طراحی سایت فوری

طراحی سایت فوری در کمترین زمان

طراحی سایت فوری به کسانی که نیاز اساسی به سایت در بازه ی زمانی کمی دارند کمک بزرگی خواهد کرد. بعضی از فروشگاه ها و شرکت ها برای اینکه میزان فروششان و سبقت کردن از رقبا را تجربه کنند از شرکت طراحی سایت مختلف درخواست طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی فوری می کنند.

اما نکاتی هست که باید قبل از طراحی سایت فوری حتما در نظر بگیرید تا کارتان زودتر از آنچه که فکرش را بکنید پیش برود. البته باید شرکت طراحی سایت را درست انتخاب کنید تا بتوانید علاوه بر تحویل سایت در بازه ی زمانی کم ، یک سایت با قالب و طراحی مناسب تحویل بگیرید نه اینکه آن شرکت به بهانه ی عجله ای بودن شما یک سایت درب و داغون تحویلتان بدهد. کیفیت طراحی سایت فوری برایتان حتما مهم باشد چراکه با استفاده از سایت به راحتی مشتری جذب میکنید و درآمدتان روز به روز افزایش میابد. پس همیشه کیفیت را در وهله ی اول شرایطتان قرار دهید.

حالا میرویم سروقت مواردی که قبل از طراحی سایت فوری باید انجام دهید :

حاضر کردن محتواهای لازمه

اگر در فکر راه اندازی سایتتان به صورت فوری هستید باید فکر آماده سازی محتوا را هم بکنید چون تاثیر زیادی در ساخت سایت در بازه ی زمانی کمتری می کند.

وظیقه ی هر مشتری این است که قبل از اقدام به طراحی سایت فوری اطلاعاتی که نیاز است داخل سایتش قرار بگیرد را آماده و برای شرکت طراحی سایت ارسال کند. اگر این کار را انجام دهید فکر داشتن سایت یک هفته یا دو هفته ای را از ذهنتان بیرون کنید.

هرچقدر شما دیرتر اطلاعات را به دست شرکت برسانید دیرتر هم سایت را تحویل می گیرید. پس حتما محتواها را حاضر داشته باشید و سپس درخواست طراحی سایت فوری بدهید.

اخذ عکس های با کیفیت از محصولات

اگر قرار است معرفی محصول یا شرکتتان را داشته باشید حتما از قبل عکس ها را با کیفیت بالا بگیرید و برای شرکت طراحی سایت فوری مورد نظرتان ارسال کنید.

هرچقدر اطلاعاتی که در سایتتان میخواهید قرار دهید را آماده داشته باشید سایتتان را به سرعت تحویل می گیرید. پس عکس ، محتوا ، اطلاعات را حتما آماده کنید.

برای اینکه عکس های قشنگی هم داخل سایت بگذارید میتوانید از عکاس های خبره کمک بگیرید اگر هم فرصت این را ندارید که عکاس خبر کنید خودتان با گوشی هوشمندتان از کارخانه یا شرکت ، محصولات و پروژه ها عکس بگیرید و آن ها را آماده برای تیم طراح بفرستید.

هرچه سریعتر برای بستن قرارداد اقدام کنید!

اگر واقعا نیاز اساسی به طراحی سایت فوری پیدا کرده اید حتما مراحل عقد قرار دارد با شرکت طراحی سایت مورد نظرتان را طی کنید و پیش پرداخت در نظر گرفته شده را واریز کنید تا پروژه ی شما هرچه سریع تر شروع شده و زودتر به انجام برسد.

بعضی از شرکت های طراح هستند که قرارداد بستن با آن ها مراحل زیادی دارد و اینکه همان مراحل طی یک پروسه زمانی زیادی انجام می شود بنابراین هرچه سریعتر برای اینکار اقدام کنید که سایتتان را زودتر دریافت کنید.

از بعضی حساسیت هایتان کم کنید!

