طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو - طراحی سایت

طراحی سایت لوازم یدکی خودرو

طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو چیست؟ شاید بارها از خودتان پرسیده باشید که طراحی سایت چیست و در جواب به خودتان گفته باشید وقتی می توان از مغازه خرید کرد چرا خرید آنلاین داشته باشیم؟

در جواب شما باید گفت با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی افراد به اینترنت، مردم ترجیح می دهند به دنبال جایی باشند که بتوانند اطلاعات کامل درباره ی محصولی که قصد خرید آن را دارند پیدا کنند، شاید برای افراد حوصله سر بر باشد یا شاید به دلیل اجناس نامرغوب در بازار دیگر به حرف های شما درباره ی این که این جنس عالی است اعتماد نکنند و به دنبال کسانی باشند که محصول مورد نظرشان را خریده باشد تا بپرسند رضایت دارند از محصول یا نه؟

در اینجا است که طراحی سایت لوازم یدکی اهمیت بالایی پیدا می کند. با طراحی سایت به مشتریان خود زمان می دهید برای خرید محصول فکر کنند و تصمیم بگیرید تا هم آن ها را رضایت کامل خرید کنند و هم شما از افزایش مشتریان خود رضایت کامل را  داشته باشید. برای سفارش طراحی سایت لوازم یدکی خودرو می توانید با اهوراوب در ارتباط باشید و تجربه ی خوبی در این زمینه به دست بیاورید.

چرا طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو انجام بدهیم؟

به نظر شما طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو خوب است؟ شما به دنبال قطعات خودروی خود از این مغازه به آن مغازه می روید فکر کنید در هر مغازه باید اطلاعاتی درباره قطعه مورد نظر خود بدهید اگر داشتند که کمک می کنند اگر هم نداشتند باید به سراغ مغازه بعدی بروید، زمان برای شما اهمیت ندارد؟

مشتری شما وقتی می تواند در فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو به دنبال قطعه مورد نظر خود به راحتی بگردد چرا بیاید و در مغازه زمان خود را از بین ببرد؟ با طراحی و انجام تبلیغات می توانید مشتریان زیادی در فضای اینترنت برای خود پیدا کنید. شما وقتی سایت خود را طراحی کردید نیاز به سئو دارید تا مشتریان خود را پیدا کنید.

سئو  سایت به شما کمک می کند که مخاطب با جستجو در اینترنت شما را به راحتی پیدا کند و وارد وب سایت شما شده و به دنبال قطعه مورد نظر خود بگردد و این برای شما یعنی درآمد بیشتر!

طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو - طراحی سایت فروشگاهی

نمونه طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو کارایدک

با طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو امکانات زیر را در اختیار مشتریان قرار دهید!

برای این که بتوانید فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو داشته باشید باید نیاز مشتری خود را بشناسید ، قطعا مشتری برای خوشگذراندن به وب سایت شما نمی آید که برای خرید قطعات خوردو مورد نظرش وارد سایت می شود پس شتری با هدف خاصی وارد وب سایت شما می شود این هدف ممکن است برای بدست آوردن اطلاعات درباره قطعات خودرو ، اطلاع از قیمت قطعات ، دیدن تصاویر قطعات از نماهای مختلف و در آخر خرید قطعات خودرو باشد شما با طراحی سایت فروشگاهی خود باید اطلاعات کامل درباره ی قطعات خودرو را در اختیار مخاطب قرار دهید تا مخاطب تبدیل به مشتری شما شود. هر چقدر کار مخاطب ساده تر باشد مخاطب زمان بیشتری در وب سایت شما باقی می ماند. امکاناتی که با طراحی سایت لوازم یدکی خودرو به مشتری می دهید در زیر بخوانید:

مشخصات قطعات خودرو

برای طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو باید هر برگه ای را به خودرویی اختصاص دهید که قطعات خودرو مربوط به آن است با این کار، کار مشتری را راحت کرده اید، شما باید در این برگه مشخصات قطعات خودرو را به طور کامل شرح دهید بهتر است از ویژگی های قطعات بنویسد و قطعات خود را با قطعات نا مرغوب مقایسه کنید تا مشتری به تفاوت آن ها پی ببرد.

ایجاد صفحه ای برای درج قیمت قطعات خودرو

 برای این که کار مشتری را راحت کنید بهتر است در طراحی سایت خود قیمت دقیق قطعات را برای مشتری در برگه جداگانه بنویسید دلیل این که بهتر است در صفحه ای جداگانه قیمت ها نوشته شود این است که قیمت ها هر روز در حال تغییر است مشتریان شما به راحتی می توانند در هر زمان که بخواهند از قیمت قطعه مورد نظ خود آگاه شوند.

