طراحی سایت دکوراسیون - شرکت اهوراوب

از اهمیت طراحی سایت دکوراسیون باز خبر هستید؟ از آنجایی که افراد معمولا بیشتر وقت خود را در محیط کار و محیط زندگی سپری میکنند نورپردازی ، رنگ دیوار ، لوستر ، چیدمان مبل و … در محیط به طور ناخودآگاه بر روحیات فرد تاثیر میگذارد. شرکت های دکوراسیون و معماری داخلی نیاز به یک وب سایت اختصاصی دارند تا از این طریق به معرفی شرکت و محصولات و خدمات خود بپردازند و با مشتریان خود بیشتر در ارتباط باشند.

اکثر افراد قصد دارند دکوراسیون خانه و یا محل کار خود را تغییر دهند باید اول از همه در اینترنت به دنبال یک سایت برای طراحی سایت دکوراسیون بگردند. آنها میخواهند نمونه کارهای شرکت را ببینند و قیمت ها  را با هم مقایسه کنند. این اتفاق باعث میشود به صورت چشمگیری در زمان و هزینه آن ها صرفه جویی شود. به راحتی در منزل خود نشسته اند و بدون نیاز به جا به جایی به نقاط شهر تنوع بسیار بالایی از محصولات را نگاه میکنند و انتخاب میکنند. با کلیک بر روی دکمه ی زیر می توانید نمونه طراحی سایت دکوراسیون ما را ببینید.

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

اهمیت طراحی سایت دکوراسیون

هدف از طراحی سایت دکوراسیون برای صاحبان حرفه ای میتواند معرفی نمونه کارها و پروژه های خود در ساختار ساده و راحت به کاربران باشد.

بازاریابی اینترنتی و البته افزایش فروش یکی از اهداف مهم هر شغل می باشد. داشتن یک ویترین نمایشی و یا یک کاتالوگ آنلاین برای شرکت دکوراسیون نکته مهمی است که میتوانید با طراحی سایت دکوراسیون به این مورد دست پیدا کنید.

قبل از هر چیزی توجه به این موضوع داشته باشید که طراحی سایت مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. اگر پیش از هر کاری شاخصه های طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت حرفه ای را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

طراحی سایت دکوراسیون - اهوراوب

امکانات طراحی سایت دکوراسیون

طراحی صفحه معرفی شرکت

فعالیت های شرکت ، رزومه و نمونه هایی از پروژه های بزرگ و انجام شده و افتخارات کسب شده توسط شرکت در این صفحه به نمایش گذاشته میشود.

طراحی صفحه تماس

در این صفحه آدرس و اطلاعات و شماره تماس با واحد فروش و نصب ، خدمات پس از فروش و فرم ارتباط آنلاین با فروشگاه یا شرکت در این صفحه به نمایش گذاشته میشود. با طراحی سایت حرفه ای در این زمینه حرفه ای خواهید شد.

طراحی صفحه محصولات و خدمات

معرفی محصول و خدمات مختلف در زمینه دکوراتیو مانند محصولاتی مثل پارکت ، کاغذ دیواری ، مبلمان ، کابینت و یا خدماتی مانند نورپردازی ، اجرای نور مخفی ، اجرای لمینیت ، طراحی دکوراسیون آشپزخانه و … در این صفحه قرار داده خواهد شد.

طراحی صفحه اخبار

اعلام برنامه های نمایشگاهی ماهانه شرکت ، رویدادهای مرتبط با دکوراسیون و معرفی فناوری ها و تکنیک ها و مواد اولیه جدید در عرصه دکوراسیون اطلاع رسانی در مورد جشنواره های فروش ویژه و …

طراحی سایت دکوراسیون چه مزایایی دارد؟

یک وبسایت دکوراسیون به شما این امکان را میدهد که علاوه بر یک کاتالوگ چاپی کنار آن یک کاتالوگ آنلاین هم داشته باشید. شما میتوانید خیلی راحت تمام نمونه کارهای خود را در اینترنت به نمایش بگذارید.

اگر شما در زمینه فروش و ارائه خدمات دکوراسیون مانند کاغذ دیواری ، کف پوش ، پارکت و … فعالیت داشته باشید میتوانید با طراحی سایت فروشگاهی دکوراسیون محصولات خود را به فروش بگذارید.

