طراحی سایت آژانس هواپیمایی

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

شما با طراحی سایت آژانس هواپیمایی می توانید همه خدمات آژانس خود مانند رزرو تور، رزرو بلیط، رزرو هتل، درخواست ویزا و …. را در 24 ساعت شبانه روز در اختیار مشتریان قرار دهید و در جستجوها به واسطه سئوی خوب دیده شوید.

سایت هایی مانند Google، Yahoo، Bing، MSN، Ask و … سایت آژانس هواپیمایی شما را اولین رتبه نشان می دهد و باعث می شود کاربران زیادی به سایت شما مراجعه کنند. صنعت گردشگری این روزها بسیار در کشور مورد توجه قرار گرفته است. آنچه می تواند شما را در جذب مشتریان موفق سازد، بهره مندی از یک طراحی سایت پویا، واکنش گرا و بر مبنای نیازها و اهدافتان است.

ما به این منظور برای شما پیشنهاد موثری برای شما در این رابطه خواهیم داشت که موجب تحول و توسعه کسب و کارتان می شود . استفاده بهینه از امکانات جهت جذب مشتری اهمیت ویژه ای برای مدیر هر مجموعه دارد. با توجه به گسترش فزآینده استفاده از اینترنت وب سایت هر مجموعه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش مشتریان باشد.

خدمات طراحی سایت آژانس هواپیمایی

در طراحی سایت آژانس هواپیمایی صفحه ای به معرفی آژانس، سوابق کاری، تخصص ها و امتیازات ویژه و گواهینامه و مجوزها اختصاص داده می شود. همینطور در صفحه ای اطلاعات تماس و نقشه در گوگل مپ قرار داده می شود. در صفحاتی تورهای داخلی و خارجی و نوع و سطح خدمات معرفی می شوند.

طراحی صفحاتی برای رزرو و خرید آنلاین تور، پرواز و هتل از موارد ضروری در طراحی سایت آژانس مسافرتی است. همچنین در صفحات دیگری نظیر جاذبه های گردشگری، گالری تصاویر، قوانین و مقررات، بیمه، پرسش های متدوال، نقشه سایت، لینکهای مفید می توانند برحسب نیاز اضافه شوند. بعضی از این صفحات در جذب کاربر و بالا رفتن آمار بازدید از سایت می توانند نقش به سزایی داشته باشند.

در بخش جاذبه های گردشگری معرفی هتل، خطوط هوایی و ریلی با خدمات و قیمت مناسب، مراکز خرید و اماکن دیدنی به همراه تصاویر و توضیحاتی کوتاه می تواند برای کاربران مفید و جذاب باشد.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی - شرکت اهوراوب

امکانات یک سایت آژانس هواپیمایی

طراحی سایت آژانس هواپیمایی - طراحی سایت - سئو

برنامه پروازها

برای این که کاربران از وضعیت پروازها مطلع شوند می توانند اطلاعات پرواز فرودگاه های مختلف را درون آن قرار دهید تا آن ها دسترسی راحت به این برنامه داشته باشند.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی - طراحی سایت

خبرنامه

با گذاشتن این قابلیت درون وب سایت آژانس هواپیمایی خود می توانید به کاربران کمک کنید از طریق ایمیل از آفرهای تورها، بلیط، هتل و سایر موارد باخبر بشوند.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی - طراحی سایت ارزان

سیستم عضویت

با گذاشتن یک سیستم عضویت در وب سایت می توانید کاربران را تشویق کنید در وب سایت شما عضو شوند و خریدهای قبلی و پرداختی های خود را به راحتی تماشا کنند.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی - طراحی سایت اختصاصی

آب و هوا

اطلاعات مناطق مختلف را می توان درون وب سایت قرار داد تا کاربران در اینترنت با جستجوی منطقه موردنظر خود بتوانند وضعیت آب و هوایی منطقه را مشاهده کنند.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی - سفارش طراحی سایت

اجاره ویلا آنلاین

شما حتی امکان اجاره ویلا و سوئیت را به صورت اینترنتی به کاربران خواهید داد. در این روش می توانید با مشاوره املاک قرارداد بندید و ویلاهای آن ها در وب سایت خود قرار دهید.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی - طراحی سایت حرفه ای

روزرو آنلاین بلیط

کاربران می توانند از طریق وب سایت شما بلیط را به صورت آنلاین و غیرحضوری خرید کنند. دیگر نیازی نیست کاربران به صورت حضوری از شما بلیط خرید کنند.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی - طراحی سایت گردشگری

معرفی مراکز

با طراحی سایت آژانس هواپیمایی می توانید به معرفی رستوران و مراکز خرید در مناطق مختلف بپردازید. این مورد هم باعث افزایش بازدید شما می شود.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی - قیمت طراحی سایت

اطلاعات هتل

یک وب سایت آژانس هواپیمایی می تواند اطلاعات کامل درباره هتل هایی که در حال فعالیت با آن ها هستند را درون وب سایت خود قرار دهند.