مقایسه قطعات خودرو

اگر شما امکان مقایسه قطعات خودرو ها را بگذارید کار برای مخاطب آسان کرده اید آن ها به راحتی می توانند قطعات مورد نظر خود را باهم مقایسه کنند و گزینه ای که از همه نظر مناسب را انتخاب کنند. در این بخش باید تمام معیار های مورد نظر را در نظر بگیرید و طراحی سایت لوازم یدکی را انجام دهید.

وجود تصاویر متعدد قطعات خودرو

مشتری به مغازه شما می آید که شکل ظاهری قطعه را ببیند پس باید قسمتی را نیز برای درج تصویر خودرو اختصاص دهید بهتر است از تمام نماهای قطعه عکس برداری کرده و تا کاربر به راحتی تمام زوایای قطعات را در عکس ببیند. شما می توانید تصاویری از قطعات را در زمان طراحی سایت در صفحه اصلی وب سایت خود قرار دهید تا مخاطب جذب دیدن سایر قطعات شود.

امکان عضویت مشتریان در سایت

در طراحی وب سایت لوازم یدکی ماشین بهتر است امکان عضو شدن مشتریان را نیز داشته باشید، مخاطب زمانی که در سایت شما عضو شد می تواند نظر خود را نسبت به محصولی که ازشما خریداری کرده در بخش نظرات بگذارد تا اگر کسی وارد سایت شما شد و بخش نظرات را خواند متوجه شود که محصول شما کیفیت دارد یا نه این کار باعث اعتماد مشتری به محصول سایت شما می شود. شما در زمان ثبت نام از کاربر شماره هم بخواهید به دلیل این که اگر زمانی خواستید از شرایط جدید و محصولات جدیدتر آگاهشان کنید از طریق پیامک می توانید این کار را انجام دهید.

امکان فروش اینترنتی قطعات خودرو

همانطور که گفته شد دلیل اصلی شما برای زدن فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت ، فروش محصولات می باشد. اگر شما تمام ملاک های بالا را رعایت کردید و برگه ای را برای فروش آنلاین نگذاشتید مشتری دیگر به سایت شما بر نمی گردد و خاطره ی بدی در ذهن مخاطب باقی می ماند، شما می توانید از امکان را به مشتری خود بدهید که از درگاه پرداخت اینترنتی برای خرید محصول استفاده کند البته می توانید پرداخت حضوری نیز داشته باشید یعنی مخاطب قطعه مورد نظر خود را سفارش دهد و پرداخت آن را در درب منزل انجام دهد این کار باعث اعتماد مشتری به سایت شما می شود.

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

رعایت اصول سئو در طراحی سایت فروشگاهی

فرض کنید طراحی سایت را انجام دادید سایت شما چگونه در دسترس مشتریان قرار می گیرید؟ شما می توانید از سئو کمک بگیرید اگر در طراحی سایت اصول سئو رعایت شده باشد، امیتاز سایت شما توسط گوگل بالا رفته و زمانی که کاربر موضوعی را که در رابطه با سایت شما بود جستجو کرد سایت شما در صفحات ابتدایی نتایج بالا می آید و کاربر از شما خرید می کند و فروشگاه اینترنتی باعث می شود در مدت زمان کمی کسب و کار شما رشد کند.

این یعنی پیشرفت! می خواهید که پیشرفت زیادی در کسب و کار خود داشته باشید در کنار طراحی سایت فکری به حال سئو وب سایت خود نیز کنید. با سئو می توانید ترافیک وب سایت خود را در مدت زمان کمی بالا ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان در زمینه ی سئو داشته باشید.

طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو - طراحی سایت فروشگاه لوازم یدکی

سفارش طراحی سایت فروشگاه قطعات خودرو

برای طراحی سایت فروشگاه لوازم یدکی خود می توانید از شرکت هایی که در زمینه ی طراحی سایت فعالیت دارند کمک بگیرید. با طراحی سایت خلاق و حرفه ای گامی بلند در این زمینه بردارید. نمونه کار اهورا وب، سایت فروشگاه قطعات خودرو کارایدک می باشد می توانید وارد سایت شوید و ببینید که سایت توسط تیم اهورا وب چگونه طراحی شده است. اهورا وب در زمینه ی سئو سایت ، طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات گوگلی و… خدمات ارائه می دهد. برای اطاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

سوالات متداول طراحی سایت لوازم یدکی

این مورد بستگی به این دارد که شما بخواهید طراحی سایت معمولی بخواهید یا یک وب سایت اختصاصی! اما بهتر است برای دریافت اطلاعات بیشتر با اهوراوب در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.