طراحی سایت دارویی

طراحی سایت دارویی

چرا طراحی سایت دارویی را انجام بدهیم؟ یک کسب و کار زمانی برنده است که بتواند از تمام موقعیت های گیش رو به نفع خود استفاده کند. این روزها شرکت های داروسازی زیادی در اینترنت فعالیت می کنند شما نمی خواهید پیشرفت ویژه ای در زمینه ی کسب و کار خود داشته باشید؟ طراحی سایت بهترین انتخاب برای شما می باشد اگر که بتوانید از موقعیت خود به بهترین شکل استفاده کنید.

احتمالا شما برای فروختن داروهای تولید شده توسط شرکت باید با داروخانه های زیادی ارتباط برقرار کنید، برای برقراری ارتباط از چه روشهایی استفاده میکنید؟ آیا بازاریابان تلفنی و یا نمایندگان فروش شما اقدام به معرفی محصول شما میکنند؟ کنترل عملکرد عوامل فروش حضوری برای شما مشکل است؟ آیا بازاریابان، نمایندگان فروش شما به خاطر درآمد بیشتر از شرکت دیگر شما را ترک میکنند؟

حال ببینیم چطور داروی تولید شده را به نفرات بیشتری معرفی کنیم و واسطه ها را حذف کنیم؟! همانطور که اشاره شد به کمک طراحی سایت دارویی می توانید این مشکل را برطرف کنید و داروی تولیدی خود را به مردم سراسر کشور معرفی کنید. داروخانه ها نیازی ندارند با شما تماس بگیرند تا درباره ی محصولات دارویی شما سوال بپرسند بلکه شما می توانید به راحتی اطلاعات موردنیاز محصولات دارویی را درون وب سایت قرار دهید. قرار دادن اطلاعات و بروشور و نحوه استفاده از محصول مسیر شما را برای معرفی محصول کوتاه تر میکند.

طراحی سایت دارویی و اهمیت بازاریابی دیجیتال

شما به عنوان کسی که یک شرکت دارویی دارد بهتر از هر کسی می دانید که با پیشرفت روز افزون علم انواع مختلف دارو تولید و روانه بازار شد. برای مثال شاید در گذشته انتخاب محصولات بهداشتی کار بسیار راحتی بود چرا که انواع کمی از آن موجود بود اما امروزه مشتریان همیشه در انتخاب محصولات وقت زیادی می گذارند شما با طراحی سایت دارویی می توانید این مشکل را برطرف کنید.

امروزه در دنیای بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای زیادی در حال رقابت با یکدیگر هستند چرا شما در دنیای دیجیتال به رقابت را رقبای خود نمی پردازید؟ شما با طراحی سایت برای شرکت دارویی خود و همچنین انجام بازاریابی دیجیتال می توانید یک پیشرفت کاملا مداوم داشته باشید. شاید در روش های دیگر برای بازاریابی یک مدتی پیشرفت داشته باشید و بعد از آن متوجه شوید فروش شما مثل قبل نیست.

طراحی سایت دارویی - طراحی سایت فروشگاهی

اهمیت طراحی سایت دارویی

چه دلایلی باعث می شود تا افراد طراحی سایت داروخانه را انجام بدهند؟ اولین مورد این است که بدون واسطه می توانید به مشتریان خود محصولات دارویی خود را بفروشید یعنی چطور؟ شما برای فروش محصولات خود باید آن را به داروخانه ها بفروشید تا آن ها را در اختیار مشتریان قرار دهید خب چرا بدون واسطه محصولاتی که نیاز به نسخه ندارد را نمی فروشید؟

خیلی ها از طراحی سایت فروشگاهی نتیجه ی خوبی گرفته اند شما هم می توانید این کار را با هزینه ی مناسبی انجام بدهید. دومین مورد این است که مشتریان از طریق وب سایت دارویی شما می توانند اطلاعات کاملی درباره ی محصولات دارویی که تولید می کنید کسب کنند و در صورت نیاز آن ها را تهیه کنند.

سومین مورد این است که بیشتر داروخانه ها در طول شب تعطیل می باشند و تنها داروخانه های شبانه روزی باز می باشند پس بهترین موقعیت است که به صورت شبانه روزی محصولات خود را از طریق وب سایت به مشتریان بفروشید. تمام این موارد باعث می شود تا طراحی سایت دارویی اهمیت ویژه ای پیدا کند.