 

طراحی سایت خدمات دکوراسیون داخلی باعث بهتر  دیده شدن محصولات و خدمات شما میشود و افراد زیادی را جذب میکنید که در افزایش درآمد شما تاثیر بسیاری میگذارد. خدمات آنلاینی که به کاربران از طریق طراحی سایت دکوراسیون میدهید این قابلیت را دارد که به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران باشد.

طراحی سایت دکوراسیون - طراحی سایت حرفه ای

ویژگی طراحی سایت دکوراسیون

دسترسی 24 ساعته:

دسترسی تمام وقت یکی از ویژگی های طراحی سایت دکوراسیون است. سایتی که شما طراحی کرده اید بهتر است شبانه روز و در همه شرایط در دسترس کاربران باشد.

فضای کافی برای ذخیره

طراحی سایت دکوراسیون باید دارای یک فضای کافی برای محتوای با کیفیت باشد. منظور از محتوا متن تخصصی ، عکس ، فیلم می باشد.

پهنای باند

پهنای باند مناسب از معیارهای یک سایت خوب است و با پهنای باند سرعت دسترسی و دانلود فایل های سایت برای مشتریان سریع تر میشود.

رتبه مناسب سئو

بیشتر افراد صفحه اول گوگل را نگاه میکنند. سئو و بهینه سازی سایت باعث میشود به سایت شما رتبه عالی و جایگاهی در صفحه اول گوگل تعلق بگیرد.

طراحی سایت دکوراسیون همراه با سئو

شما در کنار طراحی سایت دکوراسیون خود نیاز است که آن را برای موتورهای جست و جوی نظیر گوگل بهینه کنید. کاربران اینترنت اول کلمات مورد نظر خود را در مورد طراحی دکوراسیون منزل و یا محل کار را  در گوگل جست و جو میکنند.

اینکه در نتایج گوگل سایت دکوراسیون شما در کدام صفحه و لینک چند قرار بگیرد در میزان موفقیت و جذب مشتریان شما تاثیر زیادی دارد و به این دلیل کاربران اینترنت تنها از چند لینک اول گوگل بازدید میکنند و بقیه سایت هایی که در صفحات دیگر هستند شانس بازدید شدن آنها بسیار بسیار کم است. در زمینه طراحی سایت و خدمات حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت خود با اهوراوب در ارتباط باشید.

طراحی سایت دکوراسیون - طراحی سایت

سوالات متداول طراحی سایت دکوراسیون

بله شما به راحتی می توانید امکان آماز بازدید از مطالب ، تعداد کاربران ، تعداد کاربران آنلاین ، دیدگاه ها ، بازدیدهای امروز ، بازدید ماهیانه و سالیانه را داشته باشید.

 

قیمت طراحی سایت دکوراسیون بستگی به نیاز شما مشتریان عزیز دارد و امکانات خاصی که می خواهید داخل سایت قرار دهید. بنابراین نمی توان گفت که هزینه ی ثابتی دارد.

 

نظرات (25)

  1. rayan
    آگوست 6, 2022

    سلام. روز بخیر. ما تولید کننده وسایل چوبی دکوراتیو هستیم و قصد داریم فروش آنلاین از طریق سایت داشته باشیم. در حال حاضر یک سایت به صورت مجله ای در این زمینه داریم و هدف اینه فروشگاه به اون اضافه بشه. آیا امکانش هست؟ یعنی روی دامنه فعلی مجله و فروشگاه با هم راه اندازی کنین

    پاسخ دادن
    • آگوست 6, 2022

      سلام همراه گرامی وقت بخیر
      بله حتما امکانش هست کلیه وبسایتها امکان توسعه دارند. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید و یا در واتس اپ آدرس سایت خود را ارسال نمایید بعد از بررسی کارشناسان با شما تماس میگیرند.

