طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی

یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای بازاریابی طراحی سایت صنعتی است. راه اندازی یک وب سایت زمینه فعالیت تولیدی شما را به سمت مدرن شدن و پیشرفت سوق میدهد. حضور قوی و موثر در فضای اینترنت و وب به شما امکان میدهد تا سایر تولید کنندگان و توزیع کنندگان کالای مرتبط با زمینه فعالیت شما، کارخانه و کارگاه شما را راحت تر پیدا کنند و بهتر بشناسند.

حضور شما از طریق وب سایت اختصاصی خودتان میتواند سهم شما را از سود بازار بیشتر کند و گام محکم و بلندی در راستای برندسازی و فروش بهتر شما خواهد بود. نباید از این نکته گذشت که شما با طراحی سایت در عرصه بین الملل و جهانی معرفی میشوید و محدود به مرزهای کشور نخواهید ماند. وب سایت های صنعتی به صاحبان خود کمک میکنند تا کارخانه، واحد تولیدی و کارگاه خود را بهتر و بیشتر معرفی نمایند. همچنین که قدرت شما را برای جذب مشتری بالاتر خواهند برد.

به این ترتیب بازدید کنندگان و مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد و حرفه خود را گسترش میدهید. طراحی و راه اندازی چنین وب سایتی میتواند اهداف و استراتژی های پیش روی شما را بهتر بیان کند و هم راستا با فعالیت های شما محصولات تان را معرفی نماید.

یکی از مهمترین معیارهای موفقیت برای هر فعالیت اقتصادی، جذب حداکثر مشتریان در بازار است. وب سایت به شما این مکان را میدهد تا حتی بیرون از محدوده جغرافیای زندگی خود و همه صنایع وابسته به حرفه تان معرفی شوید و در عین افزایش درآمد، کیفیت تولید و تکنولوژی های مورد نیاز برای کار را در اختیار شما خواهد گذاشت.

افزایش درآمد با طراحی سایت صنعتی

در گذشته به دلیل محدود بودن تعداد صنایع تولیدی در هر زمینه، رقابت کمتر بود. در عین حال فروشندگان و توزیع کنندگان هم محدود بودند و به راحتی با هم ارتباط داشتند. در قدیم مانند امروز برند ها و محصولات متفاوت وجود نداشت و از این جهت مردم به راحتی و با یک نام محصول را در بازار پیدا میکردند.

واضح است که بازاریابی برای صنایع آسان تر بود و تولید کننده راحت تر میتوانست محصول را معرفی کند و بفروشد. اما در دنیای بزرگ امروز یک برند محدود به یک شهر یا کشور نیست و تقریبا در تمام دنیا آن را می شناسند. به شرطی که در کنار کیفیت بتواند بازاریابی موثر و خوبی هم برای خود داشته باشد.

لازمه این امر یافتن راه های مدرن و امروزی برای برندسازی و معرفی کالاهاست که یکی از بهترین آنها طراحی سایت صنعتی است. شما به این وسیله میتوانید در میان انبوه تولیدات همسان و مشتریان خود را معرفی کنید و توان رقابتی خود را افزایش دهید.

همچنین افراد بیشتری شما را خواهند شناخت و فروش شما متقابلا افزایش میابد. برای خریداران هم امکان مقایسه و انتخاب راحت تر خواهد بود و این اعتماد سازی را برای شما به همراه دارد.

طراحی سایت صنعتی - طراحی سایت شرکتی - سئو سایت

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

مزیت راه اندازی وب سایت صنعتی

با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات صنعتی رقابت بین کالاها و تولید کنندگان سخت تر شد. خریداران هم برای یافتن جنس بهتر با کیفیت بالاتر دچار سر در گمی شدند. در میان کالاهای مشابه آن جنس بیشتری فروش را داشت که بهترین و بیشتری تبلیغ را برای کالا و محصول خود کرده بود. تبلیغات راه های زیادی نداشت و محدود به پوستر و عکس و مجله میشد. البته که مردم در همه جای دنیا و در شهرهای مختلف هم تنها برندی را می شناختند که یا یک کالای انحصاری بود و یا لوکس و اختصاصی تولید میشد.

