طراحی سایت مدارس

طراحی سایت مدارس

آیا می دانید طراحی سایت مدارس به چه منظوری انجام می شود؟ وب سایت مدرسه به محلی گفته می شود که اعضای یک مدرسه در آن به صورت غیر مستقیم می توانند با یک دیگر ارتباط برقرار کنند. اگر به بیشتر مدارس و دانشگاه ها دقت کنید برای خود یک وب سایت دارند. در وب سایت مدرسه می توان اخبار مدرسه را ارسال کرد و فعالیت های مختلف را در آن انجام داد.

اگر قصد دارید که طراحی سایت را برای مدرسه ی خود انجام بدهید بهتر است مطمئن شوید که شما یک وب سایت موثر و کارآمد خواهید داشت. شما در کنار این که می توانید با کادر مدرسه ارتباط برقرار کنید می توانید با دانش آموزان خود ارتباط غیر مستقیم برقرار کنید.

صرفه جویی در هزینه و زمان با طراحی سایت مدارس

خیلی ها تصور می کنند که طراحی سایت مدارس نمی تواند موثر واقع شود اما یکی از کمک هایی که به کادر مدرسه و همچنین دانش آموزان می کند این است که صرفه جویی در هزینه و زمان می باشد. مدیران مدرسه دیگر برای تبلیغات مدرسه از کاغذ های چاپی نیازی ندارند استفاده کنند بلکه می توانند درون وب سایت خود تبلیغات مدرسه را انجام بدهند.

برای دادن کارنامه دیگر نیاز به حضور والدین نیست بلکه خانواده ی دانش آموز می توانند به صورت آنلاین نمرات کودک خود را ببینند و همچنین می توانند بدون رفتن به مدرسه و گرفتن وقت معلم به صورت آنلاین با معلم ارتباط برقرار کنند و از وضعیت دانش آموز خود آگاه بشوند.

طراحی سایت مدارس - اهوراوب

چرا طراحی سایت برای مدرسه ضروری است؟

گوگل امروز به یکی از ضروری ترین ابزار زندگی ما تبدیل شده تا هر چیزی را آسان و سریع در آن پیدا کنیم ، یاد بگیریم و اطلاعات کسب کنیم. دیگر مثل گذشته کسی برای پیدا کردن موسسات و آموزشگاه ها در خیابان و کوچه ها نمی گردد و دغدغه پیدا کردن یک مدرسه خاص در محل زندگی جدید را ندارد بلکه نسل امروز همه چیز را با دستگاه های پیشرفته و از موتور جستجوی هوشمند گوگل پیدا میکند.
برای معرفی کردن خدمات آموزشگاه ، موسسه و یا حتی مدارس دولتی و غیر دولتی یک وب سایت میتواند نیازهای شما را پوشش دهد و از اتلاف وقت معاونین و مسئولین تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند.
به عنوان مثال ساده ترین بخشی که می توانیم در خوبی های طراحی سایت مدارس به آن اشاره کنیم ، ارتباط والدین با کادر پرسنلی مدرسه مربوطه می‌باشد. مانند: گرفتن کمک های مردمی به صورت آنلاین، مشاهده وضعیت دانش آموز و نمرات آنها به صورت آنلاین
با طراحی سایت مدارس حرفه ای برای مدرسه یا آموزشگاه میتوان به معرفی فعالیت ها و رشته های موجود و حتی عناوین و افتخارات کسب شده توسط موسسه پرداخته و سوابق موفق موسسه آموزشی را به گوش بقیه رساند.

از دیگر مزایای طراحی سایت مدارس میتوان به این نکته اشاره کرد که داشتن یک سایت برای مدرسه و موسسه میتواند این امکان را برای موسسات و آموزشگاه ها فراهم آورد که فارغ التحصیلان موفق و برتر را به بازدیدکنندگان سایت معرفی کنند و با بیان نکات مثبت و اهداف آموزشی، سایر دانش آموزان و والدین آنها را به نام نویسی در موسسه ترغیب کنند.

امکانات طراحی وب سایت مدارس

در طراحی سایت مدارس امکانات مختلفی در نظر گرفته میشود که در زیر به برخی از این موارد اشاره کرده ایم:

1- درباره ما
2- پایه ها
3- کادر مدرسه
4- ارتباط با ما

5- ثبت نام و ورود
6- رسانه (ویدئو – عکس)
7- مقالات
8- تماس با ما

صفحات مورد نیاز برای وب سایت مدارس

تاریخچه و معرفی مدرسه

با معرفی مدرسه به تبلیغات مدرسه ی خود کمک کرده اید تا بهتر از سایر رقبا دیده شوید. برای داشتن ترافیک بیشتر برای وب سایت خود می توانید از توضحیات بیشتری برای معرفی مدرسه استفاده کنید.

