طراحی سایت شخصی

منظور از طراحی سایت شخصی داشتن صفحاتی در وب است که اغلب روی یک سرور قرار دارند و مجموعه ای از فعالیت های یک فرد، شرکت یا سازمان را معرفی میکنند. در حقیقت سایت شخصی شامل فایل های متعددی است که مانند رزومه شما تلقی میشود و تمام پیشینه و دستاورد شما یا مجموعه متعلق به شما را بیان میکند.

همانطور که شما روی سیستم شخصی خودتان همه فایل ها را دسته بندی شده نگه میدارید، روی وب سایت شخصی تان هم میتوانید این فایل ها را در دسترس عموم قرار دهید. هدف از طراحی و راه اندازی چنین وب سایتی معرفی شخص و برندسازی برای او است تا مشتریان و همکاران او را بشناسند.

شاید گمان کنید که امروزه به وسیله اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی مختلف شما میتوانید در دنیای مجازی جایگاه خود را داشته باشید و خودتان را معرفی کنید. اگرچه وبلاگ ها و تا حدودی شبکه های اجتماعی در وب میتوانند این کار را برای شما انجام دهند اما طراحی سایت شخصی جایگاه دیگری دارد و شکل رسمی تر و تخصصی تری به حرفه شما خواهد داد.

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

ویژگی های مهم وب سایت شخصی

طراحی سایت شخصی با دامنه منحصر به فرد برای کسانی که نیاز به برند سازی در اینترنت دارند میتواند بسیار موثر تر و بهتر از هر اپلیکیشن و اکانتی در دنیای مجازی عمل کند. 

مزیت دیگر طراحی سایت شخصی، نوع مصرف و کاربرد آن است. شما میتوانید طراحی را کاملا متناسب با کاربرد سایت انجام دهید و از امکانات آن بهره ببرید. به طور مثال ویدئو ها و فایل های آموزشی به طور خاص تنها در سایت آموزشی خودتان آپلود میشوند و برای دست یابی به آنها هنرجوها و کاربران تنها باید در سایت خودتان عضو باشند.

میتوانید با طراحی سایت فروشگاهی به طور اختصاصی محصولات یا خدمات را در سایت تان به نمایش بگذارید و از این طریق آنها را معرفی کنید و بفروشید. داشتن یک سایت شخصی امکان با امکان پرداخت آنلاین میتواند به آسانی به معرفی کسب و کار شما و برندسازی کمک کند.

طراحی سایت شخصی

نکات مهم در طراحی سایت شخصی

طراحی سایت ریسپانسیو

کاربران وب باید بتوانند سایت شما را به آسانی روی گوشی های هوشمند و تبلت دریافت کنند و به امکانات آن دسترسی داشته باشند.

انعطاف پذیری

می توانید بسته به هدف و نیاز یا سلیقه خودتان طراحی قالب ها را برای سایت تغییر دهید و آن را شخصی کنید.

مدیریت ساده و کاربردی

از ویژگی های مهم در زمان طراحی سایت شخصی توجه به قسمت مدیریت است تا بتوان به آسانی محتوا را به آن اضافه کرد و مدیریت نمود.

چه کسانی به طراحی سایت شخصی نیاز دارند ؟

طراحی سایت شخصی میتواند برای هرکسی کاربردی باشد. اگر هنرمند هستید و به دنبال نمایش و فروش آثار هنری تان باشید، به راحتی این کار از طریق سایت شخصی شما قابل انجام است. با یک سئو حرفه ای بسیاری از همکاران و هنرمندان دیگرشما را خواهند شناخت و جلب سایت و آثار شما میشوند. توجه داشته باشید که وب سایت یک امکان برای نمایش آثار شما به صورت جهانی فراهم خواهد کرد.

 داشتن و راه اندازی وب سایت به کار شما اعتبار می بخشد، افزون بر اینکه میتواند رابطه شما را با دانشجویان نیز راحت تر و بهتر کند.

حتی به عنوان یک عکاس حرفه ای میتوانید اقدام به طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی نمایید. این وب سایت یک سایت شخصی برای شما محسوب شود و به آسانی قبول سفارشات، نمایش نمونه عکس ها، دریافت و پرداخت هزینه ها و … را به صورت آنلاین برای شما ممکن می نماید.

طراحی سایت شخصی

دیگر مزایای طراحی سایت شخصی

1.

اطلاعات تماس (شماره تلفن، ایمیل و آدرس و …)

2.

بخش مقالات و اخبار برای قراردادن مطالب و تازه های حرفه شما

3.

بخشی برای رزومه و اطلاعات درباره شما

4.

امکان درج کامنت و دیدگاه برای بازدید کنندگان

5.

امکان نظر سنجی آنلاین

6.

امکان مشاوره و پرسش و پاسخ آنلاین با کاربر

 

سئو سایت شخصی چگونه انجام میشود؟

طراحی سایت شخصی هم مانند هر وب سایت دیگری برای بالارفتن رتبه در گوگل با خدمات بهینه سازی سایت همراه است. سئو چنین وب سایتی نیازمند محتوای اختصاصی است که باید با اصول سئو در گوگل و سایر موتورهای جست و جو مطابق باشد.

اغلب شرکت های طراحی سایت روش یکسانی را برای این کار دنبال میکنند و محتوا را به طور تخصصی ارائه میدهند تا در سایت بارگذاری شود. اما گاهی مطالب نیاز به تغییرات دارد تا بتواند به طور موثر در بالارفتن بازدید سایت کمک کند.

