طراحی سایت با وردپرس - اهوراوب

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس از محبوب ترین و بهترین سیستم های مدیریت محتوا است. زیرا هم رایگان است و هم Open Source می باشد. هیچ جای دنیا راهی به راحتی و آسانی طراحی سایت با وردپرس پیدا نخواهید کرد.

قالب های وردپرس از تنوع خوبی برخوردار است که ویژگی های قدرت مندی برای ساختن هر مدل سایتی به آن میدهد.

در عین رایگان بودن، وردپرس راحت ترین امکان را برای راه اندازی سایت فراهم میکند. از بزرگترین وب سایت های خبری تا سایت های سرگرمی و همه و همه از وردپرس برای طراحی سایت استفاده میکنند.

بیش از 60 میلیون نفر در دنیا به سراغ وردپرس رفته اند تا وب سایت خوب و کاربر پسند برای برند خود داشته باشند.

امروزه طراحی سایت با وردپرس ، یک منبع باز و رایگان برای راه اندازی سایت در تمام جهان است. میتوانید بدون پرداخت هزینه برای مجوز از آن برای راه اندازی وب سایت و سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید. وردپرس با داشتن هزاران پلاگین و ویدجت و تم های متنوع میتواند دست شما را در طراحی و راه اندازی سایت باز بگذارد.

چرا برای طراحی سایت وردپرس را انتخاب میکنیم؟

وردپرس به عنوان یک موتور وبلاگ نویسی شناخته میشود و به عنوان وب سایت ساز شناخته شده نیست. این سیستم مدیریت محتوا برای سایت منعطف است و تاکنون توانسته یک سیستم مدرن و پر کاربرد برای این کار باشد. به امکانات جانبی برای پیشرفت بسیار وابسته است و توابع هک کردن آن میتواند قدرتمند باشد.

ارتقاء امنیتی برای کاربران موبایلی وردپرس بسیار خوب است اما میتواند در مواردی هم دردسر ساز باشد. تم ها و پلاگین های پرمیوم برای وردپرس بسیار گران است و به پشتیبانی به موقع و منظم نیاز خواهد داشت.

به طور کلی طراحی سایت با وردپرس یک انتخاب عالی برای سایت هایی است که محتوا محور هستند و به ویژه میخواهند خبرها و مطالب و رویدادهای مختلف را در محیط اینترنت بازتاب دهند. اما بی شک قدرت و مزایای ورد پرس بیشتر از معایب و محدودیت های آن است و همین موضوع استفاده از آن را فراگیر کرده است.

مزایای طراحی سایت با WordPress

? سئو وب سایت قوی در مقایسه با سایر اسکریپت های آماده

? راحتی کار با بخش مدیریت محتوا

? امکان استفاده از قالب های آماده و رایگان

? سادگی ایجاد پوسته جدید

? امکان استفاده از افزونه های متنوع برای کاربردهای مختلف

? امکان کدنویسی و توسعه به زبان PHP در نهایت سادگی

? بروز رسانی و دسترسی به نسخه های جدید به صورت خودکار

دیگر ویژگی های طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس - سئو

طراحی سایت با این روش محبوب موتورهای جست جو می باشد و خواندن سایت را برای آنها راحت میکند. این مزیت بر سئو سایت و افزایش رتبه آن نزد موتورهای جست و جو تاثیر مثبت دارد.

طراحی سایت با وردپرس - آپلود راحت و سریع عکس

طراحی سایت با وردپرس نیازی به ویرایش کدهای HTML  یا نرم افزار FTP ندارد و به راحتی امکان ایجاد محتوای جدید، آپلود تصاویر و ویرایش آنها برای شما وجود خواهد داشت.

طراحی سایت با وردپرس - مدیریت آسان سایت

مدیریت آسان و امکان ایجاد دسترسی برای وب سایت از طریق کامپیوترها و برای افراد مختلف. شما برای این کار تنها نیاز به نام کاربری جدید و پسوورد و اتصال به اینترنت خواهید داشت.

طراحی سایت با وردپرس - شرکت اهوراوب
طراحی سایت وردپرس با قالب اختصاصی 

طراحی سایت با وردپرس میتواند با قالب آماده انجام شود. قالب های آماده زیادی وجود دارد که کاربران با استفاده از آنها و بدون پرداخت هیچ هزینه ای اقدام به طراح و راه اندازی سایت میکنند. اما برخی فروشگاه ها و مدیران کسب و کار تمایل دارند تا طراحی سایت فروشگاهی برای آنها با قالب اختصاصی انجام شود.

از این جهت لازم است تا سایت شما گرافیک منحصر به فرد و ویژه خود را داشته باشد. به این ترتیب ظاهر سایت شما کاملا اختصاصی و تنها متعلق به خود شما خواهد بود. اگر طرح خاصی مدنظر دارید میتوانید برای طراحی قالب آنرا با ارائه دهید.

طراحی با قالب اختصاصی برای سایت میتواند در جهت برندسازی شرکت شما بسیار تاثیرگذار باشد و در گسترش کسب و کار شما موثر است. زیرا یک سایت جذاب و خاص میتواند در نظر اول کاربران و مشتریان زیادی را جذب سایت شما کند.

همچنین میتوانید امکانات ویژه برای سایت خود در نظر بگیرید. به طور مثال برای سایت امکان جست و جوی پیشرفته را به سایت اضافه کنید یا گالری اختصاصی برای آپلود ویدئو ها و عکس های محصولات و کالاها داشته باشید. اما توجه داشته باشید که یک قالب اختصاصی باید استاندارهای لازم را هم داشته باشد.