ویژگی های طراحی سایت آژانس هواپیمایی چیست؟

✅ سعی نکنید طراحی سایت آژانس هواپیمایی خود را شبیه به سایت آژانس هواپیمایی های دیگر انجام بدهید بهتر است که یک سایت منحصر به فرد داشته باشید!

✅ تولید محتوا برای وب سایت آژانس هواپیمایی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. محتوا درون این نوع وب سایت ها باید شامل اطلاعات کامل درباره ی شهرهای مختلف، معرفی نقاط مختلف گردشگری و… باشد.

✅ دسترسی به خدمات باید برای کاربران راحت باشد پس یک سایت ساده با محتوای کاربردی طراحی کنید.

✅ برای این که بتوانید معرفی خدمات خود را به بهترین شکل برای مشتریان انجام دهید می توانید در وب سایت خود از روش های تبلیغاتی استفاده کنید.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی - اهوراوب

مزایای قراردادن صفحه چت روم

طراحی صفحه ای برای چت روم در طراحی سایت آژانس هواپیمایی اطلاعات مفیدی را برای مجموعه فراهم می آورد. از تبادل نظر کاربران و مشتریان در چت روم می توان برای سنجش آماری و نیازسنجی غیرمستقیم در جهت برنامه ریزی ها و استراتژی های آینده آژانس در بالابردن کیفیت خدمات و برگزاری تورهای جدید استفاده کرد.

همچنین اضافه کردن صفحاتی مثل اطلاعات پرواز, آب و هوا و نرخ ارز را نیز می توان در طراحی سایت آژانس مسافرتی مد نظر قرار داد.

تجربه ی افزایش مشتری با طراحی سایت

در مورد آژانس مسافرتی بهره گیری از یک شرکت طراحی سایت حرفه ای برای طراحی سایت آژانس هواپیمایی کمک موثری به مجموعه در رسیدن به هدف دارد. دسترسی سریع و راحت به اطلاعات مورد نیاز یکی از اصول طراحی سایت است که در طراحی سایت آژانس مسافرتی باید مورد توجه قرار گیرد.

یکی از راه های جذب مشتریان و بازدید بیشتر این است که اصول سئو سایت آژانس مسافرتی را به درستی بر روی وب سایت خود پیاده سازی کنید تا به صفحات اول گوگل راه پیدا کنید و مشتری با جستجو به سرعت شما را پیدا کند.

طراحی سایت در انواع مختلف را به ما بسپارید !

برای طراحی سایت در زمینه های مختلف می توانید با تیم حرفه ای اهورا وب در ارتباط باشید. تیم تخصصی ما علاوه بر طراحی سایت حرفه ای در زمینه سئو تخصصی ، تبلیغات گوگلی فعالیت درخشانی دارد که می توانید با یک تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید و هر نوع خدماتی که خواستید به ما بسپارید. با کلیک بر روی لینک زیر می توانید نمونه کارهای در زمینه طراحی سایت را تماشا کنید.

سوالات متداول طراحی سایت آژانس هواپیمایی

بله، شما می توانید وارد پنل کاربری بشوید و ساختار صفحات را تغییر دهید تا قسمتی که مد نظر شما ویرایش شود.

وقتی به عنوان مدیر وارد پنل کاربری وب سایت آژانس هواپیمایی خود می شوید در بالای هر صفحه دکمه ویرایش قرار دارد که با زدن آن می توانید تغییرات لازم بر روی صفحه موردنظر را اعمال کنید.

بله، طراحی وب سایت آژانس هواپیمایی شما به صورت واکنشگرا انجام می شود. این یعنی مخاطبان خاص شما با هر دستگاهی مانند موبایل، لب تاپ و… وارد وب سایت بشوند، وب سایت شما متناسب با دستگاه کاربر تغییر اندازه می دهد و به درستی به نمایش در می آید.