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

امکانات طراحی سایت دارویی

در زیر امکانات طراحی سایت دارویی را بخوانید:

 فروش آنلاین دارو و لوازم بهداشتی

 جستجو کردن دارو مدنظر کاربر

 اطلاعات کامل درباره ی هر دارو

 فروش به صورت شبانه روزی

 سبد خرید مشتریان

 پشتیبانی وب سایت

 دریافت دارو در کمترین زمان

درج قیمت و تغییر داروها

سفارش طراحی سایت دارویی

برای سفارش طراحی سایت دارویی می توانید با مجموعه اهوراوب در ارتباط باشید و تا بهترین وب سایت را برای خود داشته باشید. شرکت ما طراحی سایت را با متد روز دنیا انجام می دهد و می تواند در کمترین زمان آن چه گه دلخواه شما می باشد را طراحی کند. ما در کنار طراحی سایت خدماتی همچون سئو ، تولید محتوا و… را نیز به مشتریان ارائه می دهیم.

برای دیدن نمونه های کارهای طراحی سایت شرکت ما بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید و در ادامه با کلیک بر روی دکمه ی سفارش طراحی سایت دارویی می توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول طراحی سایت دارویی

جواب این سوال بستگی به این دارد که شما چه وب سایت دارویی بخواهید. اگر تنها یک وب سایت معمولی برای معرفی محصولات می خواهید بین دو هفته تا 4 هفته اما اگر یک وب سایت اختصاصی بخواهید بین یک ماه تا دو ماه زمان می برد.

نظرات (11)

  1. yavari
    آگوست 27, 2022

    سلام. طراحی سایت دارویی برای فروش داروهای گیاهی نیاز به مجوز داره؟

    پاسخ دادن
  2. صدیقی
    آگوست 28, 2022

    سلام قصد داریم مجله برای اطلاع رسانی درباره داروها و عوارض آنها راه اندازی کنیم. سایت دارویی این قابلیت ها رو داره یا فقط برای فروش هست؟

    پاسخ دادن
  3. چیتساز
    آگوست 30, 2022

    نمونه کارهای سایت دارویی رو از کدوم بخش می تونیم مشاهده کنیم؟

    پاسخ دادن
  4. قاضی زاده
    سپتامبر 3, 2022

    چطور میتونیم‌خودمون به سایت دارویی بعد از طراحی چیزی اضافه کنیم؟؟ بعد طراحی آموزش میدید و پشتیبانی ارائه میدین؟

    پاسخ دادن
  5. حبیب زاده
    سپتامبر 5, 2022

    سلام. ما قصد راه اندازی سایت دارویی داریم که قیمت دارو رو در داروخانه های مختلف با هم مقایسه و ارزان ترین قیمت رو نمایش بده. آیا این سایت با وردپرس طراحی میشه یا نیاز به برنامه نویسی داره؟

    پاسخ دادن
  6. رجائی
    سپتامبر 7, 2022

    سلام من طراحی سایت داروخانه، طراحی لوگو و اضافه شدن بخش فروشگاه برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی لازم دارم. آیا امکان پرداخت اقساطی هزینه ها هست؟

    پاسخ دادن
  7. tannaz
    سپتامبر 10, 2022

    فروش اینترنتی دارو ممنوع هست، پس چه کاربردی داره این سایت ها؟

    پاسخ دادن
  8. kazemi
    سپتامبر 12, 2022

    با توجه به اینکه فروش دارو بدون نسخه غیر قانونی هست، این نوع سایت چه کاربردی میتونه داشته باشه؟

    پاسخ دادن
  9. کربلایی
    سپتامبر 14, 2022

    سلام با توجه به اینکه فروش اینترنتی دارو ممنوع است، آیا طراحی سایت دارویی تاثیری در فروش دارد؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 17, 2022

      سلام و درود
      درسته فروش آنلاین دارو ممنوعه ولی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دارو میتونه برای معرفی داروها کاربرد داشته باشه و مشتری میتونه با سرچ نام دارو متوجه بشه شما موجود دارید همچنین برای بحث برندینگ هم میتونه بسیار موثر باشه. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

      پاسخ دادن
  10. فارسیان
    سپتامبر 18, 2022

    سایت دارویی فقط برای نمایش تعداد دارو اطلاعات از این قبیل هست یا کاربرد دیگری دارد؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.