سایت-مدرن-اهورا-وب-طراحی-سایت-فوری

طراحی سایت مدرن

دغدغه بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها طراحی سایت مدرن می باشد. امروزه برای پیشرفت هر چه تمام تر در کسب و کار باید در دنیای دیجیتال فعالیت داشت و نبود یک وب سایت برای کسب و کارها یک تصور محال می باشد. شرکت های زیادی وجود دارند که در دنیای اینترنت به کمک وب سایت در حال رقابت با یک دیگر می باشند.

این که شما تنها یک وب سایت داشته باشید رقابت به حساب نمی آید زمانی می توان گفت که شما در حال رقابت با سایر کسب و کارهای مشابه خود هستید که یک وب سایت بروز و مدرن داشته باشید. امروزه سبکی از طراحی سایت رایج شده است که میتواند به راحتی روایت کننده کسب و کار شما در هر زمینه ای باشد. هدف از طراحی سایت مدرن ، برانگیختن احساسات کاربر و نگه داشتن او در سایت است. مدرن بودن در هر زمینه ای از دکوراسیون و طراحی خودرو تا طراحی جواهر و وب سایت ها برای هر بیننده ای جذاب است و میتواند سود شما را از سایت چندین برابر کند. نمیتوان از چنین ایده ای گذشت و در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

در طراحی سایت مدرن چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

برای این که بتوانید یک طراحی سایت مدرن و شکیل داشته باشید باید سایت خود را به آخرین تکنیک ها و اصول طراحی سایت مجهز نمایید.

1- محتوا را در جای مناسب قرار دهید: در گذشته محتوای وب سایت که شامل متن ، عکس ، فیلم و… می شد در سمت راست صفحه قرار می گرفت اما امروزه برای خوانایی هر چه بهتر و راحت تر کاربر محتوا در وسط صفحه قرار می گیرد.

2- ظاهر صفحه یا ظاهر محتوا : به نظر شما مخاطب به ظاهر برگه ای که ساخته اید اهمیت می دهد یا ظاهر محتوا را برایش مهم است؟ برای سایت و سئو وب سایت هردوی این موارد مهم است. زیرا کاربر از طریق جست و جوی مطلب به سایت شما میرسد و به خاطر ظاهر و محتوای جذاب از آن بازدید میکند.

3- تهیه محتوا مناسب با نیاز کاربر: کاربر زمانی به خواندن محتوای وب سایت شما می پردازد که مناسب با نیازش باشد. چیزی که باعث می شود شما از گوگل برای خود رتبه کسب کنید رضایت کاربر است. یک کاربر وقتی بتواند به کمک محتوای وب سایت شما نیازش را برطرف کند قطعا با رضایت کامل وب سایت شما را ترک خواهد کرد.

طراحی سایت مدرن - طراحی سایت

چه اصولی باید در طراحی سایت مدرن رعایت شود ؟

برای طراحی یک سایت مدرن و متفاوت گرایش ها و ترفندهای متفاوتی وجود دارد تا بتوانیم با کاربر ارتباط بهتر و موثر تری داشته باشیم. لازم است تا در این راستا با ترفندها و تکنیک های یک طراحی سایت مدرن آشنا شویم و وب سایت خود را به آن مجهز نمائیم. تمرکز سایت های مدرن روی ارتباط با کاربر متمرکز شده و اگر به نیازها و جلب نظر کاربر توجه کنید، میتوانید سایت موفق و سود آوری داشته باشید.

ریسپانسیو بودن

ریسپانسیو بودن در طراحی سایت مدرن نکته مهمی است. سایت باید کارایی لازم را برای نمایش روی همه دستگاه ها داشته باشد. اگر این اصل را در طراحی وب سایت رعایت نکنید، بازدید کنندگان زیادی را از دست خواهید داد.

ریسپانسیو بودن سایت این امکان را فراهم میکند تا کاربر به آسانی و از طریق هر نمایشگری بتواند صفحات را بازدید کند و محتوا را بررسی نماید

طراحی دو بعدی

بهتر است برای ارتباط بهتر با کاربر و درک بهتر او از محتوا و مطالب وب سایت، در طراحی سایت مدرن، طراحی دو بعدی در نظر گرفته شود.