معرفی کادر مدیریت، معلم ها

در بخش معرفی کارکنان باید کارکنان دارای عکس و سمت باشند تا والدین و دانش آموزان با آن ها بیشتر آشنا بشوند.

شرایط ثبت نام در مدرسه

قبل از این والدین برای ثبت نام به صورت حضوری مراجعه کنند می توانید با خواندن شرایط ثبت نام کار خود را راحت تر کنند.

برگزاری کلاس های آنلاین

برگزاری کلاس های آنلاین به نفع تمام  افراد می باشد همچنین از این طریق می توان با والدین ارتباط بیشتری را برقرار کرد.

ثبت نام کلاس های فوق العاده

یکی از دلایل طراحی سایت مدارس این می باشد که از حضور والدین و دانش آموزان جلوگیری شود. برای ثبت نام در کلاس های فوق العاده نیازی نیست والدین در مدارس حضور داشته باشند از طریق وب سایت می تواند این کار را انجام داد.

مشاوره به صورت آنلاین

هر مدرسه ای دارای مشاور می باشد برای این دانش آموزان با مشاور مدرسه در ارتباط باشند می توانند از طریق وب سایت به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند.

طراحی سایت مدارس - شرکت تبلیغاتی اهوراوب

ضرورت طراحی سایت برای مدارس

مدرسه نقش مهمی در توانایی عملی و رشد سواد و شخصیت دانش آموزان دارد. یکی از دغدغه های والدین تحصیل فرزندشان در مدرسه ی مناسب می باشد. مدارس در پایه های مختلف می توانند با انجام طراحی سایت اطلاعات لازم درباره ی مدرسه ی خود را در اختیار والدین قرار بدهند. علاوه بر این این طراحی سایت برای مدارس کمک می کند والدین با امکانات مدرسه بیشتر آشنا بشوند به آن ها کمک می کنند تا بسیاری از امور را از طریق وب سایت انجام بدهند.

با طراحی سایت می توان تبلیغ مدرسه ی خود را نیز انجام داد و بهتر است بدانید در دنیای امروز برای داشتن رقابت باید تبلیغات حرفه ای را برای مدرسه ی خود در نظر بگیرید. والدین بدون حضور فیزیکی می توانند از طریق وب سایت با کادر مدرسه و معلم ها در ارتباط باشند. دیگر نیازی نیست برای جلسه ها از برگه استفاده کرد در سایت قسمت اخبار اعلام کنید که والدین در این تاریخ در مدرسه حضور داشته باشند اینطوری در هزینه های مدرسه نیز صرفه جویی کرده اید.

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

بخش های مختلف طراحی سایت مدارس

اگر وارد هر مدل وب سایتی از فروشگاهی، اخبار، تبلیغاتی و… بشوید یک برگه درباره ما دیده می شود. در هنگام طراحی سایت مدارس نیز باید یک برگه به این عنوان اختصاص داده بشود. در بخش درباره ی ما به اطلاعاتی درباره ی مدرسه اشاره می شود که شامل افتخارات مدرسه، معرفی کادر مدرسه، تحصیلات، سوابق، اطلاعات تماس، آدرس اشاره می شود.

بخش دیگری وجود دارد که مربوط به هر پایه و برای برنامه کلاسی می باشد. بخشی برای ثبت نام و ورود کارکنان و دانش آموزان برپا شده است. امکان ثبت نمره های دانش آموزان توسط معلمان و ارسال تمرین توسط دانش آموز و دریافت کارنامه از این طریق وجود داد. امکان راه اندازی بخش تالار گفتگو برای طراحی سایت مدارس امکان پذیر می باشد. بخشی نیز برای قراردادن اطلاعات عکس و ویدئو در نظر گرفته می شود.

