طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

امروزه طراحی وب سایت به عنوان شاخه ای از هنر شناخته می شود، هنری که ابزارش خلاقیت بصری و دانش برنامه نویسی است. طراحی سایت خوب به دوره خاصی از زمان اختصاص ندارد بلکه با تغییر تکنولوژی و تغییر سلیقه عمومی همواره جذاب می شود. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی میبایست تمام افرادی که در زمینه های مختلف غلی حضور دارند به دنیای الکترونیک نیز وارد شوند.

با ورود به دنیای الکترونیک می توان به راحتی خدمات و تبلیغات کسب و کار خود را به کمک طراحی وب سایت انجام داد. همان Web Design یا راه اندازی و طراحی سایت دقیقا به معنای تلاش برای ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات، فروش محصول یا اطلاع رسانی می باشد. طراحی سایت یک پروسه بزرگ می باشد که متشکل از لایه های صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو می باشد.

انواع طراحی وب سایت

طراحی وب سایت های امروزی به دو شکل انجام می شود :

سایت های داینامیک و سایت های استاتیک

1- وب سایت داینامیک: صفحات داینامیک وب سایت به گونه ای طراحی می شوند که خود صفحات ثابت اما محتوای آن متغییر باشد. ساختار این صفحات توسط یک اپلیکیشن سرور که اسکریپت های سمت سرور را فراخوانی می کند ایجاد می شود.

2- وب سایت استاتیک: یک فایل متمایز به ازاء هر صفحه وب سایت روی سرور ذخیره می شود و هر بار که این صفحه مورد نیاز باشد عینا از سرور بازخوانی می شود و به کاربر نمایش داده می شود.

طراحی وب سایت - طراحی سایت شرکتی

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی

امروزه افراد برای خرید یک کالا اول در اینترنت جستجو می کنند. شما با طراحی سایت فروشگاهی می توانید هزاران مشتری جدید پیدا کنید و در این صورت سرعت فروش محصولات شما بالاتر خواهد رفت و به درآمد بیشتری نیز دست پیدا خواهید کرد.

شما با راه اندازی یک وب سایت فروشگاه آنلاین نیازی به حضور فیزیکی ندارید. هزینه های اضافی مانند هزینه اجازه مغازه، هزینه آب، هزینه برق، گاز، مالیات و… را پرداخت نخواهید کرد. مزایای فروشگاه های فیزیکی نسبت به فروشگاه اینترنتی کمتر است اما سود و بازدهی آن برای شما بیشتر خواهد بود. طراحی سایت فروشگاهی بهترین راه برای شما برای درآمد بیشتر می باشد به همین علت می توانید با شرکت طراحی سایت در تماس باشید.

طراحی وب سایت و چیدمان عناصر آن

نحوه نمایش اطلاعات به کاربران و چیدمان سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در واقع کاربر وقتی می خواهد از وب سایت شما بازدید کند باید بتواند در کمترین زمان به مطلب دلخواه خود دسترسی پیدا کند.

برای کاربر مهم است که بتواند به اطلاعات مورد نظر با کمترین کلیک دسترسی پیدا کند. همه این موارد به چیدمان سایت و سادگی آن دسترسی دارد یعنی شما هر چقدر بتوانید یک وب سایت کاربر پسند داشته باشید می توانید کاربر بیشتری را برای وب سایت خود جذب کنید.

شما وقتی بتوانید طراحی وب سایت خود را کاربر پسند انجام دهید می توانید برای وب سایت خود ترافیک ایجاد کنید و به سود برسید. هدف از راه اندازی یک سایت در واقع ایجاد ترافیک برای بازدید و جذب بازدید کننده و مشتری می باشد.

طراحی وب سایت - طراحی سایت فروشگاهی

ویژگی های طراحی وب سایت

✅ طراحی سایت شرکتی بر اساس نیازهای مشتری

✅ بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو

✅ مشاوره بازاریابی اینترنتی و سئو به مشتریان طراحی وب سایت

✅ قرارگرفتن در نتایج بالای گوگل نسبت به سایت های مشابه (سئو)

✅ رعایت کلیه اصول کاربردپذیری و مشاوره رایگان به مشتریان

✅ پشتیبانی مناسب کلیه پروژه های طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن

✅ سرعت و امنیت مناسب در تمام پروژه های طراحی شده

طراحی وب سایت - شرکت طراحی سایت اهورا وب

اهداف طراحی وب سایت

1- سهولت در ایجاد ارتباطات و کسب اطلاعات به روز با طراحی وب سایت

2- تبلیغات کم هزینه و معرفی شرکت در وسعت ملی و جهانی

3- جذب بازار توسط جامعه مجازی داخلی و بین المللی

4- سهولت در امر مدیریت محتوای اداری داخلی اعضا

5- ایجاد بازار مجازی که در حقیقت بازتابی از بازار حقیقی می باشد

6- جذب مشتری بیشتر

7- افزایش درآمد در مدت زمان کم

سوالات متداول طراحی وب سایت

بله امکان طراحی سایت توسط شخص وجود دارد. اما برای این که یک وب سایت حرفه ای داشته باشید بهتر هست که از یک شرکت طراحی سایت در این زمینه کمک بگیرید.

این مورد رابطه مستقیم با نیاز شما دارد. شاید شما یک وب سایت ساده و کم هزینه بخواهید یا مدیر یک شرکت بزرگ باشید یک سایت مناسب با شرکت خود بخواهید. در هر صورت هزینه نسبت به کاری که قرار است انجام شود تعیین می گردد.

مقدای فضای موردنیاز بستگی به نوع طراحی سایت و فعالیت شما در سایتتان دارد. باید حجم فایل هایی که در وب سایت شما قرار می گیرد محاسبه کنید و مقدار فضای بیشتر از آنچه محاسبه کرده اید خریداری کنید.

نظرات (02)

  1. فرهادیان
    آگوست 9, 2022

    سلام
    آیا هزینه طراحی وب سایت شامل هزینه ثبت دامنه و هاست و دریافت نماد و سایر موارد میشه؟

    پاسخ دادن
  2. خسروی
    آگوست 10, 2022

    سلام ما برای مجموعه تولیدی کفش قصد داریم کسب و کار رو آنلاین کنیم. اما نمیدونیم طراحی وب سایت وردپرسی بهتره یا برنامه نویس به صورت اختصاصی طراحی کنه؟ شما چه نوع سایتی رو پیشنهاد میدین؟

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.