طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی ویژه کلینیک ها ، بیمارستان ها و پزشکان و دندانپزشکان انجام می شود. مزیت طراحی سایت برای پزشکان و مراکز درمانی این است که پزشکان و بیماران میتوانند راحت تر با هم ارتباط برقرار کنند. پزشکان میتوانند اطلاعات لازم در مورد انواع بیماری ها را برای کاربران در سایت قرار دهند. بیماران میتوانند از طریق سایت پزشکی اطلاعات را دریافت کنند و جواب سوالات خود را پیدا کنند.

راه اندازی سایت برای کلینیک ها و درمانگاه ها دست یابی به بهترین پزشک و یا پزشک متخصص را آسان تر می کند. همچنین که پزشکان میتوانند رزومه و اطلاعات خود را در سایت قرار دهند تا بیماران بهتر بتوانند اطلاعات لازم را بدست بیاورند. در دنیایی که همه ما با جست و جو در اینترنت میخواهیم همه چیز را بیابیم، به نظر ما بهترین ها در ردیف اول پیشنهاد های گوگل هستند. پس اگر در یک کلینیک تخصصی هستید با کمک پزشکان متبحر می توانید مشکلات بیماران را حل کنید، با داشتن وب سایت پزشکی هم بیماران شما را آسان تر پیدا میکنند و هم بیشتر به مردم معرفی خواهید شد.

اعتمادسازی با طراحی سایت پزشکی

باتوجه به گستردگی علم پزشکی و رقابت شدید پزشکان در زمینه های مختلف لازم است که هر پزشک بر اساس تخصص خود راهی را برای معرفی پیدا کند.

طراحی سایت پزشکی بهترین راه برای این کار است تا مردم شما را بشناسند و اعتماد آنها نسبت به شما بیشتر شود.

تصور کنید بیماران همیشگی شما در سایت برای شما نظر بگذارند و یا در شهرهای دور بیماران بتوانند مورد معاینه پزشکان قرار بگیرند.

بازدید سایت در کنار خدماتی که ارائه میدهد میتواند بهترین روش معرفی برای شما باشد.

همچنین که امکان تبادل با سایر پزشکان، دانشجویان پزشکی و متخصصین و استادان دانشگاه برای شما در دنیای اینترنت فراهم میشود.

بیشتر ساعات همه مردم این روزها در اینترنت میگذرد و علاوه بر این بیشتر اطلاعات از این طریق منتقل میگردد. پس بهتر است همیشه در دسترس باشید و تا در دنیای اینترنت نیز خدمات خود را به بیماران ارائه دهید.

طراحی سایت پرده فروشی - قیمت طراحی سایت

خدمات طراحی سایت پزشکی برای کاربران

با طراحی سایت پزشکی اختصاصی چه خدماتی را می توانید به کاربران خود ارائه بدهید؟ در زیر با این امکانات آشنا شوید:

طراحی سایت

بخش وبلاگ و اخبار و تازه ها

بخش وبلاگ و اخبار به دو منظور در طراحی سایت پزشکی اهمیت دارد. ابتدا اطلاع رسانی درباره موضوعات پزشکی و دیگری کمک به سئو سایت. شما با قرار دادن مطالب به روز پزشکی میتوانید به بهینه سازی سایت کنید.

طراحی سایت پزشکی

نوبت دهی آنلاین

با این ویژگی بیمار میتواند تاریخ مراجعه و ملاقات با پزشک را از روی سایت تعیین کند و در زمان صرفه جویی خواهد شد. این مورد به ویژه برای کلینیک ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و همچنین موثر بوده است.

بهینه سازی سایت

امکان پرداخت آنلاین ویزیت

برای بیماران پرداخت به صورت اینترنتی میتواند یک مزیت برای صرفه جویی در زمان باشد. همچنین میتوانید صورتحساب را به صورت آنلاین برای تمام هزینه ها به صورت یکجا داشته باشید و این به بایگانی شما کمک خواهد گرد.

