طراحی سایت پرده فروشی

طراحی سایت پرده فروشی

طراحی سایت پرده فروشی چه کمکی به کسب و کار پرده فروشی می کند؟ این روزها هر کسب و کاری می تواند در فضای اینترنت فعالیت های مفید داشته باشد تا هم بتواند مشتریان خود را افزایش دهد و هم فروش بیشتری داشته باشد.

روش های زیادی وجود دارد که می توانید در فضای اینترنت پرده فروشی خود را به دیگران معرفی کنید و فروش داشته باشید. یکی از این روش ها طراحی سایت است. با ساختن یک وب سایت برای پرده فروشی خود می توانید تعداد مشتریان خود را روز به روز افزایش دهید. برای این کار تنها نیاز به طراحی سایت پرده فروشی دارید. برای این که مطمئن شوید طراحی سایت را به درستی انجام داده اید تنها نیاز به این دارید که از شرکت طراحی سایت معتبر در این زمینه مشاوره بگیرید. خیلی ها تصور می کنند وقتی می گوییم مشاوره یعنی بستن قرارداد اما اینطور نیست.

بستن قرار داد برای طراحی سایت خودش نکات مهمی دارد. مشاوره ای که درباره اش گفته شد به صورت رایگان به افراد ارائه داده می شود. در این مشاوره درباره ی مزیت هایی که با طراحی سایت کسب و کار شما پیدا خواهد کرد صحبت خواهد شد. بهتر است در این زمینه از یک شرکت مناسب کمک بگیرید اما کجا بهتر از اهوراوب؟

با طراحی سایت پرده فروشی در هر جا و مکانی فروش کنید!

با طراحی سایت یکی از امکاناتی که پیدا می کنید فروش در هر زمان و هر مکانی است این یعنی چه؟ اگر شما تنها به بازار پرده و فروش حضوری بسنده کنید قطعا نمی توانید مشتریان زیادی داشته باشید برای ثابت کردن این جمله چند دلیل واضح برای شما می آوریم.

شما زمانی که در بازار پرده صاحب یک مغازه هستید نمی توانید به طور 24 ساعت فروش داشته باشید و مهمتر مشتری از شهری دیگر نمی تواند برای خرید پرده اقدام کند پس می توان گفت این ها همگی از مشکلات فروش حضوری می باشد اما در فروش غیر حضوری نیز این مشکلات رخ می دهد؟ در جواب باید بگوییم خیر به هیچ عنوان همچین مشکلاتی برای شما پیش نخواهد آمد.

زمانی که شما طراحی سایت فروشگاهی را انجام بدهید هم می توانید به صورت 24 ساعته فروش داشته باشید و هم این که در شهرهای مختلفی هم فروش و هم ارسال کالا داشته باشید. با وجود این موارد شما به راحتی می توانید فروش خود را در مدت زمان کمی از صفر به صد برسانید.

طراحی سایت پرده فروشی - قیمت طراحی سایت

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

طراحی سایت پرده فروشی چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی افراد برای این که بتوانند فروش خود را چندین برابر کنند به سمت طراحی سایت پرده فروشی هجوم آورده اند. وقتی این همه تعداد رقبا زیاد باشد شما چگونه می توانید از میان آن ها فروش داشته باشید و کاربران را تبدیل به مشتریان خود کنید؟

کاری که باید انجام بدهید این است که با طراحی سایت حرفه ای خود به مخاطب بفهمانید شما چقدر قابل اعتماد هستید و وب سایت شما چه ویژگی های مناسبی دارد. اما به نظر شما یک وب سایت پرده فروشی چه ویژگی هایی باید داشته باشید تا مخاطب برای خرید اقدام کند؟ به موارد زیر توجه داشته باشید:

