طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک برای مشاورین املاک و کسانی که در این حوزه به کار مشغول اند میتواند بسیار پر فایده باشد. از این جهت که هم کار مشاورین را آسان تر خواهد کرد و هم کار مشتریان آنها را راحت تر میکند. مردم زیادی هر روز ممکن است به بنگاه ها و دفاتر مشاور املاک سر بزنند و زمان و هزینه زیادی برای این کار هدر بدهند تا خانه دلخواه خود را پیدا کنند.

اما میتوانید با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری طراحی سایت املاک در زمان و هزینه خود و مشتریانتان به میزان زیادی صرفه جویی کنید. امروزه مردم تمایل بیشتری به استفاده از اینترنت برای انجام کارها ، دست یابی به اطلاعات و خرید و فروش از طریق سایت ها پیدا کرده اند. به ویژه در این بین اگر بتوانند خانه خود را در میان وب سایت ها پیدا کنند کارشان بسیار راحت تر خواهد بود.

پس اگر صاحب یک دفتر مشاور املاک هستید و در این زمینه فعالیت دارید بهتر است به فکر راه اندازی یک وب سایت املاک باشید تا کار خود و مشتریانتان را آسان تر کنید . به این ترتیب تعداد مراجعات حضوری کمتر خواهد شد در حالیکه تعداد مشتریان مجازی شما افزایش می یابد.

ضرورت طراحی سایت املاک برای مشاورین

روزانه افراد زیادی وقت خود را صرف یافتن ملک میکنند و این کار بسیار وقت گیر و طاقت فرسا است. اگر بخواهیم در یک محله از شهر به دنبال ملک باشیم باید تقریبا تمام بنگاه ها و مراکز مشاوره املاک را گشت تا یک محل مناسب را پیدا کرد. گاهی این چالش موجب میشود تا مورد های بهتر از دست مشتریان برود و گذاشتن زمان به نفع آنها نخواهد بود.
امروزه اما با گسترش و توسعه فناوری هایی از جمله طراحی سایت املاک که وابسته به اینترنت و رشد فزایند کاربران فضای مجازی و استفاده روز افزون مردم از اینترنت می باشد راه اندازی و طراحی سایت به نفع شما و مشتریان خواهد بود. زیرا که چنین کاری امکانات کافی را برای مشتریان ایجاد میکند تا در زمان کمتر و با استفاده از ویژگی های کاربردی سایت املاک بتوانند آسان تر و سریعتر مورد مورد نظر خود را پیدا کنند.

استفاده از سایت به مشاوران این امکان را میدهد تا کمتر درگیر مراجعات حضوری باشند و از جهتی برای مشتریان هم مقایسه و ارزیابی بین موارد را آسان تر میکند. هدف از راه اندازی چنین امکاناتی بالابردن سطح رفاه مشتریان و صرفه جویی در هزینه و زمان آنهاست و همچنین کیفیت کار شما را نیز بالاتر خواهد بود.

طراحی سایت املاک - اهوراوب

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

ویژگی های طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک - اهوراوب

امکان ایجاد دسته بندی

باید برای سایت مشاورین املاک دسته بندی انواع خدمات در نظر گرفته شود. به طور مثال باید رهن و اجاره در یک دسته بندی و فروش و خرید در دسته بندی دیگر قرار داشته باشند. میتوانید برای دسته بندی مواردی چون قیمت و متراژ را هم در نظر بگیرید. میتوانید قسمتی را هم برای توضیحات مالک در نظر بگیرید.

طراحی سایت املاک - اهوراوب 2

امکان نمایش ملک روی نقشه

برای مشتری بهتر است بتواند در زمان بازدید از مشخصات و قیمت ملک، محل دقیق آن را هم بداند. به این ترتیب کار پیدا کردن محل ملک و بازدید از آن راحت تر خواهد بود. به طور کلی هدف از این کار صرفه جویی در زمان و هزینه است و دیدن محل ملک از روی نقشه به میزان زیادی در زمان صرفه جویی خواهد کرد.

طراحی سایت املاک - اهوراوب 4

مدیریت و کنترل وب سایت

بهتر است طراحی وب سایت برای مشاورین املاک به صورت داینامیک باشد نه استاتیک . به این ترتیب کنترل تمام بخش های سایت آسان تر خواهد بود و خود مدیران بنگاه میتوانند این کار را انجام دهند. همچنین مدیران بنگاه باید بتوانند در زمان لازم موردی را به لیست اجاره و فروش اضافه یا کم کنند.

طراحی سایت املاک - اهوراوب 3

شناخت نیاز مدیران مشاور املاک

اولین ویژگی درمورد وب سایت های مشاورین املاک این است که باید طراحی سایت املاک بر اساس نیاز آنها انجام گیرد. باید توجه کرد که نیاز یک دفتر مشاوره املاک به صورت محدود و محلی است، یا به صورت شهری و در تمام مناطق قصد فعالیت دارد.