      پاسخ دادن
  2. کشوری
    آگوست 9, 2022

    سلام و عرض ادب. برای سایت دکوراسیون قبلا با قالب آماده انجام دادیم و در حال حاضر به مشکلات زیادی برای سئو برخورد کردیم. به همین دلیل لازمه قالب کلا تغییر کنه و به صورت استاندارد این کار مجدد انجام بشه و به سایت هم آسیب وارد نشه. از چند تیم جستجو کردیم و گفتم حدود یک ماه زمان میبره اما ما عجله داریم. آیا امکان انجام این تغییرات در زمان کوتاهتر هست؟

    پاسخ دادن
    • آگوست 13, 2022

      سلام همراه گرامی
      زمان لازم برای تغییرات سایت و بازطراحی سایت بستگی به میزان دیتای سایتتون داره و قابلیتهایی که وبسایت شما داره و یا مواردی که نیاز دارید افزوده بشن به سایت. برای بررسی دقیق تر و اعلام زمان دقیق لطفا آدرس سایت و نیازهاتون رو از طریق واتس اپ برای کارشناسان ما ارسال بفرمایید دوستان ما بررسی میکنن و خدمت شما اعلام میکن. شاد باشید.

      پاسخ دادن
  3. رضا صحت
    آگوست 10, 2022

    سلام نمونه کارهای اهوراوب رو بررسی کردم و با توجه به اینکه به دنبال یک تیم حرفه ای برای طراحی سایت دکوراسیون چند زبانه برای فعالیت در سطح بین المللی هستیم، تقریبا کارهای شما رو پسندیدیم. اما ترجیح میدیم قالب و طرح رو طراح خودمون ابتدا تهیه و بعد شما پیاده سازی کنید. اما این سایت رو تصمیم داریم برنامه نویسی بشه و وردپرسی نباشه. آیا در این زمینه میتونیم همکاری داشته باشیم؟

    پاسخ دادن
  4. صمدپور
    آگوست 13, 2022

    سلام
    علاوه بر طراحی سایت دکوراسیون آیا امکان اپلیکیشن برای فروش محصولات و نمایش مقالات و غیره وجود داره؟

    پاسخ دادن
  5. کاووسی
    آگوست 14, 2022

    سلام عرض ادب
    ما به دنبال شخصی هستیم که بتونه طرح سایت دکوراسیون ارائه بده. یعنی طراحی سایت نمیخوایم انجام بشه و برنامه نویس داریم و فقط طرح رو لازم داریم. شما این خدمات رو ارائه میدین؟

    پاسخ دادن
  6. davodian
    آگوست 16, 2022

    طراحی سایت دکوراسیون با امکان فروش آنلاین حدودا چقدر زمان میبره و نرخ ها چطور محاسبه میشن؟

    پاسخ دادن
  7. zarin
    آگوست 20, 2022

    سایت دکوراسیون رو من خودم طراحی کردم اما از نظر سرعت مشکل داره و البته چیدمانش زیاد حرفه ای نیست. آیا برای رفع این مشکلات مشاوره میدین؟ هزینه مشاوره چقدر هست؟

    پاسخ دادن
  8. فتاحی
    آگوست 22, 2022

    سلام. برای سئو و ریدیزاین سایت دکوراسیون با ابهام مواجه هستیم و نیاز به مشاوره داریم. شرایط مشاوره با نحوه برگزاری جلسات رو لطفا بفرمایید. چون ما در تهران فعالیت نداریم و ترجیح میدیم جلسات آنلاین برگزار بشن. متشکر

    پاسخ دادن
  9. کلامی
    آگوست 22, 2022

    ما یک سایت قدیمی داشتیم که با کمک شما بازطراحی شد در طراحی سایت دکوراسیون خیلیی بهمون کمک کردید. همچنین یک بخش فروش آنلاین هم به سایتمون اضافه کردید که خیلی مفید بود ممنون از تیم شما

    پاسخ دادن
    • آگوست 24, 2022

      جناب کلامی عزیز
      سلام وقت بخیر
      از رضایتمندی شما بسیار خوشحالیم موفق باشید.