طراحی سایت مدارس -سئو سایت

مزایای طراحی سایت مدارس

با طراحی سایت مدارس به خوبی می توانید انگیزه ای برای دانش آموزان ایجاد کنید برای مثال دستاوردهای دانش آموزان را درون وب سایت قرار دهید تا دانش آموزان برای موفقیت بیشتر تلاش کنند تا نامشان درون وب سایت قرار گیرد. والدین باید اطلاعات کاملی درباره مدرسه و فعالیت های آن داشته باشند دیگر لازم نیست مانند گذشته با والدین جلسه بگذارید بلکه می توانید از طریق وب سایت اطلاعات وسیع تری را در اختیار والدین دانش آموز قرار دهید.

شما از وب سایت نیز می توانید به عنوان یک ابزار آموزشی استفاده کنید. اطلاعاتی که فراتر از کلاس درس می باشد و معلمان علاقه دارند در اختیار دانش آموزان قرار دهند را می توان از طریق وب سایت در اختیار دانش آموزان قرار داد. معلمان می توانند انجمن هایی را در نظر داشته باشند تا در آن با دانش آموزان بحث و تبادل نظر کنند.

برای این که وب سایت مدرسه شما بازدید بیشتری داشته باشد باید در زمان طراحی برای سایت به طرح های گرافیکی آن دقت زیادی کنید. طراحی گرافیکی شامل طرح ها، رنگ ها، تصاویر و… می شود. بهتر است اطمینان حاصل کنید که همه این ها به خوبی رعایت می شود. در این صورت است که می توانید از مزایای وب سایت مدرسه ی خود بهره مند شوید.

خدماتی که برای طراحی سایت مدارس می توان ارائه داد چست؟

✅ ایجاد صفحه تماس با ما برای این که والدین و دانش آموزان بتوانند با کادر مدرسه به راحتی ارتباط برقرار کنند.
✅ طراحی صفحه ای که در آن بتوان فایل های تمرینی هر درس و کلاس را قرار داد.
✅ طراحی صفحه ای که در آن دعوت به همکاری بشود.
✅ طراحی صفحه گالری تصویر
✅ طراحی صفحه ای که در آن نتایج جشنواره ها و برنامه کاری مدرسه ارائه داده شود.
✅ طراحی صفحه ای که به صورت آنلاین بتوان دانش آموز را ثبت نام کرد.
✅ صفحه دریافت کمک های مردمی به صورت آنلاین
✅ طراحی صفحه ای که جزوات آموزشی و کتاب های آموزشی در آن قرار دارد.
✅ بخش گفتگو به صورت آنلاین
✅ طراحی صفحه ی تالار گفتگو
✅ طراحی صفحه ارزیابی دانش آموزان
✅ طراحی صفحه کتابخانه دیجیتال

طراحی سایت -شرکت اهورا وب

ویژگی مهم وب سایت مدارس

یکی از دلایلی که باعث شده است مدیران مدارس به فکر طراحی سایت باشند این است که کار هم برای خودشان راحت کنند و هم برای والدین. شما هم خودتان روزی دانش آموز بوده اید دیده اید که تعدادی از دانش آموزان از ترس والدین خود نمرات خود را تغییر می دهند اما با وجود کارنامه ی الکترونیکی این امکان به هیچ عنوان برای دانش آموز وجود نخواهد داشت زیرا والدین می توانند به صورت آنلاین از کارنامه و نمرات دانش آموزان باخبر شوند.

گرفتن کارنامه به صورت سنتی و قدیمی روزی به کل جمع خواهدشد. این روزها دسترسی به اینترنت راحت تر از چیزی که فکر می کنید شده است والدین هم می توانند با دسترسی به اینترنت و کامپیوتر کارنامه ی فرزند خود را به صورت آنلاین مطالعه کنند. بهتر است وقت والدین را برای گرفتن کارنامه به صورت حضوری نگیرید آن ها در وب سایت مدرسه ی شما به انتظار نشسته اند تا شما کارنامه ها را به صورت آنلاین به آن ها ارائه دهید. هم والدین و هم کادر مدرسه احساس خرسندی پیدا خواهند کرد وقتی بتوانید خدمات را به راحتی ارائه بدهید.

سوالات متداول طراحی سایت مدارس

بله – در زمان طراحی سایت مدارس، برای مدیران مدرسه و به طور کلی صاحبین سایت امکان ایجاد دسترسی وجود خواهد داشت.

یکی از دلایل اصلی طراحی سایت برای مدارس، دادن اخبار و اطلاعات و آموزش های به روز از طریق سایت است. اگر به روز رسانی انجام نگیرد عملا هزینه های شما برای طراحی سایت به هدر رفته است و فایده ای نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.