مشخصات طراحی سایت املاک

برای کاربران سایت سهولت استفاده و ظاهر زیبا و کاربردی بسیار مهم است. انتخاب یک قالب ساده و جذاب در زمان طراحی وب سایت املاک میتواند مشتریان را زمان زیادی در سایت شما نگه دارد.

همچنین امکان استفاده از آن را برایشان راحت تر خواهد کرد. شما میتوانید برای افزایش بازدید سایت اقدام به انجام تبلیغ کنید.

در صفحات سایت امکان تبلیغ با تعرفه های متفاوت وجود دارد تا بتوانید از این طریق درآمد تان را از سایت افزایش دهید. برخی از مالکان تمایل دارند تا ملک آنها بیشتر دیده شود یا سریعتر به فروش یا اجاره برسد.

پس میتوانید از این فرصت برای کسب در آمد استفاده کنید. اما نکته مهم برای دیده شدن سایت شما توجه به سئو و تولید محتوا برای سایت است.

شما باید به طور ویژه روی تولید محتوای اختصاصی و مفید برای سایت تمرکز کنید و به بهینه سازی برای موتورهای جست و جو بپردازید. از این طریق میتوانید ورودی های سایت تان را افزایش دهید و در میان رقبا بیشتر دیده شوید.

طراحی سایت اهوراوب - طراحی سایت املاک

اهمیت سئو برای طراحی سایت املاک

باید گفت که در دنیای وب و بین رقبای شما در اینترنت، راه اندازی و طراحی سایت املاک به تنهایی کافی نیست و باید کارهایی روی سایت انجام گیرد تا بتوان نتیجه دلخواه و سود خوب را از سایت به دست آورد.

یکی از مهترین این کارها سئو سایت است که از نظر فنی باسد زیر نظر شرکت طراح انجام گیرد و نیاز به تخصص دارد.

سئو و بهینه سازی سایت باعث میشود تا شما در گوکل و سایر موتورهای جستجو در نتایج اول پیشنهاد به مشتریان باشید. اما این رتبه به آسانی به دست نمی آید و نیازمند تولید محتوای متنی و تصویری مطلوب و باکیفیت می باشد.

همچنین باید با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی استاندراد و حفظ رتبه سایت با مدریت و پشتیبانی مناسب در این زمینه تلاش کنید.

به طور کلی، مجموعه اقدامات برای افزایش رتبه سایت نزد موتورهای جست و جو، سئو نامیده میشود. اگر افزایش رتبه سایت برایتان مهم است باید این کار را به حرفه ای ها بسپارید تا بتوانید نتیجه مطلوب را از آن دریافت کنید.

همچنین لازم است تا یک کلمه کلیدی مناسب انتخاب کنید تا به وسیله آن توسط کاربران شناخته شوید. بهتر است پیش از اقدام به طراحی و راه اندازی سایت کلمه ای را که بیشترین جست و جو را در میان کابران، در حوزه کاری شما دارد، پیدا کنید.

این کلمه برای مشاورین املاک بیشتر شامل کلماتی همچون “رهن و اجاره” و یا “اجاره آپارتمان” و کلماتی از این دست میشود. تنها کافی است بدانید نیاز مشتریان چیست و بیشتر با چه کلماتی در گوگل به سایت شما خواهند رسید.

میتوانید در این مورد با شرکت طراحی سایت و سئو کاران مشورت کنید و بعد کلمه کلیدی مناسب را انتخاب نمایید. با توجه به این اصول در لیست اولین های گوگل خواهید بود.

طراحی سایت املاک - طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت املاک ریسپانسیو

سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا سایتی است که امکان بازدید را برای کاربر از روی تمام وسیله های هوشمند و کامپیوتر راحت میکند.

ابعاد و رزولوشن چنین سایتی با انواع دستگاه های موبایل و تبلت و … همخوانی دارد و در زمان راه اندازی و طراحی سایت املاک برای انواع صفحه نمایش در نظر گرفته میشود.

در این حالت دیگر نیاز نیست تا کابر در نمایشگر های مختلف سایز صفحات را تغییر دهید و به آسانی میتواند همه چیز را مشاهده و بررسی کند.

علاوه بر این ریسپانسو بودن سایت رتبه آن را بالا میبرد چون گوکل به کاربر پسند بودن سایت و بازدید زیاد از آن رتبه میدهد. پس برای موفقیت هرچه بیشتر و سود بالاتر توصیه ما داشتن یک سایت ریسپانسو است.

امروزه همه ما از اهمیت استفاده از تلفن های همراه برای مردم آگاهی داریم. پس به راحتی با ریسپانسیو کردن سایت خود میتوانید تعداد کاربران تان را افزایش دهید و در عین حال خدمات بهتری را برای آنها ارائه خواهید داد.

برای طراحی سایت املاک از ما مشاوره بگیرید.