اما امروز روش های تبلیغاتی تغییر کرده و تا میزان زیادی در تلاش است تا انبوه جمعیت دنیا را تحت تاثیر قرار دهد. طراحی سایت صنعتی به شما کمک میکند تا درصد بیشتری از مردم شما را بشناسند و مشتریان بیشتری را برای فروش جذب کنید. همچنین که میتوانید نمایندگی ها شعب خود را در شهرها و کشورهای مختلف گسترش دهید و فروش خود را چند برابر نمایید.

داشتن یک سایت این روزها یک هزنیه نیست و به منزله سرمایه گذاری به شمار میرود. زیرا نشان از اعتبار شما در بازار دارد و میتواند دسترسی مشتری و همکاران را به شما آسان تر کند. در دنیایی که مردم همه چیز را در اینترنت جست و جو میکنند، مهم است که اسم شما در میان رقبا دیده شود و به این منظور قطعا شما نیاز به سایت خواهید داشت.

ویژگی های مهم وب سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی - سئو سایت

سایت چند زبانه

در طراحی سایت صنعتی باید این مورد را در نظر داشت که شما در حال ورود به یک دهکده جهانی هستید.

پس باید چند زبان مختلف را برای سایت در نظر بگیرید. یکی از اصلی ترین و عمومی ترین زبان ها بعد از فارسی، زبان انگلیسی است که جهانی تر است.

طراحی سایت صنعتی - طراحی سایت

قالب حرفه ای و اختصاصی

سایت های صنعتی بهتر است از قالب های اختصاصی برای خود استفاده کنند. قالب سایت باید ساده و در عین حال زیبا باشد.

میتوانید یک فرم کاملا مدرن و ساده را برای سایت انتخاب کنید تا در بین سایت های رقیب بیشتر بدرخشید.

طراحی سایت صنعتی - بهینه سازی سایت

مدیریت ساده و روان

مدیریت وب سایت صنعتی باید ساده باشد و در عین حال کاربردی و کاربر پسند. بهتر است پنل های مدیریتی برای چنین سایت هایی در نظر گرفته شود.

جهت سهولت راهبرد سایت بهتر است یک نیروی مستقر در دفتر مرکزی داشته باشید تا بتوان سایت را بهتر مدیریت کرد.

اجزای مختلف یک سایت صنعتی

* تاریخچه کارخانه یا واحد تولیدی و صنعتی

* معرفی کالاها و ویژگی های آن ها

* طبقه بندی و دسته بندی مصحولات

* اطلاعات تماس و آدرس کارخانه و شرکت

* بخش گالری و تصاویر مربوط به خط تولید

* امکان نمایش تصاویر محصولات و خدمات ارائه شده

* ارائه لیست نمایندگی ها و شعب یا دفاتر فروش

* امکان نمایش ویدئو های تبلیغاتی

*معرفی پروژه های انجام شده یا در دست ساخت

* مقالات و اخبار مرتبط با واحد صنعتی

* امکان ارتباط با مشتریان و دریافت نظرات آنان

* ارائه سرویس پشتیبانی آنلاین و فروشگاهی به مشتریان

سوالات متداول طراحی سایت صنعتی

بهترین راه نمایش مناسب سایت شما روی گوشی های هوشمند و تبلت ها، طراحی سایت ریسپانسیو هست. در این روش طراحی سایت ساختار لایه های سایت به صورت شناور طراحی میشود و با توجه به سایز صفحه نمایش بارگزاری خواهد شد.

بله – پشتیبانی یا نگهداری وب سایت، سرویسی است جهت به روز نگه داشتن سایت و در عین حال به شما کمک میکند تا ترافیک سایت خود را افزایش دهید و رتبه سایت تان را حفظ نمایید.