خیر برای کار با پنل نیاز به دانش خاصی ندارید. شما در مدت زمان کمی می توانید کار با پنل مدیریت را یاد بگیرید. اگر کار با کامپیوتر را بلد باشید پس کار با پنل مدیریت را نیز در مدت زمان کمی یاد خواهید گرفت.

 

نظرات (13)

  1. ثمین
    آگوست 27, 2022

    سلام. طراحی سایت آژانس هواپیمایی چقدر زمان میبره و آیا این سایت ها سئو شده هستن؟

    پاسخ دادن
  2. طیبی
    آگوست 28, 2022

    سلام. روز بخیر
    ما مسافرخونه داریم و حالا قصد داریم سایت راه اندازی کنیم و رزرو آنلاین انجام بشه. این سایت ها چقدر قیمت دارن و آیا سئو شده هستند؟ متشکرم

    پاسخ دادن
  3. جلالی راد
    آگوست 30, 2022

    سلام. سایت آژانس هواپیمایی با امکان نمایش وضعیت پروازها به صورت آنلاین طراحی میکنین؟

    پاسخ دادن
  4. ربانی
    سپتامبر 3, 2022

    سلام قیمت طراحی سایت هواپیمایی با امکان فروش آنلاین تور و رزرو هتل با وردپرس چقدر هست؟ رزو هتل داخلی و خارجی مد نظر داریم و به دنبال تیمی هستیم که بتونه چنین سایتی رو راه اندازی کنه. متشکر

    پاسخ دادن
  5. چهرک
    سپتامبر 4, 2022

    بعد از طراحی سایت آژانس هواپیمایی تا چند وقت پشتیبانی دارین و در پشتیبانی چه خدماتی ارائه میدین؟

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 5, 2022

      درود بر شما
      بله خدمات پشتیبانی شامل پشتیبانی فنی هست که سال اول رایگانه و بعد از یکسال به صورت سالیانه هزینه دریافت میشه و پشتیبانی محتوا هم طی قرار داد تولید محتوا و دیتا اینتری قابل انجامه. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.

      پاسخ دادن
  6. gholami
    سپتامبر 5, 2022

    سلام سایت های آژانس هواپیمایی که طراحی می کنید گزارش فروش، وضعیت استرداد بلیط و تمام امکانات مورد نیاز فوش اینترنتی بلیط های مختلف رو ارائه میده؟

    پاسخ دادن
  7. حمزه زاده
    سپتامبر 7, 2022

    سایت های آژانس هواپیمایی که طراحی میکنین چه امکاناتی دارن؟ فقط فروش بلیط هواپیما دارن یا برای رزرو هتل داخلی و خارجی هم میشه استفاده کرد؟

    پاسخ دادن
  8. سلیمی
    سپتامبر 10, 2022

    سلام وقت بخیر
    می خواستم تشکر کنم از تیم اهوراوب بابت طراحی سایت آژانس هواپیمایی که برای ما در زمان بسیار کوتاه و کاملا حرفه ای انجام دادین.

    پاسخ دادن
  9. غلامی
    سپتامبر 11, 2022

    سلام برای فروش بلیط یکی از سایت های هواپیمایی وایت لیبل ارائه میدن اما ما نیروی فنی نداریم که بتونیم استفاده کنیم. لطفا در صورت داشتن اطلاعات و تجبه کافی در این زمینه به ایمیل بنده اطلاع دهید. با تشکر

    پاسخ دادن
  10. صادقلو
    سپتامبر 13, 2022

    درود سایت آژانس هواپیمایی فقط نمونه و مدل سایت خارجی ارائه بدیم کافیه یا باید حتما وایر فریم نیاز هست؟ ما نیروی متخصص در این زمینه نداریم و ترجیح بر این هست این موارد رو تیم طراحی سایت انجام بدن.

    پاسخ دادن
  11. aminian moghadam
    سپتامبر 18, 2022

    سلام. وقت بخیر. سایت آژانس هواپیمایی داریم و در حال حاضر قصد داریم قسمت رزرو هتل رو اضافه کنیم. در صورت تمایل به همکاری لطفا اطلاع دهید. با تشکر

    پاسخ دادن
    • سپتامبر 20, 2022

      سلام و درود
      با کمال میل در خدمتتون هستیم. لطفا با مشاوران ما در تماس باشید.

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.