در حقیقت به جز تازگی و تخصصی بودن مطلب، لازم است تا آنرا مطابق اصول سئو بنویسیم و سپس در سایت قرار دهیم تا کارایی لازم را برای سایت داشته باشد. در غیر این صورت گذاشتن محتوا کمکی به سایت نمیکند و حتی ممکن است رتبه آنرا کاهش دهد.

سوالات متداول طراحی سایت شخصی

منظور از قالب، ظاهر و گرافیک سایت شماست. هرچه گرافیک را جذاب تر و در عین حال ساده تر انتخاب کنید، کاربردی تر خواهد بود.

 

بله برای سایت های اختصاصی و انواع دیگر سایت امکان طراحی قالب به صورت اختصاصی وجود خواهد داشت. یک قالب اختصاصی بر اساس نیازها و سلیقه شما طراحی میشود.

 

نظرات (16)

  1. mohammad
    آگوست 6, 2022

    سلام. واقعا باید تشکر کنم از شما. سایت شخصی برای من طراحی کردین و به دلیل طراحی منحصر به فرد در برندینگ تاثیر زیادی داشت.

    پاسخ دادن
  2. خسرو
    آگوست 27, 2022

    سلام منظور از طراحی سایت شخصی چیه؟

    پاسخ دادن
    • آگوست 28, 2022

      درود بر شما
      سایت شخصی مخصوص هنرمندان و شعرا و بلاگرها و … هست که مایل هستن رزومه و آثار و نمونه کارها و اطلاعات شخصی خودشون رو قرار بدن و امکان سئو کردن هم داره و در معرفی این عزیزان بسیار موثره همچنین امکان عرضه آثارشون رو میتونن فراهم کنن و با مخاطبانشون ارتباط برقرار کنن. شاد باشید.

      پاسخ دادن
  3. جلالی
    آگوست 28, 2022

    سلام سایت شخصی میخوام که فقط یک صفحه داشته باشه و رزومه قرار بدم و یه معرفی از خودم و سوابق کاری و راه ارتباطی. چقدر زمان میبره راه اندازی کنین؟

    پاسخ دادن
  4. هستی
    آگوست 30, 2022

    قیمت طراحی سایت شخصی چقدر هست و بر چه اساس محاسبه میشه؟ آیا این سایت ها با شرکتی متفاوت هستند؟

    پاسخ دادن
  5. hashemi
    سپتامبر 3, 2022

    درود بر شما. سایت شخصی قصد دارم راه اندازی کنم که بعدا بتونم به فروشگاه آنلاین تبدیل کنم. آیا وردپرس رو پیشنهاد میدید یا برنامه نویسی اختصاصی؟

    پاسخ دادن
  6. یونسی
    سپتامبر 4, 2022

    سلام من برای برندینگ دنبال یک شرکت طراحی سایت هستم و همکارانم شمارو معرفی کردن. میشه چند تا سایتی که خودتون طراحی کردید ارائه بدین تا بهتر بتونم تصمیم بگیرم. با تشکر

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 5, 2022

      سلام دوست گرامی
      در صفحه پروژه های ما میتونین نمونه کارهای مارو مشاهده کنین .
      موفق باشید.

      پاسخ دادن
  7. majdi
    سپتامبر 5, 2022

    سایت شخصی رو طراحی کردم اما با چند نفر مشورت کردم و گفتن باید از نظر ux تغییر کنه. آیا شما این قبیل خدمات رو روی سایت ها ارائه میدین؟

    پاسخ دادن
  8. توانا
    سپتامبر 7, 2022

    سلام
    سایت های شخصی به صورت چند زبانه طراحی میشن؟ قصد برندینگ در زمینه نقاشی دارم و ترجیحم بر این هست سایت همزمان نشخه انگلیسی داشته باشه و نمونه کار و توضیحات قرار بدم.

    پاسخ دادن
  9. fakhrian
    سپتامبر 10, 2022

    سلام و وقت بخیر. برای ارائه نمونه کارهای نقاشی بنده زحمت کشیدید و سایت شخصی طراحی کردین. بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شد. ممنون از تیم بسیار حرفه ای شما

    پاسخ دادن
  10. کازرانی
    سپتامبر 11, 2022

    سلام و خسته نباشید. طراحی های بسیار حرفه ای و جذابی دارین. قطعا برای سایت شخصی خودم تیم شما رو انتخاب خواهم کرد

    پاسخ دادن
  11. sohrab
    سپتامبر 12, 2022

    سلام من یک سایت شخصی دارم که چند سال پیش طراحی شده و در حال حاضر دچار مشکلاتی شده.میتونید بازسازی سایت ما را به عهده بگیرید و قالبش رو تغییر بدید؟ بیشتر از لحاظ ظاهری سایت باید تغییرات داشته باشه و محتوایی کامل هست

    پاسخ دادن
  12. صبوحیان
    سپتامبر 14, 2022

    سلام شما اطلاع ندارید اگر طراحی سایت شخصی انجام بدیم، برای فروش فایل های گرافیکی که طراحی کردیم امکان اتصال سایت به درگاه بانکی وجود داره یا حتما باید شرکت ثبت شده باشیم؟

    پاسخ دادن
  13. امید
    سپتامبر 18, 2022

    خدمات پشتیبانی بعد از طراحی سایت شخصی شامل چه مواردی میشه؟ فقط رفع اشکالات احتمالی هست یا امکان اضافه کردن قابلیت های جدید به سایت به صورت رایگان در این بازه وجود داره؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.