      پاسخ دادن
  10. حاتمی
    آگوست 23, 2022

    برای سایت دکوراسیون قصد داریم بازدید مجازی از پروژه های اجرا شده راه اندازی کنیم. شما این امکان رو می تونین اارئه بدین؟ چقدر زمان و هزینه لازم داره؟

    پاسخ دادن
  11. جزایری
    آگوست 27, 2022

    سایت دکوراسیون حرفه ای بودن انتخاب رنگ و چیدمان خیلی اهمیت داره چون حرفه ای بودن اون برند رو نشون میده. این چیزی بود که شما در طراحی انجام دادین. خیلی ممنونم از این تیم

    پاسخ دادن
    • آگوست 28, 2022

      درود بر شما جناب جزایری عزیز
      از اینکه با شما و تیمتون همراه هستیم بسیار خرسندیم. همینطوره در کلیه وبسایتها مخصوصا دکوراسیون دیزاین سایت به لحاظ رنگ شناسی و استفاده از المانها و دسترسی کاربران بسیار اهمیت داره. خوشحالیم که تونستیم رضایت شمارو جلب کنیم . ممنون از اشتراک نظرتون با کاربران گرامی ما . شاد باشید.

      پاسخ دادن
  12. علومی
    آگوست 28, 2022

    سلام شما فقط سایت دکوراسیون رو طراحی می کنین یا سئو و جذب ترافیک هم جزو قرارداد هست؟

    پاسخ دادن
  13. صالحیان
    آگوست 30, 2022

    سلام وقت بخیر. آیا برای پشتیبانی سایت دکوراسیون امکان ثبت تیکت وجود دارد؟ مشتریان از طریق ثبت تیکت خدمات پشتیبانی دریافت کنند. با تشکر

    پاسخ دادن
  14. majeedi
    سپتامبر 3, 2022

    سلام قیمت طراحی سایت دکوراسیون چقدر هست؟ سایتی که امکان فروش آنلاین داشته باشه

    پاسخ دادن
  15. sepahan
    سپتامبر 4, 2022

    سلام آیا با ریدیزاین سایت دکوراسیون امکان افت رتبه ها وجود داره؟ سایت فعلی ما طراحی خوبی نداره اما روی یه سری از صفحات رتبه داریم و نمیخوایم افت کنیم. سپاس

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 5, 2022

      سلام و درود
      دوست گرامی با تغییرات ظاهر و چینش سایت ممکنه در بعضی جایگاه ها ثابت بمونید و در بعضی جایگاه ها تغییر کنه در صورتی که ورود محتوا بر اساس اصول سئو باشه و لینک صفحات تغییر نکنه امکان افت رتبه به حداقل میرسه اینم دقت کنید در صورت به روز نکردن ظاهر سایت و عدم توجه به مسیر مشتری از لحاظ بازاریابی و جذب مشتری سایت کاراییش کم میشه. در صورتی سایت کارایی داره که هم به سئو و هم چینش توجه کافی داشته باشید.
      شاد باشید..

      پاسخ دادن
  16. نجمی
    سپتامبر 5, 2022

    سلام یکی از بهترین ویژگی های شما در طراحی سایت فروش اینترنتی لوازم دکوراسیون تحویل سریع هست. برخلاف بسیاری از طراحان سایت شما بسیار خوش قول بودین. ممنون و موفق باشید

    پاسخ دادن
  17. روکی
    سپتامبر 7, 2022

    سلام. سایت دکوراسیون که مشتری بتونه قیمت پروژه مورد نظر رو به صورت آنلاین تخمین بزنه امکان طراحیش هست؟ ب اساس سوالاتی که از مشتری پرسیده میشه در نهایت حدود هزینه نهایی پروژه مشخص میشه.

    پاسخ دادن
  18. mandana
    سپتامبر 10, 2022

    طراحی سایت دکوراسیون اختصاصی یعنی مشابه سایر سایت ها نیست و کاملا متفاوت طراحی میشه؟ برای ما خیلی مهم هست که سایت ظاهر منحصر به فردی داشته باشه

    پاسخ دادن
  19. کشوری
    سپتامبر 11, 2022

    در بازه پشتیبانی بعد از راه اندازی سایت دکوراسیون اضافه کردن قابلیت های جدید بدون هزینه انجام میشه؟

    پاسخ دادن
  20. قدیری
    سپتامبر 12, 2022

    سلام
    می خواستم بدونم مجموعه شما بعد از طراحی سایت دکوراسیون تا چه مدت از سایت پشتیبانی می کنید؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.