انواع طراحی سایت پزشکان

انواع طراحی سایت برای پزشکان شامل موارد زیر شود:

  • سایت مطب دندان پزشکی
  • سایت کلینیک دندانپزشکی
  • سایت مطب پزشکان
  • سایت مراکز زیبایی و مراقبت پوست و مو
  • سایت مراکز طب سنتی
  • سایت بیمارستان ها
  • سایت مراکز لیزر
  • سایت مراکز کاشت مو
طراحی سایت پزشکی - اهورا وب
سئو سایت

مزیت های طراحی سایت پزشکی

✅ اطلاع رسانی در کمترین زمان به کاربران

✅ پرسش و پاسخ آنلاین

✅ صرفه جویی دز هزینه و زمان

✅ به دست آوردن اعتبار بیشتر برای پزشک

✅ رضایت بیشتر کاربران

✅ دسترسی سریع به بیماران به صورت آنلاین

✅ ایجاد یک فضای قابل اعتماد برای کاربران

طراحی سایت ریسپانسیو

نکات مهم در طراحی سایت پزشکی

بر اساس تحقیقاتی که در زمینه استفاده از اینترنت در جهان شد نتایج حاکی از آن است که هشتاد درصد مردم بیشترین جست و جو را در زمینه اطلاعات پزشکی دارند. با توجه به این حجم از ترافیک لازم است تا منبع معتبر برای این اطلاعات وجود داشته باشد تا نیاز مردم را برطرف کند. در اینترنت پر است از وبلاگ ها و سایت هایی که اطلاعات عمومی را در مورد نشانه های انواع بیماری، علائم و روش های درمان یا داروها ارائه میدهند. اما همه آن ها معتبر نیستند و در عین حال مورد استفاده بسیاری از مردم می باشند.

از این جهت نیاز به اطلاعات دقیق و تخصصی برای مردم در همه جای دنیا احساس میشود و لازم است تا پزشکان و متخصصان به طراحی سایت اختصاصی اقدام کنند تا اطلاعات مردم را بالا ببرند و مانع از گسترش مطالب اشتباه شوند. با داشتن یک منبع معتبر برای اطلاعات میزان خطا در این زمینه کاهش خواهد یافت و احتمال مرگ و میر و استفاده از داروهای نامعتبر از بین میرود.

داشتن یک سایت برای هر پزشک و مرکز درمانی ضروری است. اگر شما در حرفه پزشکی خود سرشناس هستید با تازه کارتان را شروع کرده اید تفاوتی ندارد به هر صورت نیاز دارید تا با مشتریان قدیمی یا تازه خود ارتباط داشته باشید. با طراحی وب سایت پزشکی میتواید جهت نشان دادن رزومه کاری، تخصص و تحصیلات و مقالات ارائه شده توسط خودتان استفاده کنید. سایت پزشکی فضای خوبی را برای شما فراهم میکند تا با بیماران تعامل بیشتری را داشته باشید. به طور مثال امکان مشاوره آنلاین را برای سایت میتوان در نظر گرفت یا امکان ایجاد انجمن هایی برای ارائه اطلاعات پیرامون بیماری های خاص و … برای شما از طریق سایت فراهم است.

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

طراحی سایت پزشکی با رعایت اصول سئو

اطلاعات پزشکی و حوزه سلامت و درمان از پر مخاطب ترین موضوعات در اینترنت است. اما مهم است که سئو سایت را جدی بگیرید تا هم در اولین نتایج گوگل در معرفی به کاربران باشید و هم اطلاعات دقیق را در اختیار مخاطب قرار دهد.

در این مسیر انتخاب کلمه کلیدی مناسب و محتوای خوب بسیار یاری رسان خواهد بود. پزشکان و متخصصین زیادی در حوزه سلامت اقدام به سرمایه گذاری برای راه اندازی سایت کرده اند.

در نتیجه رقابت تنگاتنگی بین افراد مشغول در این حرفه وجود دارد. به این علت سئو سایت جایگاه ویژه ای پیدا کرده و در اصل توان رقابتی شما را برای حضور در این بین بالا خواهد برد.

طراحی سایت پزشکی - اهورا وب

در مورد سئو سایت پزشکی چه میدانید؟

باید در مورد خدمات و جزئیات سئو سایت پزشکی اطلاعات کافی را در اختیار کاربران قرار دهید. این کار اما زمان بر است و میتوانید آنرا به ما بسپارید. تهیه و تولید محتوا از پارامترهای مهم و اساسی در زمینه بهینه سازی سایت است و باید به طور اصولی و تخصصی انجام گیرد.

همکاران ما در اهوراوب آماده پذیرش سفارشات شما در این زمینه و راه اندازی سایت برای شما خواهد بود. برای ارتقا در موتورهای جست و جو جذب ترافیک بالا برای سایت همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید.

