طراحی سایت گردشگری

طراحی سايت گردشگری یا آژانس مسافرتی به صاحبان آژانس‌ مسافرتی و مسافران کمک می‌کند تا بتوانند علایق و یا تجربه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آژانس‌ های مسافرتی می‌توانند قبل از سفر، با معرفی جاذبه‌های مقصد و یا یک برنامه سفر کامل، حس یک سفر آسوده را به مشتریان خود القا کنند.

طراحی سايت گردشگری حرفه ای اين امكان را ايجاد می كند تا تمام خدمات و سرويس ها از قبيل رزرو هتل ، بليط هواپيما ، رزرو وسايل نقليه ، رزرو انواع پكيج های تور ، رزرو انواع خدمات در مقصد مانند تور ، خودرو ، رستوران مراكز خريد ساعات حركت وسايل نقليه ، معرفی جاذبه های گردشگری و خيلی موارد ديگر را برای گردشگران فراهم کنید و باعث صرفه جويی در زمان و هزينه شما می شود.

در دنیای امروز و با توجه به افزایش تقاضای گردشگری در جهان بهترین و راحت ترین راه رقابت در صنعت توریسم و جذب گردشگر، از طریق وب سایت ها می باشد. شما از این طریق میتوانید هم به گردشگران در دنیا اطلاعات لازم درباره مکان های توریستی را بدهید و هم توان رقابتی خود را برای افزایش درآمد از طریق جذب توریسم بیشتر کنید.

چرا به طراحی سایت گردشگری نیاز داریم ؟

در طراحی سايت گردشگری، نكته خيلی مهم بروز بودن و آنلاين بودن است. لازم است تا خدماتی مانند پكيج های گردشگری و مسافرتی، ساعت دقيق پرواز هواپيما يا حركت اتوبوس، قطار و كشتی، امکان رزرو هتل ها ، رستوران ها و دیگر اطلاعات كافی در مورد جاذبه های گردشگری و از همه مهم تر مسير يابی و نقشه بعد به روز و در دسترس باشد. در صورت آپدیت نبودن اطلاعات و یا نادرست بودن آن میزان بازدید از سایت به شدت کاهش می یابد و رتبه سایت نزول پیدا میکند.

به یاد داشته باشید که برای کسب درآمد کافی و سود لازم از سایت باید تمام این اطلاعات دقیق و به روز باشد تا شما بتوانید مخاطبین بیشتری را جذب کنید. بهرت است همیشه از اخبار و اطلاعات به روز در سایت استفاده شود تا بتوانید یک سایت محبوب و پرکابرد داشته باشید.

در حقیقت رعایت این اصول و قوانین و به روز بودن سایت، رتبه شما را نزد موتورهای جست و جو بالا میبرد و البته گوگل بالاترین رتبه را به سایت های کاربرپسند خواهد داد. مردمی که به دنبال سفر یا دست یابی به اطلاعات درباره جاذبه های گردشگری هستند، به سایت های معتبر سر میزنند و علاوه بر آن گوگل همیشه بهترین سایت را در ردیف اولین پیشنهاد ها قرار خواهد داد.

طراحی آژانس گردشگری - اهوراوب

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

امکانات سایت گردشگری

ایجاد صفحه برای نظرات و تجربیات مشتریان که میتواند برای گردشگران و تور لیدرها بسیار جذاب و مورد توجه باشد.

معرفی تورها و برنامه های سفر برای گردشگران و امکان به روزرسانی تورها و پکیج ها و قرار دادن تورهای جدید. این کار به سئو سایت شما و افزایش بازدید از آن کمک زیادی خواهد کرد.

امکان معرفی شرکت های مسافرتی و آژانس های مختلف و خدمات گردشگری آنها که میتواند دسترسی کاربر را بیشتر کند.

امکان رزرو آنلاین بلیت و ایجاد درگاه پرداخت برای سهولت دریافت و پرداخت مشتریان و روزرو آسان توسط آنها.

مزایای طراحی سایت گردشگری

از مهم ترین مزایی که طراحی سایت گردشگری برای شما به همراه دارد این است که اگر به صورت حرفه ای و تخصصی انجام شده باشد، قادر خواهید بود افراد بسیار زیادی را به سایت خود جذب کنید. زیرا امروزه تعداد افرادی که سفر میکنند مدام در حال افزایش است و این افراد همواره به دنبال مرجعی معتبر برای کسب اطلاعات دقیق درباره ی مکان های تفریحی هستند.
به همین دلیل است که اگر طراحی سايت گردشگری شما به صورت تخصصی پیاده سازی شده باشد می تواند برای شما بسیار سودمند باشد، زیرا افراد به راحتی از سایت شما بازدید کرده و بعد از تصمیم نهایی به رزرو بلیط می پردازند در این صورت نگرانی برای آمدن افراد به محل کار خود نخواهید داشت زیرا از طریق طراحی سایت گردشگری قادر خواهید بود به صورت شبانه روزی به کاربران خود سرویس دهی کنید.

طراحی سايت گردشگری - شرکت اهورا وب

سئو سایت گردشگری

اگر شما بهترین و زیباترین طراحی سایت گردشگری را  انجام داده باشید که شامل غنی ترین اطلاعات ممکن درباره تمامی مکان های گردشگری دنیا باشد ، اگر کسی از وجود آن اطلاعی نداشته باشد سایت شما هیچ ارزشی نخواهد داشت.

برای مطلع کردن افراد از سایت شما راه های متفاوتی وجود دارد که مشهور ترین آن ها تبلیغات گوگلی است. اما دقت کنید که  وب سایت شما ابزاری جهت کمک به کسب و کار شما می باشد و نباید در ابتدا خودش هزینه زیادی را در بر بگیرد.