در این روش از طراحی از گرافیک های پیچیده و سایه ها و بعد دادن به عکس ها خبری نیست و فضای ساده سایت، باعث تمرکز بر مطالب و محتوا میشود.

تصاویر و ویدئو ها

استفاده بیشتر از تصاویر و ویدئو ها و به طور کلی محتوای گرافیکی سایت، برای مخاطب جذاب است.

مثلا اگر یک فروشنده هستید، از تولیدات خود عکس های واقعی و باکیفیت و جذاب در سایت قرار دهید یا از ویدئو های مراحل تولید برای سایت استفاده کنید. تصویر در دنیای امروز بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 
طراحی سایت مدرن - اهورا وب - طراحی سایت ارزان

تاثیر رنگ ها در طراحی سایت مدرن

همانطور که می دانید رنگ ها می توانند با ذهن مخاطب شما بازی کنند پس بسیار مهم است که بتوانید رنگ هایی را برای وب سایت خود انتخاب کنید که تاثیرگذاری بالایی دارند. انتخاب رنگ برای پس زمینه بسیار مهم است این روزها طراحان وب سایت برای انتخاب رنگ پس زمینه دو گزینه دارند رنگ سفید و یا رنگ حاکستری اما چرا؟ این دو رنگ جز رنگ های خنثی و ملایم به شمار می روند. شما می توانید در طراحی سایت مدرن از رنگ های دیگری استفاده کنید. انتخاب رنگ یک چیز سلیقه ای است. اما باید توجه داشته باشید که استفاده از رنگ های جیغ و تیره می تواند چشم کاربر را اذیت کند.

در این صورت وب سایت شما را ترک خواهد کرد و این به ضرر شما خواهد بود. استفاده از رنگ تنها باید با توجه به سلیقه کاربر انجام بشود، کاربر قرار است از محصولات یا خدمات وب سایت شما استفاده کند نه شما این را فراموش نکنید! در ابتدا باید رنگ ها متناسب با زمینه فعالیت و کسب و کار شما انتخاب شوند. به طور مثال اگر نماد صنف شما یک لوگوی نارنجی و قرمز است میتوانید از طیف ملایم این رنگ ها در کنار سفید یا طوسی خیلی روشن استفاده کنید. اما در نهایت باید با لوگو و رنگ سازمانی شما همخوانی داشته باشد. برخی از کارفرما ها برای سایت و چیدمان دکور و حتی لباس فرم کارکنان از رنگ های یکسان استفاده میکنند که این اعتبار و نظم آن ها را نشان خواهد داد.

کسب و کار موفق با طراحی سایت مدرن

رشد یک کسب و کار در دنیای امروز به داشتن سایت وابستگی زیادی دارد. شما میتوانید از طریق وب سایت به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای سال فروش و درآمد داشته باشید. به عنوان یک فروشگاه با طراحی سایت فروشگاهی امکان معرفی کالا و خدمات و یافتن مشتری برای شما آسان تر میشود و هم زمان کسب سود شما و هم رفع نیاز مشتری روند صعودی دارد.

هرکسی در هر زمینه شغلی به دنبال فروش بیشتر و درآمد بالاتر است. اما دنیای مدرن شیوه های بازاریابی جدیدی را میطلبد تا شما بتوانید در همه جا حضور داشته باشید. امروز دیگر مردم برای خرید یا فروش کمتر به صورت حضوری اقدام میکنند و بیشتر به دنبال راه های اینترنتی و آنلاین هستند.

به طور مثال راه اندازی و طراحی سایت شرکتی برای یک سازمان این امکان را فراهم میکند تا رزومه مشتری را از طریق وب سایت او بررسی کند و یا خرید و پرداخت به صورت آنلاین انجام گیرد. راه اندازی و طراحی سایت اعتبار کسب و کار شماست و نباید این امر مهم را دست کم بگیرید. سایت شما هرچه به روز تر باشد و طبق اصول و قواعد روز دنیا طراحی و سئو شود، بهتر میتواند به شما در جهت کسب سود کمک کند و در عین حال اعتبار کسب و کار شما را افزایش خواهد داد.