طراحی سایت با وردپرس - طراحی سایت شرکتی
استانداردهای طراحی سایت وردپرس با قالب اختصاصی

? اصول کدنویسی باید در طراحی سایت با وردپرس با قالب اختصاصی رعایت شود.

? قالب اختصاصی باید از نظر سئو، بهینه باشد.

? امنیت در کدنویسی حفظ شود.

? برای قالب سایت امکان توسعه وجود داشته باشد.

? قالب سایت با افزونه های وردپرسی سازگاری داشته باشد.

? قالب سایت با نسخه های مختلف وردپرس و سیستم فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری داشته باشد.

? طراحی سایت باید واکنش گرا باشد و امکان نمایش روی موبایل و تبلت را داشته باشد.

طراحی سایت با وردپرس چگونه است ؟

اگر برای اولین بار میخواهید طراحی سایت با وردپرس را انجام دهید باید ابتدا یک سیستم مدیریت محتوای مناسب، سپس یک نام برای دامنه و در آخر میزبانی برای هاست پیدا کنید. بعد از آن نوبت اضافه کردن پلاگین ها،تم ها و سفارشی کردن وب سایت شما است.

سیستم مدیریت محتوا یا CMS به زبان ساده یک پلتفرم است که به شما قابلیت ایجاد یک محتوا و نشر آن در سایت را میدهد. نرم افزار روی سرور میزبان شما نصب شده و میزبان شما تنها یک کلیک نیاز دارد تا CMS را نصب نماید.

پس از نصب CMS میتوانید به سایت خود به عنوان مدیر وارد شوید و محتوا در قالب، متن و عکس و فیلم بارگذاری نمایید. همچنین میتوانید در موازات با آن قالبی را برای سایت طراحی کنید و ظاهر سایت را تغییر دهید. مدیریت محتوا در وردپرس با اضافه کردن افزونه هایی وجود دارد تا بتوانید مطالب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

طراحی سایت با وردپرس - شرکت اهورا وب

انتخاب دامنه در طراحی سایت با وردپرس

پیش از انتخاب نام برای دامنه لازم است تا توازن نام و زمینه فعالیت تان را بررسی کنید. هدف از طراحی سایت با وردپرس ایجاد درآمد  وجذب مشتری است پس باید مطمئن باشید که نام و دامنه سایت در این مسیر به شما کمک میکند و در این راستا قرار دارد.

اگر سایت شما تجاری است میتوانید نام شرکت را با نام دامنه یکی کنید و در انتها باید از COM. استفاده نمایید. میتوانید برای سایت های شخصی از نام خودتان برای دامنه استفاده کنید.

محبوب ترین دامنه ها com ، .org، .net. و ir. هستند که میتوانید آنها را انتخاب نمایید. قدم بعدی انتخاب نام دامنه است که در حقیقت نشان اینترنتی شما در نوار مرورگر می باشد. انتخاب نام مناسب برای دامنه خیلی حیاتی و ضروری است و در این رابطه باید چند نکته را در نظر بگیرید.

اول اینکه نام دامنه باید کوتاه باشد و به آسانی در یاد کاربر بماند و آسان تلفظ شود. همچنین قابلیت برندسازی برای شما داشته باشد و به یاد ماندنی شود. این نکته در طراحی سایت شرکتی بسیار مورد توجه است.

باید به دنبال یک نام جذاب و تاثیر گذار برای دامنه باشید تا هم به آسانی برند شما را معرفی کند و هم معرف حرفه تان باشد. به آسانی تایپ شود و بهتر است شامل کلمات کلیدی نیز بگردد. این نکته در سئو سایت هم تاثیر گذار خواهد بود.

طراحی سایت با وردپرس امکان پشتیبانی از چندین زبان را دارد؟

انعطاف پذیری طراحی سایت با وردپرس باعث شده است تا بتوانیم در سایتی که طراحی میکنیم به راحتی چندین زبان را در سایتمان قرار دهیم سایت های شرکتی بین المللی که مشتریان خارج از کشور هم دارند میتواند بسیار مناسب باشد.

هر چندتا زبان که بخواهید را می توانید برای سایت خود بگذارید تا تمام مشتریان بتوانند به راحتی از سایت شما استفاده کنند. اگر از وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده نکنید با کد نویسی یک صد سالی صد در صد طول می کشد.

خلاصه که طراحی سایت با وردپرس آنقدر مناسب و خوب است که میتوانید تمام مشتریان خود را حفظ کنید و امکانات سایت را در اختیارشان قرار دهید.

سوالات متداول

سوالات رایج طراحی سایت با وردپرس در ادامه ذکر شده است ، اگر سوالات خود را در میان آنها پیدا نکردید حتما با ما در میان بگذارید.

تعرفه طراحی سایت شرکتی چقدر است؟

برای تعیین هزینه طراحی سایت ابتدا باید با مشاوران ما در اهوراوب تماس بگیرید و نوع سایت خود را انتخاب کنید. پس از بررسی توسط مدیر پروژه قیمت طراحی و راه اندازی سایت به شما اعلام خواهد شد.

آیا شرکت شما سئو و تولید محتوا رو برای سایت به عهده میگیره ؟

بله بعد از طراحی سایت و راه اندازی نوبت تولید محتوا و سئو هست که تیم ما در اهوراوب این کار را برای مشتریان انجام خواهد داد.

اگر طراحی سایت با وردپرس قبلا انجام شده باشد، امکان بهینه سازی و سئو توسط شرکت شما وجود دارد؟

اگر از قبل سایت راه اندازی شده باشد ابتدا باید آنالیز شود و در صورت عدم وجود مشکل برای سایت امکان بهینه سازی وجود خواهد داشت. در صورتی که سایت دچار مشکل باشد و نتون انرا سئو گرد نیاز به طراحی مجدد آن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.