سوالات متداول طراحی سایت پزشکی

تفاوت مقالات پزشکی با دیگر مقالات البته در تخصصی بودن آن است و در تولید محتوای آن باید به طور ویژه نظر پزشکان و دارندگان سایت لحاظ شود. زیرا دادن اطلاعات غلط به کاربر میتواند صدمه زیادی را به سایت برساند.

در راه اندازی و طراحی سایت پزشکی، از خرید هاست تا طراحی و تولید محتوا و در نهایت بهینه سازی و حفظ رتبه سایت شامل خدمات اهوراوب میشود.

نظرات (11)

  1. پهلوان
    آگوست 27, 2022

    سلام
    سایت پزشکی با حدود 200 مطلب در وبلاگ داریم که حالا تصمیم گرفتیم در ظاهر سایت تغییرات ایجاد بشه و قابلیت هایی به اون اضافه کنیم. علاوه براین، هاست رو تغییر بدیم اما تیم طراحی قبلی همکاری نکردین و دنبال تیم قابل اعتماد هستیم و شما رو معرفی کردن. آیا تضمین ارائه میدین که تغییر هاست و ارتقای سایت بدون اشکال و از بین رفتن اطلاعات انجام بشه؟

    پاسخ دادن
  2. keyvan zade
    آگوست 28, 2022

    سلام. سایت پزشکی با امکان نوبت دهی آنلاین قصد داریم راه اندازی کنیم. در صورت امکان لطفا نحوه همکاری را بفرمایید. با تشکر

    پاسخ دادن
  3. لقمانی
    آگوست 30, 2022

    درود برای کلینیک درمانی لینک سایت شما درج شده بود و بسیار سایت زیبا و پیشرفته ای طراحی کرده بودید. شرایط همکاری رو لطفا بفرمایید به چه صورت هست. با تشکر

    پاسخ دادن
  4. عطارزاده
    سپتامبر 3, 2022

    من برای شرکت واردات تجهیزات پزشکی از خدمات شما استفاده کردم. بسیار متعهد و کار بلد هستید. موفق باشید

    پاسخ دادن
  5. mojtabazade
    سپتامبر 5, 2022

    سلام. برای سایت پزشکی که بخش هایی از سایت برای کاربران ویژه قابل نمایش باشه و حق عضویت دریافت بشه میتونین با ما همکاری داشته باشید؟

    پاسخ دادن
  6. مجید زاده
    سپتامبر 7, 2022

    سایت های پزشکی پرداخت ویزیت آنلاین دارن؟ نوبت دهی رو قصد داریم برای کلینیک آنلاین کنیم و بیمار هزینه ویزیت رو پرداخت و کد رهگیری دریافت کنه

    پاسخ دادن
  7. نجاتی فر
    سپتامبر 10, 2022

    سایت برای مطلب پزشکی داریم که فقط نوبت دهی آنلاین داره الان قصد داریم مشاوره آنلاین هم اضافه کنیم. چنین امکانی رو میشه بدون تغییر زیاد روی سایت و در یک تا دو روز اضافه کرد؟ در طول اضافه کردن این امکان به سایت آسیبی وارد نمیشه و نوبت دهی درست انجام میشه؟ با تشکر

    پاسخ دادن
  8. کیوان
    سپتامبر 12, 2022

    سلام ما یک مجموعه ارائه دهنده خدمات زیبایی هستیم. برای نوبت دهی، نمایش نمونه کارها و ارائه مشاوره آنلاین پزشکی قبل از جراحی قصد داریم سایت راه اندازی کنیم. نمونه کارهای شما رو بررسی کردیم و قابل قبول هستند. شرایط همکاری رو لطفا بفرمایید. ممنون

    پاسخ دادن
  9. اعظمی
    سپتامبر 14, 2022

    عرض ادب و احترام. برای کلینیک دامپزشکی ما سایت طراحی کردید و نتیجه خیلی خوبی داشت و مشتریان رضایت زیادی از قابلیتهای سایت دارن. موفق باشید

    پاسخ دادن
  10. سلامی
    سپتامبر 18, 2022

    سلام. سایت نوبت دهی آنلاین برای پزشکان یک شهر خاص رو طراحی میکنید؟ علاوه بر نوبت دهی برای هر یک از پزشکان، معرفی و خلاصه ای از سابقه فعالیت و رزرومه پزشک نیز باید نمایش داده شود.

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.