طراحی سایت مدرن - طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت مدرن واکنش گرا چیست؟

شما خودتان به عنوان یک کاربر درون اینترنت با چه چیزی جستجو می کنید آیا همیشه از طریق یک لب تاپ جستجو در اینترنت را انجام می دهید؟ اگر جواب شما به این سوال منفی می باشد باید بگوییم کاربران درون اینترنت هم همیشه با یک وسیله جستجو نمی کنند. دیگر تنها راه استفاده از اینترنت لب تاپ و کامپیوتر نیستند.

خیلی از کاربران امروزی سایت ها با گوشی موبایل ، بعضی با تبلت و عده کمی با کامپیوتر و لب تاپ مطلب و تصویر مورد نیازشان را جست و جو میکنند . به همین دلیل وب سایت شما باید این قابلیت را داشته باشد که در همه ی این نمایشگرها به درستی نمایش داده شود و اصول ریسپانسیو بودن برای آن رعایت گردد.

شاید در گذشته بازدید از سایت توسط کاربرانی که با گوشی وارد آن می شدند دشوار بود. اما امروزه با طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا مشکل به کلی حل شده است. با طراحی سایت مدرن چنین سایتی می توانید نیاز کاربران خود را برطرف کنید و یکی از نیازهای کاربران درون اینترنت این است که بتوانند هر چه بهتر و راحت تر اطلاعات درون یک وب سایت را تماشا کنند، مطالب وضوح کافی را داشته باشند و عکسها با کیفیت لود شوند.

طراحی سایت مدرن - اهورا وب - طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت مدرن تک صفحه ای

سایت تک صفحه ای، شیوه از طراحی سایت مدرن است. در چنین سایتی، مطالب، عکس ها و به طور کلی همه اطلاعات و محتوای یک سایت در یک صفحه نمایش داده میشود.

کاربر به راحتی با اسکرول کردن صفحه میتواند از آن بازدید کند. این روش تاثیر زیادی در افزایش ترافیک برای سایت شما دارد و مدت بازدید از سایت را افزایش میدهد.

سایت های تک صفحه ای معمولا رنک خوبی در موتورهای جست و جو به دست می آورند.

سرعت لود سایت

این روزهای سرعت در هر زمینه ای مهم است. اگر کاربر به محض ورود به سایت نتواند با سرعت مناسب به مطلب و محتوای دلخواه دسترسی داشته باشد خیلی راحت سایت را ترک خواهد کرد.

پس باید اقدامات لازم برای بهینه سازی سرعت وب سایت انجام گیرد، زیرا تاثیر چشم گیری در رتبه و سئو سایت خواهد داشت. استاندارد سرعت لود سایت 3 ثانیه است و در نگه داشتن کاربر در سایت تاثیر زیادی دارد.

طراحی سایت مدرن را از اهوراوب بخواهید!

مجموعه طراحی سایت اهوراوب با سال ها تجربه که در زمینه ی طراحی سایت به دست آورده است می تواند خدمات طراحی سایت را به بهترین شکل به شما ارائه نماید. برای سفارش طراحی سایت مدرن بهتر است با یک مجموعه طراحی وب سایت حرفه ای در ارتباط باشید کجا بهتر از اهوراوب! روی لینک زیر کلیک کنید برای طراحی سایت مدرن کسب و کار خود از تیم حرفه ای ما مشاوره دریافت کنید.

سوالات متداول طراحی سایت مدرن

طراحی سایت مدرن همانطور که از اسمش پیداست با جدیدترین آپشن ها و ظاهری جذاب برای شما انجام می شود که تنها تفاوتش با طراحی سایت معمولی است.

خیر ، صرفاً چون طراحی سایت مدرن است گران نیست در واقع به طراحی و کارهایی که بر روی سایت شما انجام می شود بستگی دارد.

برای سفارش کافیست با مشاورین ما در تماس باشید تا بهترین پکیج ها را به شما عزیزان با توجه به بودجه ای که آماده کرده اید پیشنهاد بدهند.

طراحی سایت مدرن از این نظر مناسب تر است که در سایتتان طرح های جذابتری را خواهید داشت و اینکه مخاطبانتان روز به روز افزایش پیدا می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.