پس باید در ابتدا کم هزینه ترین راه را برای افزایش بازدید سایت گردشگری خود انتخاب کنید، که آن راه انجام سئو برای سایت شماست. وب سایت شما باید کاملا اصولی و بهینه برای موتورهای جستجو مثل گوگل طراحی شده باشد تا به عنوان مثال با تایپ عبارت “مکان های تاریخی یزد” ، وب سایت شما در صفحه اول نمایش نتایج گوگل قرار بگیرد . این جایگاه مشروط به سئو کردن سایت است که کاری کاملا تخصصی است و نیاز به کار حرفه ای دارد.

طراحی سایت

نکات مهم در طراحی سایت گردشگری

داشتن ظاهری زیبا و کاربر پسند مهم ترین نکته در طراحی سایت گردشگری میباشد. یعنی در طراحی سایت گردشگری باید اصول زیبا شناختی را رعایت کنید تا هر کسی با هر سلیقه ای به سایت شما جذب شود.

دسترسی کامل کاربران به اطلاعات تور ، هتل و … ،  قرار دادن امکانات  رزرو تور ، مشاهده ی قیمت ها به صورت کامل و نمایش صحیح اطلاعات از جمله مواردی است که در طراحی سایت گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد.

بهتر است امکان رزرو آنلاین هتل ها، تور ها و یا بلیط های مسافرتی را در سایت گردشگری خود قرار دهید در این صورت نیازی نیست تا مشتریان به محل کار شما مراجعه حضوری داشته باشند و بعد از رزرو آنلاین قادر خواهند بود از طریق درگاه پرداخت آنلاینی که در سایت خود قرار دادید مبلغ را پرداخت کنند.

سوالات متداول طراحی سایت گردشگری

خیر برای طراحی سایت گردشگری یکی از جذاب ترین بخش ها، آپلود عکس و ویدئو است. به این منظور فضای گافی جهت گذاشتن انواع عکس و ویدئو وجود خواهد داشت. چنین محتوایی به سئو سایت کمک زیادی میکند.

 

برای نمایش بهتر صفحات سایت روی گوشی های موبایل و انواع نمایشگرها نیاز است تا طراحی سایت ریسپانسیو انجام گیرد.

نظرات (11)

  1. چمرانی
    آگوست 27, 2022

    ما سایت گردشگری داریم و حالا تصمیم داریم به فروشگاه تبدیل بشه. یعنی این سایت به عنوان مجله فعالیت کنه و در اصل محصولات گردشگری آنلاین بفروشیم. امکان طراحی این دو در کنار هم هست؟ به سئو آسیب وارد نمیشه؟

    پاسخ دادن
  2. قیومی
    آگوست 28, 2022

    سلام سایت گردشگری با قابلیت تور مجازی میتونین طراحی کنین؟ این سایت ها قیمت بالایی دارن یا میشه با وردپرس و با قیمت ارزان راه اندازی کرد؟

    پاسخ دادن
  3. علائی
    آگوست 30, 2022

    سلام. قصد دارم سایت گردشگری راه اندازی کنم که فقط ویدئوهای جذاب نمایش بده. این سایت ها نیاز به امکانات و سرمایه زیادی داره؟ شما میتونین چنین سایتی رو راه اندازی کنید؟

    پاسخ دادن
  4. لاهیجانی
    سپتامبر 3, 2022

    سلام بر شما. سایت مجله گردشگری آنلاین برای ما طراحی کردین و تمایل دارم رضایتمندی خودم و سایر افراد تیم رو اعلام کنم. بسیار حرفه ای طراحی شده و سرعت بالا و طراحی زیبایی داره. ممنون از زحمات شما

    پاسخ دادن
  5. شکری
    سپتامبر 4, 2022

    سلام با توجه به اینکه در طراحی سایت گردشگری ظاهر و رابط کاربری اهمیت بسیار زیادی داره، آیا امکان قالب کاملا اختصاصی بر اساس نظر ما وجود دارد یا خیر؟ بسیاری از سایت های گردشگری متاسفانه شبیه به هم هستن و این حرفه ای نیست.

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 12, 2022

      سلام و درود
      بله حتما امکان اختصاصی سازی سایت وجود داره.

      پاسخ دادن
  6. farshad
    سپتامبر 5, 2022

    سایت گردشگری که برای معرفی جاذبه ها، غذا و سوغات ایران و سایر کشورها باشه چقدر طول میکشه طراحی کنین؟ با قالب آماده نیاز داریم که ارزون تر باشه. متشکر

    پاسخ دادن
  7. محمودیان
    سپتامبر 7, 2022

    سیستم رزواسیون سایت گردشگری رو با چه زبانی مینویسین؟

    پاسخ دادن
  8. bayatian
    سپتامبر 10, 2022

    سلام سایتی که بشه کدهای تخفیف اماکن گردشگری و تفریحی رو قرار داد و از این طریق بلیط فروخت، آیا با وردپرس طراحی میشه؟

    پاسخ دادن
  9. یکتا
    سپتامبر 11, 2022

    سلام با توجه به تعداد زیاد قابلیت هایی که سایت های گردشگری باید داشته باشن، آیا امکان مشاوره در این زمینه وجود داره؟ مرحله مشاوره هزینه خاصی داره؟

    پاسخ دادن
  10. سروری
    سپتامبر 13, 2022

    سلام هزینه طراحی سایت گردشگری همراه با ثبت دامنه و ثبت نقشه گوگل و وارد کردن اطلاعات اولیه هست یا نرخ این وارد جدا محاسبه میشن؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.