یکی از تغییراتی که باید در خودتان ایجاد کنید این است که از حساسیت هایتان کم کنید با توجه به درخواست طراحی وب سایت فوری کاستن از بعضی نکته بینی ها الزامی است.

اگر پروژه ی کاری شما فوری نبود تمام این نکته بینی ها و حساسیت ها قابل قبول میشد اما وقتی این همه فوریت در انجام پروژه تان دارید باید در کاهش حساسیت ها و ریز بینی ها کم کنید تا کارتان همانطور که میخواهید با سرعت پیش برود.

ویژگی های اساسی که باید در طراحی سایت فوری در نظر گرفت :

بهینه سازی سایت

تجربه ی کاربری
رابط کاربری قوی
افزایش سرعت سایت

پروژه های اهوراوب

از شما کاربران عزیز دعوت می نماییم از پروژه های تیم طراحی سایت و سئو اهوراوب دیدن کنید!

 

خدماتی که مجموعه اهوراوب برای طراحی سایت فوری به شما ارائه می دهد :

استفاده از بهترین پلاگین های وردپرس - طراحی سایت فوری

بهترین پلاگین های وردپرس

شرکت ما از افرونه ها و یا پلاگین های با مدیریت قوی ، بهینه کش که در ساخت صفحات با ظاهر بسیار چشمگیر و مناسب استفاده می کند و سرعت باز شدن سایت شما را بالا میبرد.

 

استفاده از سرورهای مکس سی دی ان - طراحی سایت فوری

سرورهای مکس سی دی ان

سی دی ان ها سرورهایی هستند که در سراسر دنیا دیتاسنترهای پراکنده ای دارد و فایلی که ادمین در سایت آپلود می کند در آنها تکثیر می شود و محتوا برای کاربران از نزدیکترین سرور و با بالاترین سرعت لود می شود.

 

استفاده از هاستینگ های اروپایی - طراحی سایت فوری

هاستینگ های اروپایی

هاستینگ های اروپایی بهترین سرویس میزبانی از وردپرس در سراسر دنیا را دارند و به همین دلیل میزبانی سایت شما را بالاترین سرعت لود و فوری سایت با ایمنی بسیار بالا انجام می دهد.

چه زمانی به طراحی سایت فوری نیاز است؟

برای هر فردی پیش می آید که بر اساس برخی سیاست ها و برنامه ریزی هایی که انجام شده است نیاز به طراحی سایت فوری داشته باشند. شما چه تعداد کسب و کار را می شناسید که بدون تکنولوژی توانسته اند فعالیت کاری خود را گسترش بدهند و مشتریان بیشتری برای خود جذب کنند؟ قطعا امروزه هر کسی که در فضای اینترنت نتواند فعالیت داشته باشد نمی تواند تضمین کند که کسب و کارش گسترش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل افراد برای این که خیلی زود در فضای اینترنت فعالیت خود را آغاز کنند طراحی سایت فوری را انجام می دهند.

تفاوت طراحی سایت فوری با طراحی سایت اختصاصی در این است که طراحی سایت فوری همانطور که از نامش پیدا می باشد در سریع ترین زمان انجام می شود اما طراحی سایت اختصاصی قطعا زمان بیشتر و هزینه ی بیشتری را دربر می گیرد. اگر زمان کمی دارید تا طراحی سایت را انجام بدهید پیشنهاد ما به شما طراحی سایت فوری می باشد. هزینه طراحی سایت فوری را در زیر بخوانید.

سوالات متداول طراحی سایت فوری

همانطور که از نامش پیدا می باشد طراحی سایت شما به صورت فوری انجام می شود. اما این که سایت شما چند روز آماده شود بستگی به تعداد اطلاعات شما دارد که می خواهید درون وب سایت قرار داشته باشد.

شما محدودیتی در ساخت برگه نخواهید داشت ، می توانید هر تعداد برگه که خواستید را بدون مشکلی بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.