نظرات (12)

  1. نادمی
    آگوست 27, 2022

    سلام. سایت صنعتی برای ساخت تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب برای ما طراحی کردین و بسیار راضی هستیم. به امید موفقیت بیشتر

    پاسخ دادن
  2. پیراسته
    آگوست 28, 2022

    سلام وقت بخیر سایت صنعتی لازم داریم که کاملا انگلیسی باشه و در اینده زبان فارسی و سایر زبان ها اضافه بشن. چنین سایت هایی در خدمات شما هستند؟ سایت به گونه ای باید باشه که گوگل به فارسی بودن آن شک نکنه چون قصد داریم برای تبلیغات ادسنس استفاده کنیم

    پاسخ دادن
  3. الهام نژاد
    آگوست 30, 2022

    سلام بر شما. ممنون از همکاری خوبی که داشتین و به تمام تعهدات در قراداد عمل کردین و حتی بعد از اتمام دوره پشتیبانی هنوز با اخلاق حرفه ای به سوالات ما پاسخ می دهید. موفق باشید

    پاسخ دادن
  4. رادان
    سپتامبر 3, 2022

    سال گذشته شرکت دیگری برای ما طراحی سایت صنعتی انجام داد ولی مشکل داشت و من راضی نبودم. خداروشکر که از طریق همکارم با شرکت شما آشنا شدم. سایتمو بازنویسی و تعمیر کردید. ازتون متشکرم.

    پاسخ دادن
  5. sadrzadw
    سپتامبر 5, 2022

    سایت های صنعتی چند زبانه هستن؟ در هر زبان آیا محتوا به صورت اختصاصی ترجمه میشود؟

    پاسخ دادن
  6. هادوی
    سپتامبر 7, 2022

    روی سایت صنعتی قصد داریم به صورت نموداری تعداد پروژه ها و میزان رضایت مشتری نمایش داده بشه. سایت قبلا طراحی شده و به طراح قبل دسترسی نداریم. آیا فقط طراحی کامل انجام میدین یا چنین سرویس هایی رو هم در لیست خدماتتون دارین؟ متشکرم

    پاسخ دادن
  7. حیدرزاده
    سپتامبر 10, 2022

    سلام لطفا شرایط همکاری از قبیل مدت تحویل پروژه، تعرفه و همچنین مدت زمان پشتیبانی را به ایمیل من ارسال کنین. با تشکر

    پاسخ دادن
  8. tahorazade
    سپتامبر 12, 2022

    سایت صنعتی دو زبانه رو با وردپرس طراحی می کنید؟ آیا برای توسعه خدمات در آینده این سایت ها با مشکل و محدودیت مواجه نمیشن؟

    پاسخ دادن
  9. میثمیان
    سپتامبر 14, 2022

    سلام خسته نباشید
    سایت صنعتی داریم که دامنه ir هست و با توجه به تحریم ها، ترجیح میدیم که بعد از این روی دامنه com خدمات بدیم. آیا همین سایت فعلی قابل انتقال به دامنه جدید هست یا باید طراحی سایت رو مجدد انجام بدیم؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 18, 2022

      سلام و درود
      بله امکان انتقال دیتای شما به روی هر دامنه با هر پسوندی وجود داره. شاد باشید.

      پاسخ دادن
  10. زهرایی
    سپتامبر 18, 2022

    سلام طراحی سایت صنعتی رو با وردپرس قبلا انجام دادن برای ما اما نتیجه خوبی در سئو ندیدیم. ایا وردپرسی بودن سایت میتونه به سئو آسیب زده باشه؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 20, 2022

      سلام و درود همراه گرامی
      زبان برنامه نویسی سایت خیلی تاثیری در روند سئو سایت نداره البته باید سایت برای سئو بهینه بشه و بقیه روند سئو بستگی به استراتژی شرکتی داره که باهاش همکاری میکنید. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.