بهتر است پیش از تصمیم نهایی درباره طراحی سایت خرید و فروش ملک با همکاران ما در اهوراوب مشورت کنید. ما برای یک مشاوره اختصاصی و اصولی در خدمت شما هستیم. تفاوتی ندارد که شما هیچ وقت اقدام به راه اندازی سایت نکرده اید و یا قبلا سایتی در این زمینه داشته اید.

ما میتوانیم برای طراحی سایت یا بهینه سازی سایت، به روز رسانی و تولید محتوا در کنار شما باشیم.

به طور کلی شما با داشتن یک سایت در زمینه خرید و فروش یا رهن و اجاره املاک میتواند کسب و کار خود را گسترش دهید و با کمترین زمان و کیفیت بالا در زمینه کاری خود حرفه ای عمل کنید.

داشتن یک وب سایت اعتماد و نظر مشتریان بیشتری را به شما جلب خواهد کرد و در نهایت رضایت و اعتماد انها را به همراه دارد. با سفارش طراحی سایت از شرکت طراحی وب سایت میتوانید از پشتیبانی حرفه ای و تخصصی برای سایت بهره مند باشید و همیشه در ردیف اولین پیشنهادهای گوگل باقی بمانید.

سوالات متداول طراحی سایت املاک

بله – بعد از طراحی سایت املاک و راه اندازی سایت هم در صورت درخواست شما امکان چند زبانه شدن آن وجود خواهد داشت.

امکان طراحی سایت املاک از ابتدا به صورت ریسپانسیو وجود دارد. اگر سایت شما از پیش طراحی شده است امکان ریسپانسیو کردن آن وجود خواهد داشت.

 

نظرات (12)

  1. غلامیان
    آگوست 27, 2022

    سلام. سایت املاک فقط برای نمایش ملک های قابل فروش و رهن و اجاره هست یا رزرو آنلاین هم با این سایت ها امکان پذیره؟

    پاسخ دادن
  2. فلاحی
    آگوست 28, 2022

    سلام و درود بر شما
    ما سایتی برای مشاور املاک لازم داریم که بشه هر ملک رو روی نقشه کاملا دقیق به کاربر و مشتری نمایش بده. سایت هایی که ارائه میدین این قبیل قابلیت هارو داره؟

    پاسخ دادن
  3. قاسمی
    آگوست 30, 2022

    امکان ثبت آگهی در سایت مشاور املاک از سمت مشتری و دریافت حق عضویت توسط مدیر سایت وجود دارد؟ قصد دارم چنین سایتی راه اندازی کنم

    پاسخ دادن
  4. چمبریانی
    سپتامبر 3, 2022

    سلام بر شما. سایت املاک آیا امکان عقد قرارداد آنلاین داره یا فقط برای اطلاع رسانی هست؟

    پاسخ دادن
  5. خیرخواه
    سپتامبر 4, 2022

    سلام سایت املاک که طراحی می کنین با سایت ساز هست یا با قالب اختصاصی ارائه میدین؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 5, 2022

      سلام دوست گرامی
      برای طراحی سایت املاک از تم های اختصاصی استفاده میشه و با توجه به رنگ سازمانی و نیاز شما دیزاین میشه. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

      پاسخ دادن
  6. فردین
    سپتامبر 5, 2022

    سلام سایت مشاور املاک رو با سئو انجام میدین؟ در صورت همکاری بلند مدت آیا تخفیف ارائه میشه؟

    پاسخ دادن
  7. شمشیری
    سپتامبر 7, 2022

    درود بر شما. سایت مشاور املاک نمونه خارجی انتخاب کردم و قصد داریم کاملا مشابه و بدون هیچ تغییر به زبان فارسی طراحی بشه. آیا امکانش هست؟ چون پرسیدم و گفتن باید قالب وردپرس سایت خارجی به فارسی ترجمه شده باشه

    پاسخ دادن
  8. گرجستانی
    سپتامبر 10, 2022

    سلام. برای ما سایت املاک طراحی کردین. علاوه بر ظاهر خوب سایت، سرعت هم بسیار مناسب هست و باعث شده در سئو پیشرفت خوبی داشته باشیم. ممنون

    پاسخ دادن
  9. tahmaseb
    سپتامبر 11, 2022

    سلام برای فروش ملک در ترکیه قصد داریم سایت راه اندازی کنیم. شما چنین سایتی رو میتونین ارائه بدین؟ تمام بخش های سایت به زبان ترکی باشه

    پاسخ دادن
  10. کلانی مقدم
    سپتامبر 13, 2022

    سلام برای طراحی سایت مشاوره املاک سرچ زدیم و از سایت های مختلف قیمت گرفتیم. نرخ ها خیلی با هم تفاوت دارن دلیل این تفاوت ها چیه؟

    پاسخ دادن
  11. صدراییان
    سپتامبر 18, 2022

    سلام برای طراحی سایت املاک که ساختاری شبیه به مجله داشته باشه و اطلاعات نمایش بدیم چقدر هزینه و زمان نیاز داره؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.