بالا بردن سزعت بارگذاری وب سایت

داشتن نماد الکترونیکی

امکان مقایسه محصولات با یک دیگر

دسته بندی محصولات

معرفی بهتر محصولات و قرار دادن گالری تصاویر

ارائه خدمات در تمام نقاط

طراحی سایت پرده فروشی - اهوراوب

مزایای طراحی سایت پرده فروشی

👈 دسته بندی محصولات

👈 فروش به صورت شبانه روز

👈 پرداخت از طریق کارت بانکی

👈 معرفی کامل محصول

👈 قرار دادن تخفیف ها

👈 فیلتر کردن محصولا براساس سلیقه مشتری

طراحی سایت پرده فروشی - قیمت طراحی وب سایت

سفارش طراحی سایت پرده فروشی

برای سفارش طراحی سایت می توانید با مجموعه اهوراوب در ارتباط باشید. مجموعه اهوراوب ارائه دهنده انواع خدمات مانند طراحی سایت ، سئو ، تولید محتوا و… می باشد. هر کسب و کاری که دارید نگران نباشید با ما تماس بگیرید تا شما هم بتوانید بهترین ها را تجربه کنید. در این زمینه نیاز به مشاوره دارید؟ بر روی لینک زیر کلیک کرده و در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول طراحی سایت پرده فروشی

هزینه ی طراحی سایت و خدمات مربوط به آن بستگی به این دارد که شما می خواهید چه خدماتی را برای وب سایت خود دریافت کنید. هزینه ها با توجه به خدماتی که دریافت می کنید کاملا متفاوت می باشد.

 

نظرات (12)

  1. زمانیان
    آگوست 27, 2022

    سلام. ما یکی از قدیمی ترین مشتریان شما هستیم که سایت پرده فروشی طراحی کردین. علاوه بر طراحی حرفه ای پشتیبانی بسیار خوبی دارین و بعد از 5 سال هنوز تغییراتی که روی سایت لازم داریم رو فقط به خودتون سفاش میدیم. خدا قوت و خسته نباشید

    پاسخ دادن
  2. لهراسبیان
    آگوست 28, 2022

    سلام و خسته نباشید
    برای سایت فروش اینترنتی پرده برقی منزل آیا نماد اعتماد و مجوزهای فروش آنلاین هم توسط تیم شما انجام میشه یا این کارها رو خودمون باید انجام بدیم؟

    پاسخ دادن
  3. زارع زاده
    آگوست 30, 2022

    نمونه کارهای بسیار زیبا و حرفه ای دارید، اما قیمت نزدید. از کجا باید قیمت ها رو مشاهده کنیم؟

    پاسخ دادن
  4. جواهرنژاد
    سپتامبر 3, 2022

    سلام خسته نباشید خواستم تشکر کنم بابت طراحی سایت پرده فروشی که واقعاً به پیشرفت کارم کمک کرده و همانطور که قولش را داده بودید روز‌به‌روز سایت هم در حال پیشرفت هست. امیدوارم موفق باشید

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 5, 2022

      درود بر جناب جواهر نژاد گرامی
      از رضایت شما بسیار خرسندیم متشکرم از اشتراک نظر شما با سایر دوستان

      پاسخ دادن
  5. mona
    سپتامبر 5, 2022

    با سلام امکان طراحی سایت فروش آنلاین پرده به صورت اقساط وجود دارد؟ شرایط پرداخت هزینه را لطفا بفرمایید. با تشکر از شما

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 7, 2022

      سلام همراه گرامی
      لطفا با مشاوران ما تماس داشته باشید. متشکرم

      پاسخ دادن
  6. نیستانی
    سپتامبر 7, 2022

    سلام. سایت پرده فوشی که علاوه بر فروش پارچه امکان سفارش دوخت داشته باشه چند روزه تحویل میدین؟

    پاسخ دادن
  7. گرامی
    سپتامبر 10, 2022

    سلام طراحی سایت پرده فروشی ارزان چطور انجام میشه؟ شما این نوع خدمات رو دارین؟

    پاسخ دادن
  8. مهدیانپور
    سپتامبر 12, 2022

    سلام پشتیبانی خیلی خوبی دارید. نه تنها برای طراحی سایت پرده فروشی، بلکه برای طراحی لوگو همکارانتون خیلی خوب پاسخگو بودن و در نهایت پروژه همون چیزی شد که انتظارش رو داشتم. خدا قوت

    پاسخ دادن
  9. کیوانلو
    سپتامبر 14, 2022

    سلام دسته بندی محصولات و کارهای مربوط به سرعت سایت فروش اینترنتی پرده در مرحله طراحی سایت انجام میشه؟

    پاسخ دادن
  10. کبیریان راد
    سپتامبر 18, 2022

    سلام سایت پرده فروشی چند تا از رقبای اصلی ما رو شما طراحی کردین و از نظر ظاهر بسیار حرفه ای هستن. آیا امکان طراحی سایت با قابلیت های مشابه و ظاهر متفاوت در همین حوزه دارید؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.