاب کنید. امکان گرفتن کد مالیاتی ، درگاه پرداخت و نماد اعتماد هم داریم. کلیه سایتها هم امکان گسترش دارن. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر لطفا از طریق واتس اپ با ما در تماس باشید.

      پاسخ دادن
  6. توسلی
    آگوست 16, 2022

    سایت تعمیر خودرو چه قابلیت هایی باید داشته باشه؟ خیلی از همکاران ما سایت راه اندازی کردن اما برای من هنوز سواله که چه دلیل و سودی داره این کار؟ ما خدمات آنلاین نداریم

    پاسخ دادن
  7. کشاورزی
    آگوست 20, 2022

    سلام به تیم حرفه ای اهوراوب. من از طریق یکی از همکارانم با خدمات شما آشنا شدم و تمایل دارم تجربه خیلی خوب همکاری با شما رو اعلام کنم. طراحی حرفه ای و پشتیبانی بسیار خوب که با صبر زیاد سایت تعمیر خودرو کاملا مطابق خوساته ما طراحی کردن

    پاسخ دادن
  8. امیرعلی
    آگوست 22, 2022

    سلام سایت تعمیر خودرو رو قبلا طراحی کردیم و خیلی مشکلات داره. الان قصد داریم یه بخش برای دانلود ویدئووهای آموزشی تعمیرات خودرو هم به سایت اضافه بشه. آیا سایت رو باید مجدد طراحی کنیم یا همین سایت فعلی رو میشه تغییر داد. سایت وردپرسی هست و فقط محتوای متنی برای معرفی خدمات ارائه شده و قابلیت خاصی نداره

    پاسخ دادن
  9. منصوریان
    آگوست 22, 2022

    ممکنه سایتی که قبلا طراحی شده رو مجدد طراحی کنید و یکسری از بخش هاشو تغییر بدید؟ من یک سایت قدیمی تعمیر خودرو دارم ولی از طراحی شما خیلی تعریف شنیدم و نمونه کارهای خوبی دارین میخوام برام تغییرات انجام بدید که سایتم بهتر بشه.

    پاسخ دادن
  10. علی
    آگوست 23, 2022

    سلام من یک سایت قدیمی تعمیر خودرو دارم که برای اطلاع رسانی و انتشار مقالات آموزشی هست و الان می خوام با طراحی سایت جدید و بازسازی بخش فروشگاه آنلاین رو به سایت اضافه کنید. آیا قالب باید به طور کامل تغییر کنه یا روی همین قالب فعلی میشه این امکان رو اضافه کرد؟

    پاسخ دادن
    • آگوست 23, 2022

      سلام وقت بخیر
      برای گسترش و توسعه سایتتون باید وبسایت فعلی و امکاناتش بررسی بشه و در صورتی که تم فعلی سایت شما امکان افزودن بخش فروشگاه رو داشته باشه این بخش بهش اضافه میشه در غیر اینصورت سایت جدید با امکانات مورد نیاز شما براتون طراحی میشه. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

      پاسخ دادن
  11. محمودزاده
    آگوست 27, 2022

    سلام هزینه های طراحی سایت تعمیر خودرو چطور هست؟ آیا اقساطی و در چند مرحله میشه پرداخت کرد؟

    پاسخ دادن
  12. شیرازی
    آگوست 28, 2022

    سلام وقت بخیر
    متفاوت بودن برای ما خیلی مهم هست و سایت تعمیرخودرویی که برای ما طراحی کردین دقیقا با تفکر ما سازگار بود. ممنون از همکاری بسیار خوب شما

    پاسخ دادن
  13. محمودی
    سپتامبر 3, 2022

    با طراحی سایت تعمیر خودرو که برای ما انجام دادید خیلی پیشرفت کردیم و مشتری هامون دو برابر شده. ممنون از شما و با آرزوی موفقیت روز افزون

    پاسخ دادن
  14. کواکبیان
    سپتامبر 5, 2022

    سلام سایت تعمیر خودرو که هدف اصلی نمایش ویدئوهای آموزشی باشه تا از این طریق ترافیک افزایش پیدا کنه و برای تبلیغات استفاده کنیم چند وقت زمان برای طراحی لازم دارد؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 7, 2022

      درورد بر شما
      زمان لازم برای طراحی سایت بر اساس نیاز شما براورد میشه لطفا با مشاوران ما موارد مورد نیازتون در سایت رو درمیان بگذارید تا بهتر راهماییتون کنن. موفق باشید.

      پاسخ دادن
  15. سینایی
    سپتامبر 7, 2022

    سلام راهی برای کمتر شدن قیمت طراحی سایت تعمیرگاهی وجود داره؟

    پاسخ دادن
  16. جنتیان
    سپتامبر 10, 2022

    سایت تعمیر خودرو که بشه نوبت دهی و رزرو اینترنتی داشته باشه رو چند وقته میتونین طراحی کنین؟ دو سه ماه زمان نداریم و میخوایم خیلی سریع این کار انجام بشه و یکی از دوستان تیم شما رو معرفی کرد. لطفا در صورت امکان همکاری اطلاع بدین. با تشکر

    پاسخ دادن
  17. sharam
    سپتامبر 12, 2022

    سلام و خسته نباشید. من هیچ اطلاعی از سایت تعمیر خودرو ندارم، آیا این سایت تاثیری روی فروش و جذب مشتری داره؟ چون ما خدمات حضوری داریم و فروش محصول نیست که بشه اینترنتی انجام داد. سپاس

    پاسخ دادن
  18. جهرمیان
    سپتامبر 18, 2022

    سلام. همکاری با شما برای راه اندازی سایت خدمات تعمیر خودرو مزایای بسیار زیادی برای ما داشت. موفق باشید

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.